Izjava za lokalno radijsko postajo

Avtor: Damjana Pondelek | Objava: 07.06.2010



Sredi dela me je zmotil klic novinarja lokalne radijske postaje, ki ga je zanimalo, kako se recesija pozna v našem podjetju. Odgovor je potreboval takoj, zato sem mu odgovoril kar iz delavnice. Po naključju sem pozno popoldne poslušal radijski prispevek in moram reči, da mi ni bilo všeč, kar sem slišal, saj je novinar iz najinega celotnega odgovora objavil le tri ali štiri moje stavke, ki jih je hrup iz delavnice skoraj preglasil. Upam, da tega niso poslušale naše stranke, saj sem povedal nekaj krepkih o njihovi finančni nedisciplini. In samo to je novinar objavil!
 
Spoštovani podjetnik, dobro je, da sodelujete z lokalnimi mediji, saj tako utrjujete prepoznavnost in ugled vašega podjetja. Seveda pa je to mogoče le s premišljenimi izjavami in stališči, ki pa jih človek ne more stresti kar sredi dela iz rokava. Zato vam svetujem, da si v bodoče vzamete čas za premislek, kaj je tisto, kar bi radi sporočili in kako ubesediti vaše misli tako, da vas bodo poslušalci, med katerimi so tudi vaše stranke, razumeli prav. Da si torej z javnim nastopanjem ne boste naredili več poslovne škode kot koristi.
 
Pišete, da je novinar potreboval vaše odgovore takoj. »Takoj« lahko za novinarja pomeni »v naslednjih desetih minutah«, »še to uro«, »še to dopoldne« ali »še danes«. Naslednjič ga zato vprašajte, kaj pričakuje od vas, koliko časa imate za odgovor oziroma izjavo in kdaj je zadnji rok. Povejte mu, da ste sredi dela ali sestanka in da ga boste pravočasno poklicali nazaj. Nato se umaknite v miren, tih prostor, od koder boste klicali novinarja, in si pred pogovorom vzemite vsaj pet minut za premislek, kaj želite povedati in česa ne. Zapišite si tri ključne misli in v mislih ponovite tista sporočila, ki ste se jih namenili podati novinarju v kratkem času, ki vam je na voljo. Radijske izjave navadno niso daljše od 30 sekund – torej bo zadoščalo le nekaj stavkov. Dobro premislite, kaj boste povedali in kako; ne zanašajte se na to, da bo novinar iz vajinega pogovora sam izbrskal prav tisto, kar se zdi pomembno in bistveno vam. Vi ste tisti, ki mora povedati (samo) tisto, kar je pomembno in bistveno. Verjamem, da bo, če se boste v bodoče pogovarjali z novinarjem po premisleku in z jasnim sporočilom v mislih, vaš naslednji radijski pogovor uspešnejši. Obenem upam, da bo takrat radio poslušalo čim več vaših strank. Sicer pa lahko naknadno vašo radijsko postajo poprosite tudi za dovoljenje za objavo tonskega posnetka na vaši spletni strani. Tako boste možnosti, da vas slišijo tisti, ki jih želite nagovoriti, še povečali.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *