Kako pridobiti prestižno znamko

Avtor: Nives Pahor | Objava: 07.06.2010

Vesni Rotar je po več letih uspelo prepričati angleško podjetje s prestižnim perilom Agent Provocateur, da je na seznam svetovnih prestolnic s svojimi trgovinami uvrstilo tudi Ljubljano.


Vesna Rotar: »Najtežje je bilo, ko smo urejali trgovino, zlasti zato, ker smo bili časovno omejeni. A ko smo končali, so nas s sedeža podjetja zelo pohvalili, da imamo eno njihovih najlepših butičnih trgovin. Seveda so še večje in lepše trgovine, ampak mi smo zanje neke vrste eksotičen bombonček.«

Vesni Rotar gre pripisati zasluge, da se je Ljubljana uvrstila na zemljevid 45 svetovnih »velemest«, ki se lahko pohvalijo z angleško blagovno znamko prestižnega ženskega spodnjega perila Agent Provocateur.  

Ljubezen na prvi stik 

Vesna Rotar se je s to blagovno znamko prvič srečala po naključju pred petimi leti v Londonu, ko je z možem Mitjem potovala po Angliji. Kot pravi, je bila to ljubezen na prvi stik. Znamka jo je takoj prevzela z edinstvenostjo in ženskostjo in zaželela si je, da bi postala del njene uspešne zgodbe. Žal pa, kot pojasnjuje, sama želja ni bila dovolj, da bi se sanje v trenutku izpolnile. Potrebnih je bilo kar nekaj let vztrajnega dela, da sta na koncu z možem vendarle prepričala lastnike, da si tudi Slovenija zasluži njihovo pozornost. Začetna težava je bila namreč v tem, da se lastnikom Slovenija ni zdela privlačna in jih kot nov potencialni trg sploh ni zanimala. 

Toda vztrajnost Rotarjeve se je vendarle izplačala, saj so se pred dvema letoma končno odzvali na njene pozive. »Očitno so se začeli zanimati tudi za države 'nove Evrope',« pravi zastopnica blagovne znamke.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *