|
|||
Česa ne smete spremenitiČe niste zadovoljni s svojim trženjem, potem nekaj spremenite. A obstajata dve stvari, ki ju za nič na svetu ne smete spremeniti. Če ju, izgubite stranke.Predstavljajte si, da pridete na obisk k staršem. S svojim ključem odklenete vrata in zakličete v pozdrav. Vstopite v dnevno sobo, kjer sedita starša. Prestrašen krik razpara ozračje. Njun krik! Nekaj časa vas ohromljena gledata s široko odprtimi očmi. Ko stopite korak naprej, da bi ju pomirili, kriče zbežita s kavča in se zakleneta v spalnico. Skozi zaprta vrata slišite, da kličeta policijo.
Potem se spomnite, da jim niste povedali za svojo plastično operacijo. Svoj orlovski nos ste dali spremeniti v prifrknjen krompirček, izbočene ličnice so zdaj ploske, lasni vsadki so poskrbeli za nove kodre na čelu, lasje niso več svetli, ampak vranje črni.
No, prav to velikokrat počnemo našim strankam.
Zakaj si tako želimo sprememb?
Kadarkoli niste zadovoljni s svojo prodajo ali trženjem, si želite nekaj spremeniti. Zdi se vam logično. »Tisto staro ne deluje«, šepeče hudiček na rami, »poskusi nekaj novega«. Iščete nove zamisli, berete nove knjige, obiskujete nove seminarje, uporabite nove trženjske tehnike, nove medije, nova orodja.
Toda to še ni vse. Spreminjate tudi svoja prodajna sporočila, izdelke, storitve, nakupne motive, slogane, logotipe, spletne strani ... vse, kar pride pod roko. Potihoma upate, da so stranke prav tako obupano željne sprememb kakor vi, in da jih bodo sprejele z navdušenjem! Pa ni čisto tako.
Kaj naredi stranka, ko doživi spremembo?
Naredi eno od dvojega:
· novosti se razveseli,
· novost jo zmede.
Če bo novosti vesela, bo vstala s stola in morda celo naredila, kar ste od nje želeli. Recimo, kaj kupila. Če jo boste s spremembo zmedli, ne bo kupila. Sporočilo bo prezrla ali pa jo bo spravilo v slabo voljo. V zadnjem primeru ste denar in čas vrgli skozi okno, morda pa z njima še stranko. Ne ene, veliko strank. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|