Podjetnik oktober 2012
Ideje
Napihljive igrače
Kovanec za zobek
Popravilo punčk
Lebdeča miza
Sedenje na veliki mački
Čustvene igrače
Otroški fitnes
Urejevalec garaž
Tipke za kavo
Kavč, identičen hotelskemu
Biti podjetnik
Mobilni telefoni z vizijo
Avtor: Anita Ivačič
Naslov je treba vzeti dobesedno. Podjetje Drugi vid je namreč razvilo edinstveno aplikacijo za mobilne telefone, namenjeno slepim in slabovidnim. Aplikacijo je že opazila Telefónica, peti največji telekomunikacijski operater na svetu.
Sladkorni baron
Avtor: Martina Budal
Sladkor je velik posel. Če ne verjamete, vprašajte Rubensa Ometto Silveira Mella, prvega človeka brazilske družbe Cosan.
Po sledeh mame Rusije do novih priložnosti
Avtor: Metka Nograšek
Olga Kupljenik je podjetnica, ki je leta 2001 ustanovila jezikovno šolo in prevajalsko agencijo Ruski ekspres. Rusinja, ki se je za življenje in delo v Sloveniji odločila pred dvajsetimi leti, pravi: »Moje delo temelji na ljubezni do Rusije, ruskega jezika in kulture.«
Podjetnik leta
Stabilnost podjetja se povečuje
Avtor: Vesna Vilčnik
Na lanskem izboru Podjetnika leta je komisijo prepričal Boštjan Šifrar, lastnik podjetja SIBO G. Zanimalo nas je, kakšno je bilo preteklo leto zanj in njegovo podjetje.
Nominiranci za Podjetnika leta 2012
Komisija je izbrala tri izjemne podjetnike, ki so s svojimi inovacijami in lastnim razvojem uspešni in uveljavljeni na svetovnem trgu.
Izkušnje
Mobilni telefoni z vizijo
Avtor: Anita Ivačič
Naslov je treba vzeti dobesedno. Podjetje Drugi vid je namreč razvilo edinstveno aplikacijo za mobilne telefone, namenjeno slepim in slabovidnim. Aplikacijo je že opazila Telefónica, peti največji telekomunikacijski operater na svetu.
Sladkorni baron
Avtor: Martina Budal
Sladkor je velik posel. Če ne verjamete, vprašajte Rubensa Ometto Silveira Mella, prvega človeka brazilske družbe Cosan.
Nič nas ne sme presenetiti
Avtor: Vito Komac
Kriza se »zgodi« veliko prej, preden zares izbruhne. Je latentno prisotna v vsakem podjetju, v vsakem sistemu, tudi v projektu. Nihče ni povsem imun nanjo. Ne pekarna za vogalom, ne proizvajalec lokalnega piva, ne multinacionalka, ne globalni proizvajalec.
Kdo je prvi?
Avtor: Štefan Pavlinjek
Inovativnost in izvoz sta značilnost treh nominirancev za letošnje priznanje Podjetnik leta. Vsi trije so izjemni podjetniki, so zgled moči slovenskega podjetništva.
Vizija podjetja
Avtor: Nikolaj Mejaš
Odpuščanje je stresno za vse vpletene
Avtor: Vesna Vilčnik
Najbrž je najpomembnejše vedeti, da ne obstaja recept za odpustitev delavca ali delavcev, ki bi jo bilo mogoče speljati popolnoma mirno in brez čustvenega vpletanja. Tako kot ni enostavnega recepta, tudi ni lahkega načina. So pa izkušnje, ki veliko povedo.
Dobra prepoznavnost podjetja sama privablja stranke
Avtor: Bogdan Dular
Podjetja tekmujejo tako v tržnem okolju (interakcije med podjetji in strankami) kot tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga odnosov z javnostjo je ravno celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, kar prinaša podjetjem še neizkoriščeno konkurenčno prednost in prispeva k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju.
