Podjetnik oktober 2011
Ideje
Navihani ljubljenčki v koraku z modo
Avtor: Metka Nograšek
Moda za pse je področje, ki se bo v prihodnje zelo razvijalo, pravi Maja Kastelic.
Lahkih nog naokrog
Ustvarite svoj liker
Razgledna kupola
Prstani, ki pritegnejo pozornost
S fosili nad skuštrane lase
Risanje karikatur
Torte, da te kap!
Otok srhljivih lutk
Veliki Duke
Otroški voziček z dodatki
Vremenski dežnik
Ledene umetnine
Biti podjetnik
Narava je njegov direktor in sodelavec
Avtor: Vlado Kadunec
Sprva so se mu prizanesljivo nasmihali, ko je vsem najsodobnejšim mehanizmom za čiščenje navkljub razlagal, da je vodo mogoče ceneje in učinkoviteje prečistiti s preprosto metodo pretakanja skozi bazene premišljene mešanice peska in rastlinja. Danes se mu ne posmehuje nihče več.
Mož, ki je unovčil svoj življenjski stil
Avtor: Vlado Kadunec
Že njegovo ime – Maximillion – nakazuje, da bo govora o človeku, ki upravlja milijone. Uspešno se je ukvarjal s športom, manekenstvom, glasbo, marketingom ... Svet pa je osvojil z nenavadno dirko, ki je pravzaprav promocija uživaškega življenja.
Podjetnik leta
Lučke Intra lightinga še naprej svetijo
Avtor: Carmen Leban
Na lanskem izboru Podjetnika leta sta komisijo prepričala Marino in Marjeta Furlan, lastnika podjetja Intra lighting. Podjetna Primorca, ki sta prve luči sestavljala v dnevni sobi, sta imela tudi po dveh desetletjih delovanja smele načrte. Kakšno je bilo preteklo leto zanju?
Nominiranci za podjetnika leta 2011
Avtor: Martina Budal
Komisija je izbrala tri odlične podjetnike, ki so vsak na svojem področju uspešni in prodorni doma in po svetu.
Izkušnje
Narava je njegov direktor in sodelavec
Avtor: Vlado Kadunec
Sprva so se mu prizanesljivo nasmihali, ko je vsem najsodobnejšim mehanizmom za čiščenje navkljub razlagal, da je vodo mogoče ceneje in učinkoviteje prečistiti s preprosto metodo pretakanja skozi bazene premišljene mešanice peska in rastlinja. Danes se mu ne posmehuje nihče več.
Mož, ki je unovčil svoj življenjski stil
Avtor: Vlado Kadunec
Že njegovo ime – Maximillion – nakazuje, da bo govora o človeku, ki upravlja milijone. Uspešno se je ukvarjal s športom, manekenstvom, glasbo, marketingom ... Svet pa je osvojil z nenavadno dirko, ki je pravzaprav promocija uživaškega življenja.
Osebna znamka koristi vašemu podjetju
Avtor: Edita Krajnović
Gradnja osebne blagovne znamke se lahko začne spontano, lahko pa jo tudi načrtujemo in upravljamo, kot bi to počeli z »običajno« blagovno znamko. Naj bo začetek tak ali drugačen, osebno blagovno znamko gradimo v treh korakih.
Zdrava mera ambicij za zdravo podjetje
Avtor: Blaž Kos
Če podjetje ne raste, pada in tone v pozabo. A tudi rast ima meje in če jih podjetnik prekorači, svoje podjetje prav tako zapelje navzdol. Katere so najpogostejše pasti prevelikih apetitov podjetnikov?
Varnost mojega podjetja
Avtor: dr. Denis Čaleta
Korporativna varnost je pogoj za uspešnost podjetja. Zanjo pa ne skrbijo zasebne varnostne službe, kot si mnogi podjetniki zmotno predstavljajo.
Pozor! Razburjena stranka!
Avtor: Franka Bertoncelj
Če menite, da ima stranka vedno prav, je enako slabo, kakor če se s sitnimi strankami zapletate v spore. Naučite se razorožiti razburjene stranke.
Spremembe
Avtor: Martina Budal
Podjetniki, ki so v zadnjem desetletju opustili spremembe, vse težje lovijo korak s konkurenco.
Lučke Intra lightinga še naprej svetijo
Avtor: Carmen Leban
Na lanskem izboru Podjetnika leta sta komisijo prepričala Marino in Marjeta Furlan, lastnika podjetja Intra lighting. Podjetna Primorca, ki sta prve luči sestavljala v dnevni sobi, sta imela tudi po dveh desetletjih delovanja smele načrte. Kakšno je bilo preteklo leto zanju?
Zvezde potegnejo povprečje za seboj
Avtor: Martina Budal
Sredi septembra smo obeležili tretjo obletnico bankrota banke Lehman Brothers, s katero se je začela najprej finančna, nato pa gospodarska kriza, ki ji še ni videti konca. Svet in Slovenija sta se v treh letih precej spremenila.
Upravljanje blagovne znamke ni le domena velikih
Avtor: Franc Vidic
Upravljanje in razvoj ponudbe, inovativnost, ustrezna uporabniška izkušnja in komunikacija so atributi podjetja, ki si je zgradilo blagovno znamko. Zgradijo jo lahko tudi manjši podjetniki.
Se Silicijevi dolini obeta nov boom?
Avtor: Simona Drevenšek
V Kaliforniji mnoga podjetja zapirajo vrata, a Dolina še zdaleč ni mrtva, opozarjajo strokovnjaki. Kljub večkratnim napovedim, da bo Silicijeva dolina odšla na smetišče zgodovine, se ta namreč vedno znova redefinira.
Kdor ne načrtuje, načrtuje neuspeh
Avtor: Martina Budal
Pogajanja so del vsakdana vsakega podjetnika. Nanje se je treba temeljito pripraviti, preučiti nasprotnika in nikoli pozabiti, da so besede pomembne, prav tako pa tudi tisto, kar ni bilo izrečeno.
Večina podjetnikov si ne želi uspeti!
Avtor: Aleš Lisac
No, o uspehu morda sanjajo, a ne storijo skoraj ničesar, da bi zares uspeli. V podjetništvo gredo, ker jim je šla prejšnja služba na živce, nato pa leta ostajajo pri utečenem načinu dela. In se jezijo na državo, krizo …
Nekaj več
Avtor: Marjan Bradeško
Nikoli ne dajte česa, česar tudi sami ne bi želeli dobiti! Če imate na voljo le ničvredno kramo, raje podarite nasmeh. Morda bo ta za stranko vreden več kot vsako darilo.
Na pogovor z novinarji se primerno pripravite
Avtor: Damjana Pondelek
Denar & finance
Obdavčitev poslovodij in prokuristov
Avtor: Mojca Kunšek
Ni nujno, da podjetje zaposli poslovodjo ali prokurista, z njima lahko sklene tudi drugačno pogodbo. Vendar ta prinese nekatere posebnosti pri obdavčitvi dohodkov.
Plačilo delavca na delu v tujini
Avtor: Lidija Robnik
Nagrada vrednosti do 42 evrov je neobdavčena
Avtor: Lidija Robnik
Rešilnih 7.500 evrov
Avtor: Cvetka Peršak
Nad plačilno nedisciplino se je država letos spravila tudi z obveznim večstranskim pobotom terjatev, ki jih zanjo opravlja Ajpes. Ta je doslej izvedel šest krogov pobotov, rezultati pa niso spodbudni.
DDV po realizaciji je za redne plačnike
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Preden se podate v franšizing
Avtor: Nives Pahor
Prevzem franšize je lahko odličen posel, preden pa se spustite vanj, preverite deset nasvetov, ki vam pomagajo v celoti izkoristiti priložnosti franšizinga v teh nestanovitnih gospodarskih časih.
Širitev rumeno-rdečih trgovin
Pot do lepšega videza
Svetovalec
Knjiga sklepov – ne pozabite nanjo
Avtor: Igor Kadunc
Mnogo podjetnikov se s knjigo sklepov ne ukvarja. Kako pomembna je, se izkaže šele, ko želijo uveljaviti spremembe v podjetju. Da je njeno vodenje lažje in cenejše, pomaga tudi država.
Obdavčitev poslovodij in prokuristov
Avtor: Mojca Kunšek
Ni nujno, da podjetje zaposli poslovodjo ali prokurista, z njima lahko sklene tudi drugačno pogodbo. Vendar ta prinese nekatere posebnosti pri obdavčitvi dohodkov.
Izplačilo družbenika ob izstopu
Avtor: Boštjan J. Turk
Zavarovanje prostovoljnega prokurista
Avtor: Lidija Robnik
Nagrada vrednosti do 42 evrov je neobdavčena
Avtor: Lidija Robnik
Dileme uvedbe patenta EU
Avtor: Dušan Borštar
Patent EU, ki bi veljal na celotnem območju unije, bi olajšal delo in zmanjšal stroške podjetjem, ki zdaj na podlagi evropskega patenta lahko uveljavljajo zaščito v posameznih državah stare celine. A preden bo patent EU zaživel, bodo morale države skleniti kar nekaj kompromisov in dogovorov.
Podjetnikov opomnik za oktober
Plačilo delavca na delu v tujini
Avtor: Lidija Robnik
DDV po realizaciji je za redne plačnike
Avtor: Lidija Robnik
Na pogovor z novinarji se primerno pripravite
Avtor: Damjana Pondelek
Druge rubrike
Zvezde potegnejo povprečje za seboj
Avtor: Martina Budal
Sredi septembra smo obeležili tretjo obletnico bankrota banke Lehman Brothers, s katero se je začela najprej finančna, nato pa gospodarska kriza, ki ji še ni videti konca. Svet in Slovenija sta se v treh letih precej spremenila.
Varni pred virusi in hekerji
Avtor: Vasiliy Dyagilev
Informacijske tehnologije bistveno olajšajo vsakodnevno poslovanje. A splet je tudi vir številnih zlonamernih programov, ki lahko podjetju povzročijo veliko škode. Pred njimi ni varen nihče, zato morajo tudi mala podjetja poskrbeti za informacijsko varnost.
Telefonirajte s slušalko
Avtor: Bor Trček
Predstavitve bodo preprostejše
Avtor: Bor Trček
Registracija delovnega časa z mobilnimi telefoni
Avtor: Bor Trček
Naučite se povohati vrtnice
Avtor: Gašper Predanič
Poleti si večina napolni baterije, oddahnemo si od vseh naporov, naužijemo sonca, morja, skratka vsega lepega, kar prinese poletje in kar nam pomaga, da bomo lahko zopet polni delovnega zagona. Ker brez njega ne zmoremo fizičnih in psihičnih dejavnosti, tokrat spregovorimo o izgorelosti.
Obarvajte poslovne prostore
Avtor: Nina Belopavlovič
Vsakih nekaj let je, hočeš nočeš, treba prebeliti stene. Izraz sicer označuje barvanje z belo barvo in se je ohranil še iz časov, ko so naši predniki na zidove nanašali apno, ki je zaščitilo in hkrati razkužilo prostor.
Sanacija bank – druga privatizacija našega gospodarstva
Avtor: Robert Ličen
Pri sanaciji bank dela politika toliko napak in nelogičnih potez, da opazovalec podvomi, da gre za nesrečna naključja. In ima prav. Gre za vsaj stoletno tradicijo vračanja uslug.
V znamenju »pameti«
Avtor: Esad Jakupović
V Berlinu je potekal že 51. sejem uporabniške elektronike in gospodinjskih aparatov IFA, na katerem so predstavljeni številni pametni televizorji, pametni telefoni, tako ali drugače pametne tablice in drugi računalniki, pametni pralni stroji in sušilniki ter tudi druge nič manj pametne naprave.
Malček, ki prekaša velike
Avtor: Bor Trček
Čarobna palica
Avtor: Bor Trček
S tiskanjem na A3 lahko veliko prihranimo
Avtor: Bor Trček
Brezčasna eleganca
Avtor: Renata Rudolf
Legendarni klasični ženski kostim, vedno moden in vedno brezhibno eleganten.
Se Silicijevi dolini obeta nov boom?
Avtor: Simona Drevenšek
V Kaliforniji mnoga podjetja zapirajo vrata, a Dolina še zdaleč ni mrtva, opozarjajo strokovnjaki. Kljub večkratnim napovedim, da bo Silicijeva dolina odšla na smetišče zgodovine, se ta namreč vedno znova redefinira.
Doma
Upravljanje blagovne znamke ni le domena velikih
Avtor: Franc Vidic
Upravljanje in razvoj ponudbe, inovativnost, ustrezna uporabniška izkušnja in komunikacija so atributi podjetja, ki si je zgradilo blagovno znamko. Zgradijo jo lahko tudi manjši podjetniki.
Osebna znamka koristi vašemu podjetju
Avtor: Edita Krajnović
Gradnja osebne blagovne znamke se lahko začne spontano, lahko pa jo tudi načrtujemo in upravljamo, kot bi to počeli z »običajno« blagovno znamko. Naj bo začetek tak ali drugačen, osebno blagovno znamko gradimo v treh korakih.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *