|
||
Pismo, ki najde pot do naslovnikaProdajno pismo tudi v dobi elektronskega komuniciranja nikakor ni zastarela oblika komuniciranja, prej nasprotno, saj v množici elektronskih sporočil dobiva pozornost in ustvarja prebojnost do želenih naslovnikov.Zapisali bomo nekaj razmišljanj o tem, kakšno naj bo prodorno in uspešno prodajno pismo.
PISEMSKA KUVERTA
Barva Kakšna naj bo? Bela? Obarvana? Modra zanesljivo ne, ob modrih se nam običajno zatresejo roke, toliko bolj, če je opremljena s povratnico, ali priporočena pošiljka in ima že prednatiskane črne črte. Izstopajoča? To pa. Ko sem pred desetletjem iskal direktorja trženja, sem iz šopa kuvert najprej potegnil edino obarvano - zeleno. Dekle je imelo stil in kompetence in zaposlil sem jo. Pač pa smo storili napako, ko smo naše naročnike, ki so izjemno dolgo zamujali s plačili in se niso odzivali na opomine, sklenili opomniti z rdečo kuverto in odpovedi so kar deževale.
Ni nujno, da je barva močna, tudi decentna bela ima prebojno moč, morda iz neobičajnega, dražjega papirja - taka bo bolj zanesljivo odprta kot pomečkana standardna.
Znamka ali žig Vsekakor se za opaznost pisemske ovojnice lahko veliko stori že s tem, da nanjo ne nalepimo le najbolj običajne znamke, ali še hujše - je ne damo frankirati le z žigom, ampak za isto ceno in malce napora poiščemo na pošti lepo, zanimivo in kar se da veliko znamko. Lahko tudi več znamk. Tako pismo je opaznejše med množico sivo uniformiranih pošiljk in ima veliko večje možnosti, da ga naslovnik odpre. Nenazadnje - za večjo prodornost si lahko omislite tudi lastno znamko, ki bi morda podprla vsebino pisma. Za frankiranje sicer ne bo uporabna, za zbujanje pozornosti pa.
Naslavljanje Moderna pisarniška pomagala nam seveda olajšajo delo, naslove lahko natisnemo kar na nalepke; in kaj je lažjega, kot prilepiti nalepko na ovojnico. Ampak, ko nam nekdo pošlje tako pismo, ali ga sploh odpremo? Se nam zdi, da je notri kaj tako pomembnega, da smo pripravljeni izgubiti tistih nekaj sekund, da odpremo pismo in preverimo vsebino? Velikokrat ne: »Ah, spet neka reklama « si rečemo, saj se nam zdi, da je bila poslana na tisoče naslovov. Če res pošiljamo na tako široko adremo, bomo najbrž uporabili nalepke, morda se bomo še malo bolj potrudili in naslove neposredno natisnili na kuverte, kar nam bo vzelo nekaj več časa, pa podajanje kuvert v tiskalnik, pa zatikanje in še kakšna nevšečnost. Za manjše število poslanih pisem se še vedno obnese ročno napisan naslov, seveda lepo čitljiv. Zapišimo še naslovnika:
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|