Po sledeh mame Rusije do novih priložnosti
Avtor: Metka Nograšek
Olga Kupljenik je podjetnica, ki je leta 2001 ustanovila jezikovno šolo in prevajalsko agencijo Ruski ekspres. Rusinja, ki se je za življenje in delo v Sloveniji odločila pred dvajsetimi leti, pravi: »Moje delo temelji na ljubezni do Rusije, ruskega jezika in kulture.«
Investiranje v start-upe – up za slovensko gospodarstvo
Avtor: Anita Ivačič
Kaj imajo skupnega plinski sistemi za avtomobile, usnjeni, ročno izdelani etuiji za mobilne telefone z dizajnom Lare Bohinc in po željah posameznika razviti turistični aranžmaji v lokalnem istrskem okolju? Omenjene izdelke oziroma storitve so razvila mlada, razvojno usmerjena podjetja G-1, CalypsoCrystal in Autentica, ki so bila inkubirana v univerzitetnih podjetniških inkubatorjih. Zanje kot da ni krize.
Preplet posla in umetnosti
Avtor: Vesna Vilčnik
Galerija Equrna je bila prva zasebna galerija v bivši Jugoslaviji. Že od samega začetka je razstavno-prodajna galerija sodobne umetnosti. V obokanih prostorih še iz časa Napoleona, danes spremenjenih v impresivno galerijo, vse od začetka na leto realizirajo okoli 15 razstav, kar je več kot 400 razstav v 30 letih, od katerih jih je bilo vsaj 50 postavljenih v tujini.
Personalizacija globalizacije
Avtor: Luka Vučkovič
Zakaj je na tujem tržišču potrebno nastopiti v tujem jeziku - jeziku okolja?
Ideje mladih + izkušnje starejših = najboljša rešitev
Avtor: Anja Žagar
V medgeneracijskem sodelovanju se skriva neprecenljiva priložnost za celoten poslovni svet in gospodarstvo. Kdo drug, če ne mladi z idejami in starejši z izkušnjami lahko peljemo Slovenijo in svet v lepše čase.
Prava pot nakupov
Avtor: Martina Budal
Spletne trgovine so tudi pri nas zrasle kot gobe po dežju in kupcem ponujajo vedno nižje cene, popuste, akcije. Kar je za končnega kupca sicer dobro, za proizvajalca pa ne nujno. Ko se kupec navadi na nizke cene, je redko pripravljen za enak izdelek plačati več. Prenizka cena pa na dolgi rok proizvajalcu naredi veliko škode.
Stabilnost podjetja se povečuje
Avtor: Vesna Vilčnik
Na lanskem izboru Podjetnika leta je komisijo prepričal Boštjan Šifrar, lastnik podjetja SIBO G. Zanimalo nas je, kakšno je bilo preteklo leto zanj in njegovo podjetje.
Denar & finance
Poslovno darilo
Avtor: Lidija Robnik
Potni nalogi od A - Ž
Avtor: Lidija Robnik
Pripravili smo celovit pregled izdaje potnih nalogov za službena potovanja doma in za tujino s primeri obračunov ter seznam napak, ki se jim morate izogniti pri izpolnjevanju potnih nalogov.
Franšize
Podjetje je živ organizem
Avtor: Petra Mauer
Zgodovina podjetja H.B.C. sega v začetke 90-ih let prejšnjega stoletja, rdeča nit poslovanja pa so vseskozi darila. Z leti se je njihova ponudba širila in leta 2000 so kot prvi v Sloveniji postavili na internet spletno stran s potiskanimi majicami majice.si.
Tedenski brezplačnik
Svetovalec
Kazenska odgovornost pravnih oseb odslej usklajena s kazenskim zakonikom
Avtor: Mojca Kunšek
Kaj prinaša novela Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o odgovornosti pravnih oseb za kazniva dejanja.
Kaj gre lahko narobe pri potovanju z avtobusom?
Avtor: Boštjan J. Turk
Čedalje več potnikov se odloča za potovanja z avtobusi. Prednosti tovrstnih potovanj je več, predvsem ugodna cena in brezskrbnost potovanja, saj za vse detajle poskrbijo drugi - prevoznik oziroma naročnik prevoza.
Vizija podjetja
Avtor: Nikolaj Mejaš
Poslovno darilo
Avtor: Lidija Robnik
Če gradite v Nemčiji in ne gre vse kot po maslu
Avtor: Bogdan Dular
Preberite nekaj najpomembnejših nasvetov, kako preprečiti in reševati pravne spore pri gradbenih poslih v Nemčiji.
Podjetnikov opomnik za oktober
Kako zgraditi dobro bazo e-naslovov
Avtor: Robert Rolih
Druge rubrike
Investiranje v start-upe – up za slovensko gospodarstvo
Avtor: Anita Ivačič
Kaj imajo skupnega plinski sistemi za avtomobile, usnjeni, ročno izdelani etuiji za mobilne telefone z dizajnom Lare Bohinc in po željah posameznika razviti turistični aranžmaji v lokalnem istrskem okolju? Omenjene izdelke oziroma storitve so razvila mlada, razvojno usmerjena podjetja G-1, CalypsoCrystal in Autentica, ki so bila inkubirana v univerzitetnih podjetniških inkubatorjih. Zanje kot da ni krize.
V znamenju Windowsa 8
Avtor: Esad Jakupović
V Berlinu je potekal že 52. sejem uporabniške elektronike IFA, na katerem so bili v osredju pametni televizorji s še višjo ločljivostjo, nove vrste prenosnikov, tehnologije 3D in splošna povezanost na internet.
Projektor za manjše prostore
Avtor: Bor Trček
Tipkovnica s počivališčem za mobilni telefon
Avtor: Bor Trček
Pomembna je tudi druga minuta!
Avtor: Marjan Bradeško
Za vsak javni nastop so odločilni prvi trenutki. Ko je potrebno pridobiti pozornost občinstva. Ko vas mora občinstvo sprejeti, vam prisluhniti. Ko mora občinstvo, polno pričakovanj, postati del vašega nastopa.
Personalizacija globalizacije
Avtor: Luka Vučkovič
Zakaj je na tujem tržišču potrebno nastopiti v tujem jeziku - jeziku okolja?
Prava pot nakupov
Avtor: Martina Budal
Spletne trgovine so tudi pri nas zrasle kot gobe po dežju in kupcem ponujajo vedno nižje cene, popuste, akcije. Kar je za končnega kupca sicer dobro, za proizvajalca pa ne nujno. Ko se kupec navadi na nizke cene, je redko pripravljen za enak izdelek plačati več. Prenizka cena pa na dolgi rok proizvajalcu naredi veliko škode.
Izpolnjena prijava na razpis. Sploh vem, kaj vse sem se obvezal?
Avtor: Sabina Žampa
Pred oddajo vloge na razpis največkrat pozabimo na najpomembnejša dejstva, ki so navedena v razpisni dokumentaciji. To pa je vse, kar je napisano, tam je z razlogom.
Posnemi, obdelaj in pošlji dalje
Avtor: Bor Trček
Prenosno tiskanje, skeniranje in kopiranje
Avtor: Bor Trček
Vse mobilne naprave v eni
Avtor: Bor Trček
Ljudje nas poslušajo z očmi
Avtor: Minka Jerebič
Govorica telesa je močnejša in glasnejša od besed, zato ni pomembno, če smo poslušalcem kaj pozabili povedati, s svojo govorico telesa jim dajemo vedeti, da smo najboljši govorci.
Kako zgraditi dobro bazo e-naslovov
Avtor: Robert Rolih
Doma
Nič nas ne sme presenetiti
Avtor: Vito Komac
Kriza se »zgodi« veliko prej, preden zares izbruhne. Je latentno prisotna v vsakem podjetju, v vsakem sistemu, tudi v projektu. Nihče ni povsem imun nanjo. Ne pekarna za vogalom, ne proizvajalec lokalnega piva, ne multinacionalka, ne globalni proizvajalec.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *