Ideje |
|
|
Biti podjetnik |
| Tony Tan Caktiong – azijski kralj hamburgerjev Avtor: Primož Kaučič Letošnji svetovni podjetnik leta ni doživel meteorskega vzpona, saj začel pred 39 leti s prodajalnico sladoleda. Njegove recepte uspeha poznajo pravzaprav vsi podjetniki, le da jih on tudi v resnici upošteva ... |
|
Izkušnje |
Trendi za 2005: osamljeni v družbi podjetnih Avtor: Renato Vindiš S tem, ko osamljenost postaja kronični pojav razvite družbe, se po drugi strani krepi tudi pravcata industrija zadovoljevanja potreb osamljenih z izdelki in storitvami navidezne resničnosti. | Bo grozdenje sladko ali kislo? Avtor: Vida Petrovčič Analiza je pokazala, da so se podjetja odločila za oblikovanje grozdov zaradi pridobivanja državnih subvencij. Vendar dr. Marko Jaklič ocenjuje da je ta državna pobuda spodbudila strateško pozitivno dogajanje. Bodo grozdi preživeli brez državne spodbude? | Razumeti kitajski čudež Avtor: Jože Vilfan Kitajska je največji in najpomembnejši novi trg in bo vplivala na vse nas, makroekonomsko in mikroekonomsko, kar pomeni čisto na vsako podjetje − dr. Ilan Alon. | BLAGOVNA ZNAMKA: sedma skrivnost Avtor: Primož Kaučič Sedma skrivnost oblikovanja najprivlačnejše blagovne znamke je: neprestano se morate truditi - z novostmi, drobnimi pozornostmi in sploh z vso tržno filozofijo -, da bo vaša znamka privlačna za kupce. Kje dela Simobil napako? | Kaj je prodajno pismo? Avtor: Aleš Lisac V prodaji danes ni več dovolj, da samo govorimo resnico, vse povedano je treba dokazati in tudi zveneti mora resnično. |
| Napotki za dedovanje podjetij Avtor: Primož Kaučič Predlagamo štiristopenjsko načrtovanje nasledstva. Naredite razvojno strategijo za podjetje, strategijo za družino, načrt nasledstva in strategijo prenosa z davčnega vidika. | Kitajska na pohodu Avtor: Alenka Avberšek Slovenske strategije za ta velikanski trg. Bi lahko Slovenija pri vstopu Kitajske v Jugovzhodno Evropo igrala podobno vlogo kot Hongkong za Kitajsko? | Ko zaposleni postanejo podjetniki Avtor: Jože Vilfan in Primož Kaučič Uspešna podjetja v tujini se trudijo dejavnosti, ki ne sodijo v osnovne, prenesti v odcepljena (spin-off) podjetja. Matična in odcepljena podjetja imajo od tega veliko koristi. Pri nas poznamo le nekaj poskusov. | Da ne bi pregoreli Avtor: Primož Kaučič Največji podjetnikov sovražnik je stres. Zaradi njega sam sebe paralizira. Kako do genialne ideje. Rešitve predlaga Aleksander Pokovec. |
|
Denar & finance |
Kristalna krogla za 2005 Avtor: Jure Mikuž Večja vloga evra na surovinskih trgih, orožarska vojna med EU in ZDA zastran Kitajske, posledice socialnih nemirov na Kitajskem ... To so le nekateri od možnih scenarijev z nepredvidljivimi posledicami na finančne trge v letu 2005. |
|
|
Franšize |
Tomas Sport - širjenje prek franšiz Avtor: Nives Pahor Blagovna znamka Tomas Sport je na slovenskem trgu že 15 let, pred devetimi leti pa jih je bolj po naključju poiskal prvi franšizij. To je bil začetek uspešne franšizne verige športnih trgovin ... |
|
|
Svetovalec |
|
|
Druge rubrike |
Poznate 6. okvirni program? Avtor: Nives Pahor Tudi kot malo podjetje se lahko prijavite na razpise za čedalje obsežnejša sredstva EU-ja. Poleg nacionalnih svetovalcev vam je od nedavnega v pomoč Združenje prijaviteljev projektov na okvirne programe Evropske skupnosti, ki je prvo te vrste v Evropi. |
| Poslovni trener po vaši meri Avtor: Vida Petrovčič Poslovni trener skupaj z vami odkriva vaš uspešnejši in srečnejši jutri. Ključno je osredotočanje na izbrane cilje. Eden prvih tovrstnih trenerjev pri nas je Anglež Nigel Buxton. |
|
Doma |
BIOLOŠKA ŽIVILA - rastoča tržna niša Avtor: Mojca Svetičič Razcvet svetovnega trga bioloških živil je viden tudi v Sloveniji. Nadaljnji razvoj trga pa bo precej odvisen od tega, koliko ljudi bo sprejelo višje cene teh živil. |
|
|