Podjetnik junij 2010
Ideje
Osebno prilagojene otroške knjige
Plačajte, pa vas ugrabimo
Zabeležite svoja potovanja
Voščilnica, ki se spremeni v namizni vrtiček
Solatni bar
Pomoč strokovnjakov za boljši svet
Spletna platforma za pravljice na daljavo
Zidaki iz živalskega gnoja
Izmerite, koliko govorite
Specialist za nišna potovanja
Biti podjetnik
Beton je pretežak za globalizacijo
Avtor: Vlado Kadunec
Bogdan Oblak je stoletno družinsko tradicijo izdelave betonskih izdelkov dvignil na najsodobnejši svetovni nivo. V njegovi proizvodni hali so računalniki in laserji.
Mr. Paparazzi
Avtor: Nives Pahor
Darryn Lyons je zaslovel in uspel kot fotograf slavnih ljudi za rumeni tisk. Zdaj zanj dela že več kakor 800 fotografov.
Izkušnje
Beton je pretežak za globalizacijo
Avtor: Vlado Kadunec
Bogdan Oblak je stoletno družinsko tradicijo izdelave betonskih izdelkov dvignil na najsodobnejši svetovni nivo. V njegovi proizvodni hali so računalniki in laserji.
Kaj je mantra in kaj resnica
Avtor: Matjaž Krč
Ali so plačilna nedisciplina in visoki davki res največja ovira za razvoj slovenskega podjetništva?
Mr. Paparazzi
Avtor: Nives Pahor
Darryn Lyons je zaslovel in uspel kot fotograf slavnih ljudi za rumeni tisk. Zdaj zanj dela že več kakor 800 fotografov.
Nad plačilno nedisciplino nekoliko drugače
Avtor: Boštjan J. Turk
Vse izkušnje kažejo, da se je treba plačilne nediscipline lotiti mnogo bolj sistematično in prilagodljivo, kakor se je loteva večina podjetij.
Albanija, vredna pozornosti
Avtor: Lidija V. Bricelj
Slovenska podjetja v zadnjih letih odkrivajo številne poslovne priložnosti Albanije, ki postaja eno od najhitreje rastočih gospodarstev v Evropi.
Kako nagraditi zavzete sodelavce v krizi
Avtor: Nikolaj Mejaš
Ideje za nove stranke
Tudi če ste prepričani, da ste storili vse za pridobivanje novih strank, se vedno najdejo novi izvirni načini za pridobivanje strank. Če le stopite iz okvirjev utečenega razmišljanja in si drznete biti drugačni.
Človeški element
Avtor: Tine Juha
Človeški značaj ima bistveno večji vpliv na gibanje gospodarstev in panog kot priznava sodobna ekonomska znanost. In pomembno vpliva tudi na vaš uspeh.
Kako pa vi rešujete pritožbe?
Avtor: Vito Komac
Pritožba je priložnost za podjetje, da svojo storitev popravi in zadovolji stranko in še več – da utrdi njeno zvestobo.
Siva ekonomija ogroža prihodnost države
Avtor: Pavel Sedovnik
Kljub sprejetju zakona o omejevanju dela na črno se izven uradne slovenske ekonomije na sivem trgu vsako leto obrne skoraj 10 milijard evrov, kar je za tako majhno ekonomijo, kot je slovenska, že skorajda pogubno. Brez celostnega ukrepanja bo še slabše.
Arhitektura je prikaz vesoljne dinamičnosti
Avtor: Metka Nograšek
Arhitekt in podjetnik Ivo Koritnik, vodja Arch studia, je oblikoval prireditveni prostor ob obisku Billa Clintona, oblikuje scenski prostor zabavnih televizijskih oddaj in dela tudi za tuje naročnike.
Kako povečati zaznano vrednost vaših produktov in storitev v očeh stranke?
Avtor: Robert Rolih
Spoznajte štiri strategije zviševanja zaznane vrednosti in jih uporabite v svojem podjetju.
Prepočasna država – pa tudi podjetja
Avtor: Primož Kaučič
Če že ne želimo prebojnih inovacij, se naučimo vsaj prodajati obstoječe izdelke in storitve.
Izjava za lokalno radijsko postajo
Avtor: Damjana Pondelek
Reševanje podjetja v krizi
Avtor: Igor Kadunc
Česa ne smete spremeniti
Avtor: Bojan Straže
Če niste zadovoljni s svojim trženjem, potem nekaj spremenite. A obstajata dve stvari, ki ju za nič na svetu ne smete spremeniti. Če ju, izgubite stranke.
Cenejši in boljši izdelek
Avtor: Matej M. Peternelj
Če se odločite za zniževanje stroškov, storite to tako, da zadovoljstvo kupcev z izdelkom ne bo trpelo. Odličen pripomoček za racionalizacijo izdelka je vrednostna analiza.
Dober vodja
Avtor: Marjan Bradeško
Pet voditeljskih lastnosti za boljša podjetja in boljši svet.
Denar & finance
Nad plačilno nedisciplino nekoliko drugače
Avtor: Boštjan J. Turk
Vse izkušnje kažejo, da se je treba plačilne nediscipline lotiti mnogo bolj sistematično in prilagodljivo, kakor se je loteva večina podjetij.
»Zeleni« programi EU
Avtor: Larisa Vodeb
EU namenja veliko denarja za razvoj okolju prijaznejših izdelkov, vendar ima vsak program svoje značilnosti. Kateri je najbolj primeren za vaše podjetje?
Kako prepričati vlagatelja
Avtor: Damjana Pondelek
»Ni razloga, da bi na poslovne angele in sklade tveganega kapitala gledali kot na bogove in se počutili v podrejenem položaju. Seveda pa se je treba na srečanje s potenciranim investitorjem dobro pripraviti,« podjetnike opozarja Marjana Majerič.
Franšize
Kako pridobiti prestižno znamko
Avtor: Nives Pahor
Vesni Rotar je po več letih uspelo prepričati angleško podjetje s prestižnim perilom Agent Provocateur, da je na seznam svetovnih prestolnic s svojimi trgovinami uvrstilo tudi Ljubljano.
Hitra popravila avtomobilskih stekel
Od popravila čevljev do ur
Svetovalec
Nad plačilno nedisciplino nekoliko drugače
Avtor: Boštjan J. Turk
Vse izkušnje kažejo, da se je treba plačilne nediscipline lotiti mnogo bolj sistematično in prilagodljivo, kakor se je loteva večina podjetij.
Podjetnikov opomnik za junij
Revizija izjave o varnosti
Avtor: Max Vrečko
Reševanje podjetja v krizi
Avtor: Igor Kadunc
Vsakdo je osebno odgovoren za svojo odmero dohodnine
Avtor: Mojca Kunšek
Če v teh dneh ne dobite informativnega izračuna glede odmere dohodnine, preverite, kakšna je vaša obveznost.
Izjava za lokalno radijsko postajo
Avtor: Damjana Pondelek
Kako nagraditi zavzete sodelavce v krizi
Avtor: Nikolaj Mejaš
Razveljavitev izročilne pogodbe
Avtor: Boštjan J. Turk
Druge rubrike
93 zahtev vladi
Avtor: Primož Kaučič
Lansko porazno leto, v katerem so mala in srednja podjetja dosegla najslabše poslovne rezultate v zadnjem obdobju, zahteva učinkovito ukrepanje. Kako bo na konkretne zahteve podjetnikov odgovorila vlada?
Kaj je mantra in kaj resnica
Avtor: Matjaž Krč
Ali so plačilna nedisciplina in visoki davki res največja ovira za razvoj slovenskega podjetništva?
Čevlje sodi naj kopitar
Avtor: Renata Rudolf
Obutev podjetnika ali podjetnice je kot primerno izbrana začimba najbolj klasične vsakdanje jedi.
Poceni namizno tiskanje
Avtor: Bor Trček
S trinajstih na enega samega
Avtor: Bor Trček
Za preprečevanje odtekanja podatkov
Avtor: Bor Trček
Prepočasna država – pa tudi podjetja
Avtor: Primož Kaučič
Če že ne želimo prebojnih inovacij, se naučimo vsaj prodajati obstoječe izdelke in storitve.
Kako prepričati vlagatelja
Avtor: Damjana Pondelek
»Ni razloga, da bi na poslovne angele in sklade tveganega kapitala gledali kot na bogove in se počutili v podrejenem položaju. Seveda pa se je treba na srečanje s potenciranim investitorjem dobro pripraviti,« podjetnike opozarja Marjana Majerič.
Siva ekonomija ogroža prihodnost države
Avtor: Pavel Sedovnik
Kljub sprejetju zakona o omejevanju dela na črno se izven uradne slovenske ekonomije na sivem trgu vsako leto obrne skoraj 10 milijard evrov, kar je za tako majhno ekonomijo, kot je slovenska, že skorajda pogubno. Brez celostnega ukrepanja bo še slabše.
Kultura pitja vina
Avtor: Bojana Košnik
Znanje o kulturi pitja nam bo pomagalo, da bomo še boljši gostitelji in tudi bolj razgledani sogovorniki.
V sodelovanju z naravo
Avtor: Esad Jakupović
Eden glavnih tehnoloških trendov v zadnjih letih je »zeleni IKT«. Njegov cilj je narediti proizvodnjo, uporabo in uničevanje računalnikov ter druge informacijske in komunikacijske opreme bolj varčne in manj škodljive za naravo.
Preprost fotoaparat za nezahtevne in zahtevne
Avtor: Bor Trček
Mobilnik, ki zna že skoraj vse
Avtor: Bor Trček
Ekspresna šola sponzoriranega iskalnega marketinga, 3. del
Avtor: Rok Hrastnik
Če želite kar najboljše učinke svojega internetnega oglaševanja, je optimizacija podstrani, na katero pridejo obiskovalci po kliku na vaš spletni oglas, eden najpomembnejših ključev.
Albanija, vredna pozornosti
Avtor: Lidija V. Bricelj
Slovenska podjetja v zadnjih letih odkrivajo številne poslovne priložnosti Albanije, ki postaja eno od najhitreje rastočih gospodarstev v Evropi.
»Zeleni« programi EU
Avtor: Larisa Vodeb
EU namenja veliko denarja za razvoj okolju prijaznejših izdelkov, vendar ima vsak program svoje značilnosti. Kateri je najbolj primeren za vaše podjetje?
Doma
Kako povečati zaznano vrednost vaših produktov in storitev v očeh stranke?
Avtor: Robert Rolih
Spoznajte štiri strategije zviševanja zaznane vrednosti in jih uporabite v svojem podjetju.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *