Mož, ki je unovčil svoj življenjski stil

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 06.10.2011

Že njegovo ime – Maximillion – nakazuje, da bo govora o človeku, ki upravlja milijone. Uspešno se je ukvarjal s športom, manekenstvom, glasbo, marketingom ... Svet pa je osvojil z nenavadno dirko, ki je pravzaprav promocija uživaškega življenja.


Reli nenavadnih avtomobilov spremljajo zabave slavnih in bogatih, pa tudi odvzeta vozniška dovoljenja in celo hude prometne nesreče.

Res nenavadno ime sta mu dala njegova nekoliko ‘ekscentrična’ starša, kot sam pravi, mati, ne preveč uspešna manekenka, in oče povprečni umetnik, abstraktni slikar in bobnar v rokovskem bendu.
 
»Moja družina ni bila ravno bogata, a mi je nudila ležereno-živahen življenjski slog v prijetnem okolju starodavnega mesteca Stone v osrednji Angliji. Starša sta mi dala občutek za kakovostno preživljanje življenja,« pravi Maximillion Cooper, ustanovitelj in solastnik danes svetovno znane blagovne znamke Gumball 3000, po Forbesu vredne več kot 200 milijonov dolarjev.
 
Devetintridesetletnik, a na videz še vedno navihan deček, je iz svoje ljubezni do avtomobilov, mode, glasbe in uživaškega življenja ustvaril podjetje ‘za življenjski slog’. Gumball 3000 je ‘life style’ blagovna znamka bogatih, ki ljubijo lepe stvari, predvsem pa si radi privoščijo že nekoliko postavljaško zabavo.
 
Multiopravilnež
 
Med odraščanjem je imel Maximillion zelo proste roke pri raziskovanju svojih življenjskih zanimanj in priložnosti. Že tedaj se je izkazalo, da je pri mnogih stvareh dojemljiv, vztrajen, iznajdljiv in uspešen. Bil je najstniški državni prvak v namiznem tenisu ter navdušen skejter. Tudi s kolesom bmx je v prostem slogu premagoval vse vrstnike iz bližnjih in daljnih ulic. Igral je nogomet in hodil na punk koncerte.
 
Pri sedemnajstih ga je opazil agent modne agencije Elite Premiere in ga zapeljal v modne vode, kjer je spoznal ‘najlepše ženske tega planeta’ – in se zastrupil z glamurjem. Kmalu se mu je v zavesti utrdilo, kaj ga bi najbolj zanimalo početi v življenju: nekaj v zvezi z avtomobili in modo. O, ja, pa tudi glasbo bi lahko konkretneje vključil v svoje življenje. Vpisal se je v prestižni St. Martins College of Art in gulil študentke klopi z danes priznano kreatorko Stello McCartney.
 
Multiopravilen kot je, se je začel preizkušati tudi v svetu avtomobilskih dirk, če že ni dirkal, pa je za formulo 1 iskal sponzorje. Preizkusil se je tudi kot režiser glasbenih video spotov. Spoznal je pomembne ljudi iz ‘visokih krogov’, igralce, glasbenike in ‘težke’ poslovneže ter bil redno opažen na londonskih klubskih zabavah. Že mlad je svojo denarnico znal napolniti z denarjem, zasluženim z manekenstvom in marketinškim delom v avtomobilskem športu.
 
Da bi zadovoljil želje domačih, se je vpisal še na pravo na univerzi v Sussexu. Ravno pred diplomo se je odločil, da bo rešil čast propadajoče legendarne angleške ekipe formule 1 Tyrrell (nekoč je zanj dirkal tudi legendarni svetovni prvak Jackie Stewart), jo odkupil in iz nje znova naredil spoštovanja vredno dirkaško znamko. A tu je bil premagan; Tyrrella so mu iz rok izpulili mogotci British American Tobacco Company. V jezi je sklenil, da bo ustanovil najbolj glamurozno ‘rock’n’roll’ dirkaško ekipo vseh časov.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *