Urejevalec garaž

Avtor: | Objava: 08.10.2012



Začetni stroški: okoli 1000 evrov
Potrebna oprema: orodje, računalnik, internet, telefon, prevozno sredstvo
Marketing: časopisni oglasi, spletni in radijski oglasi, letaki, od ust do ust
Posebne zahteve: spretnost pri rokovanju z orodjem, izvajanje natančnih, profesionalnih in kakovostnih storitev, dobrodošle so kreativne ideje za urejanje prostora
Popoldansko delo: da
Konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto
 
Trg
Zaradi nametanega orodja, škatel, odpadnega materiala in stvari, za katere mislimo, da jih bomo nekoč vendarle še uporabili, pogosto v garaži zmanjka prostora za parkiranje jeklenega konjička. Kdor se zaveda tovrstnih težav, s katerimi se spopadajo lastniki garaž, ki v njo ne morejo več spraviti niti kolesa, kaj šele avta, lahko začnejo z dobičkonosnim poslom – urejanjem garaž.  
 
Dejstva
Da postanete urejevalec garaž, ne potrebujete posebnih znanj, opreme ali talenta, le nekaj spretnosti pri ravnanju z orodjem. Storitev najprej ponudite vašim prijateljem, sorodnikom ali znancem, ki imajo tako zelo polne garaže, da stene pokajo po šivih. Pridobili boste reference, pohvale bodo slišale ostale potencialne stranke in posel se bo začel bliskovito širiti. Spoznajte se s konkurenco in poskrbite, da boste od njih drugačni.
 
Preden začnete s čiščenjem in urejanjem garaže, se pozanimajte katere stvari lahko zavržete, odpeljete na odpad, katere morate obdržati, katere je mogoče podariti … Ko boste videli, kaj vam je na koncu ostalo, kupite police, zložite drobnarije v škatle ali predale, izkoristite stene in strope, dodajte svetel detajl in ustvarite prostor, ki bo presegel okvir garaže v klasičnem pomenu besede.
 
Nasvet
Kupite si revije in v njih poiščite ideje, ki vam bodo pripomogle pri urejanju in organiziranju prostora. Ne pozabite na oglaševanje, s katerim boste dosegli še večjo prepoznavnost in s tem zmanjšali tveganje za neuspeh. Osredotočite se na fotografije, ki bodo prikazovale garažo pred in po tem, ko bo vaše delo opravljeno. Ves čas bodite pošteni, strankam ponudite dosegljivo ceno in se držite dogovora, ki ga sklenete z njo. Preden se lotite urejanja, naredite grob načrt in ga predstavite osebi, ki vas je najela, saj ne želite, da bi bila po končanem delu razočarana.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *