Podjetnik junij 2013
Etika - smer uspeha
Skrb za rast podjetja in njegov razvoj je na prvi pogled predvsem vprašanje ekonomije. Vendar so za uspeh prav tako kot zdrave ekonomske odločitve pomembni mehkejši vidiki upravljanja podjetja, ki pomembno prispevajo h končnemu dolgoročnemu uspehu podjetja.
Ideje |
|
| Biti podjetnik |
Transformacija idej, inovacij in konceptov v produkte, storitve in blagovne znamke Avtor: Martina Budal Ko sta Miha Klinar in Matevž Medja pred 13 leti ustanovila Gigodesign, je bil njun namen uvedba višjih standardov načrtovalskih projektov s področja grafičnega in industrijskega oblikovanja. »Če smo malo neskromni, smo naredili trg za dizajn,« pravi danes Medja.
| Podjetništvo na ženski način Avtor: Vlado Kadunec Saj ne da bi z naslovom želel poudariti tako opevano razliko med moškimi in ženskami, a pri pogovoru z Edito Krajnović, gonilno energijo podjetja za inovativno založništvo Mediade, se je pač spet potrdilo, da se pogledi žensk oziroma njeni pogledi na podjetništvo res razlikujejo od že dolgo uveljavljenih moških. Nekako bolj »mehki« so.
|
| Ljudje so bistvo vsega Avtor: Anita Ivačič Da je še v tako konkurenčni branži, kot je marketing, prostor za inovativne, nišne pristope, ki poleg ogromno znanja, kompetenc in izkušenj primarno temeljijo na osebnem kontaktu in zaupanju med naročnikom in agencijo, dokazuje vizionarska podjetnica Ana Lukner. Slovensko javnost pa je osvojila z donatorskim projektom Anina zvezdica.
| Od hlodovine do visoke mode Avtor: Martina Budal 18. junija se bo francoski konglomerat PPR preimenoval v Kering, s čimer bo tudi navzven končan prenos družinskega posla z očeta Francoisa na sina Francoisa-Henrija Pinaulta.
|
| Izkušnje |
Da si vas stranka zapomni - po dobrem, seveda! Avtor: Marjan Bradeško Kupec se je tistega dne pogovarjal z vsaj devetimi prodajalci ... In vi želite, da se bo zvečer, po koncu dneva, ko bo pomislil na pretekli dan, spomnil ravno na vas. Ker ste bili drugačni, ker se je ob vas počutil dobro, ker čas z vami zanj ni bil izgubljen.
| Za vsako uro na konferenci dve uri priprav Avtor: Martina Budal Paddy Cosgrave je samo v letu in pol ustvaril dva globalna dogodka, namenjena mladim tehnološkim podjetjem - F.ounders in Dublin Web Summit.
| Pismo, ki najde pot do naslovnika Avtor: Vito Komac Prodajno pismo tudi v dobi elektronskega komuniciranja nikakor ni zastarela oblika komuniciranja, prej nasprotno, saj v množici elektronskih sporočil dobiva pozornost in ustvarja prebojnost do želenih naslovnikov.
| Kako do sestanka z odločevalci? Avtor: Robert Rolih Ker je vaš cilj dogovor za osebni sestanek, v prvem klicu nikar ne govorite o svojem podjetju in storitvah. Edina stvar, o kateri lahko govorite, so problemi stranke ter vaše rešitve zanje.
|
| Bolj učinkovito reševanje sporov Avtor: Petra Bauman Z mediacijo v podjetjih se lahko izognemo visokim stroškom tožb na sodiščih, prej zaostrene medosebne odnose pa nadaljujemo na višji ravni in bolj tvorno sodelujemo.
| Izkušnje za ideje ali ideje za izkušnje? Avtor: Ana Novak Gospodarstvo in z njim svet se vrti in nenehno razvija zaradi neštetih dognanj, znanj in izkušenj starejših generacij ter idej, razvoja in novih spoznanj mlade generacije. Vendar je učinkovitost prenosa tega znanja že vrsto let pereč problem v podjetništvu.
| Richard Scase: Odlike vodje v podjetju za 21. stoletje Avtor: Martina Budal Slovenija in slovenski podjetniki imajo odlične možnosti za uspeh. Sedanje stanje vodi v podjetniško revolucijo, ki jo bodo sprožili mladi iznajdljivi in spretni podjetniki, vešči dela z internetom.
|
| Denar & finance |
Analiziranje realiziranega denarnega toka Avtor: Lidija Robnik V prispevku bomo prikazali zelo aktualno problematiko, s katero se srečujejo podjetja pri svojem poslovanju, to je plačilna sposobnost, likvidnost in optimiranje denarnega toka poslovanja.
|
| Brez poslovnega načrta ne gre Avtor: Miha Skale Dolinšek Poslovni načrt nas pripravi na prve ovire, težave in neprijetnosti v poslovanju, ne prepreči pa, da se te ovire ne bi pojavile. Kajti samo od nas je odvisno, kako krmarimo med ovirami ter kako uspešni smo pri tem.
|
| Franšize |
| Zakaj franšizing? Avtor: Petra Mauer Za franšizno obliko poslovanja se v tujini odloča precej več podjetij kot pri nas. Toda tudi v Sloveniji imamo nekaj podjetnikov, ki so bili dovolj ambiciozni, da so sledili dobrim praksam in svoj posel uspešno širijo s pomočjo franšiz v druge evropske države. Zakaj jim je uspelo in zakaj drugim ni?
|
| Svetovalec |
Malega dela ni več, začasno delo pa le za upokojence Avtor: Mojca Kunšek Po mesecih pogajanj socialnih partnerjev se od 12. aprila vendarle izvaja reforma trga dela, po kateri naj bi zlasti z ukrepi za povečanje prožnosti trga dela okrepili konkurenčnost gospodarstva.
| Pogodbena kazen Avtor: Boštjan J. Turk Zanesljivost je vsekakor ena izmed tistih vrlin, ki je v poslovnem svetu najbolj cenjena, tudi zato, ker je žal vedno redkejša. Vsekakor ima veliko opraviti s psihologijo, torej z značajem posameznika, pa tudi z njegovo kulturo, poslovnim okoljem, v katerem deluje, celo s (poslovno) mentaliteto celega naroda.
| Pretehtan izbor franšizojemalcev Avtor: Igor Pavlin
|
|
| Druge rubrike |
| Želimo zbližati akademski in podjetniški svet! Avtor: Janez Kukovica V začetku letošnjega leta sta Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije in Univerza v Novi Gorici podpisali dogovor o sodelovanju, ki naj bi dal še trdnejšo oporo sodelovanju pri organizaciji raznih strokovnih seminarjev, konferenc, forumov, delavnic, sejemskemu predstavljanju pa tudi - ali predvsem - načrtovanju skupnih razvojnih projektov.
| Papirček je glavni, besede odnese veter Avtor: Petra Mauer Peru z letošnjim letom za Slovenijo postaja še atraktivnejši, saj se je s 1. marcem začel uporabljati nov trgovinski sporazum med EU in Perujem, ki dodatno odpira trge, javne razpise, stabilizira poslovno okolje, pravno varnost in z odpravo uvoznih tarif na obeh straneh niža stroške v letni višini približno 500 milijonov evrov.
| Po prečni dinarsko-kraški črti Avtor: Marjan Bradeško Tokrat na poti po Sloveniji sledimo nekakšni črti, slemenu, ki ga ustvarja dinarski svet. In ker so za ta svet značilni kraški pojavi, mu rečemo kar dinarsko-kraški.
| 3D predstavitev očara še bolj Avtor: Bor Trček
| Varčen v vseh pogledih Avtor: Bor Trček
| Borza tehnologij junij Avtor: Podjetnik
|
|
|
|