Prava pot nakupov

Avtor: Martina Budal | Objava: 09.10.2012

Spletne trgovine so tudi pri nas zrasle kot gobe po dežju in kupcem ponujajo vedno nižje cene, popuste, akcije. Kar je za končnega kupca sicer dobro, za proizvajalca pa ne nujno. Ko se kupec navadi na nizke cene, je redko pripravljen za enak izdelek plačati več. Prenizka cena pa na dolgi rok proizvajalcu naredi veliko škode.


Mihael Kačič: »Pameten dobavitelj in proizvajalec bo zaščitil svojo blagovno znamko in svoje trgovce, ne pa tudi posrednikov. Ti so tisti, ki pravzaprav uničujejo njegovo delo.«

V podjetju NETprojekt pravijo, da se da spletno prodajo zastaviti tudi drugače. Zato so oblikovali spletni portal ugodni-nakupi.si. »To je sistem vzpostavitve prave poti nakupov in pravega načina gospodarjenja, pobranega iz filozofije različnih narodov, kako naj se dela trženje produkta. To delamo za tiste, ki ne želijo uničiti sami sebe v petih letih,« pravi direktor podjetja Mihael Kačič

Ugodni nakupi ne spadajo med spletne trgovine, kakršnih smo vajeni. NETprojekt, ki je nosilec portala ugodni-nakupi.si, je namreč produktna agencija. Kako se torej razlikujejo od ostalih spletnih trgovcev? »Naš namen ni biti preprodajalec izdelkov. Proizvajalcu ali dobavitelju nudimo vsa potrebna orodja, da svoje produkte na spletu predstavi čim bolje in tako, da ga bodo iskalniki hitro našli.« Stranki pripravijo opis produkta, poskrbijo za fotografije, video material, pdf dokumente, preizkusijo, kako se bo obnesel v iskalnikih in naredijo potrebno optimizacijo, poskrbijo za ključne besede in na koncu postavijo produkt v spletno trgovino, ki je pravzaprav spletna trgovina proizvajalca ali dobavitelja v okviru spletne strani ugodni-nakupi.si. »Nam ni pomembno, koliko lastnih spletnih trgovin imate; vse materiale, ki smo jih pripravili, lahko izvozite tja. Vsi materiali so tako narejeni v kodi in jih lahko izvozite kamorkoli, saj ga tudi vsi ostali računalniški programi sprejmejo. Tudi znotraj spletne trgovine vi sami določate ceno, vi kontrolirate vse podatke in jamčite za njihovo verodostojnost in vaša stvar je, kako svoje izdelke naprej prodajate. Če stranka kupi vaš produkt na našem portalu, si ne vzamemo provizije. Če želite, vam pa z vsemi našimi orodji pomagamo pri tem, da boste čim bolje razpleteni po internetu,« koncept portala pojasni Kačič. »Ko s proizvajalcem ali dobaviteljem podpišemo pogodbo, on ve, da bomo promovirali njega, ne nas. Mi sebe ne promoviramo, razen tako, da tisti, ki išče produkte, pride do nas,« dodaja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *