Lučke Intra lightinga še naprej svetijo

Avtor: Carmen Leban | Objava: 07.10.2011

Na lanskem izboru Podjetnika leta sta komisijo prepričala Marino in Marjeta Furlan, lastnika podjetja Intra lighting. Podjetna Primorca, ki sta prve luči sestavljala v dnevni sobi, sta imela tudi po dveh desetletjih delovanja smele načrte. Kakšno je bilo preteklo leto zanju?


(Foto: Aleš Beno)

Gospodarska kriza je boleče zarezala tudi v še pred kratkim uspešna podjetja. Kljub vsemu pa je nekaterim podjetjem uspelo premagati vse ovire. Med njimi je tudi Intra lighting iz Mirna pri Novi Gorici. Ob podelitvi naziva Podjetnik leta je Marino Furlan povedal, da ne želi, da bi se število zaposlenih v njihovem podjetju povzpelo na 3000, kljub temu pa ni zanikal, da bi utegnili zaposliti nekaj novega kadra.
 
Ste torej v tem času velike brezposelnosti in gospodarske krize odpirali nova delovna mesta?
Res smo odprli nekaj novih delovnih mest, ki so vezana na področje kakovosti in razvoja. Zavedamo se, da moramo iti v korak s časom in nenehno razvijati nove in konkurenčne proizvode, vse bolj pa je treba paziti na kakovost, ki omogoča dobre reference. Te kupcu zagotavljajo, da se je odločil za kakovosten proizvod.
 
Ste v zadnjem letu vpeljali kakšne novosti v svoji proizvodnji, morda razširili prodajne trge?
V preteklem letu smo veliko investirali – predvsem v tehnološko opremo in orodja za nove izdelke. Uredili smo svetlobno-tehnični laboratorij, ki je nekaj edinstvenega. Kot edini na področju jugovzhodne Evrope imamo namreč goniofotometer, ki omogoča meritev kotne porazdelitve svetilnosti svetlobnih virov. Razširili smo tudi prodajo na območje Združenih držav Amerike, Avstralije, Romunije in Ukrajine.
 
Napovedali ste, da boste skušali svojo dejavnost okrepiti tudi z lastnimi prodajnimi saloni.
V Izoli imamo svojo pisarno z razstavnim salonom, prav tako v Ljubljani in Novi Gorici. Čeprav prihajajo novice, da je recesija v nekaterih državah že mimo, za Slovenijo razmere niso najbolj rožnate. Pripravljamo pa še prenovo salona v Zagrebu, ki bo namenjen maloprodaji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *