|
|||
Za vsako uro na konferenci dve uri pripravPaddy Cosgrave je samo v letu in pol ustvaril dva globalna dogodka, namenjena mladim tehnološkim podjetjem - F.ounders in Dublin Web Summit.
Nanju mu vedno znova uspe privabiti najbolj zaželene govorce, s tem pa tudi množico udeležencev, ki računajo, da bodo tam spoznali investitorje ali partnerje za svoj posel. 29-letni Irec je bil tudi eden od osrednjih govorcev na letošnjem Podimu, kjer smo se z njim pogovarjali o temi, ki jo kot organizator ter udeleženec številnih dogodkov dobro pozna - kako s konference odnesti kar največ.
Kako med množico dogodkov izbrati, katere konference se udeležiti? Mislim, da moraš izbirati tako, da ima tvoje podjetje cilje, ki so skladni s konceptom skupnosti na konferenci. Torej, če se ukvarjaš z računalništvom v oblaku, morda obstaja specifična konferenca, na katero je dobro, da greš. Misliti je treba tudi na to, da bo tam veliko ljudi, ki jih lahko spoznaš. Govorci so pomembni, še bolj pomembni pa so udeleženci. Vsebina je namreč brezplačno dostopna kjerkoli in če res hočeš vedeti, kaj ima povedati na primer Jack Dorsey, ti pravzaprav ni treba na konferenco, lahko greš na YouTube. Vrednost dogodkov je v mreženju, v dejstvu, da bo dva dni veliko ljudi na enem mestu in ni treba leteti po vsej Evropi. Lahko se sestaneš s 50 ljudmi v dveh dneh namesto v šestih mesecih.
Je pomembno, kako velika je konferenca, ali je tam 500 ali 5.000 ljudi? Mislim, da ni enotnega pravila. Odvisno je od tega, kaj počneš. V podjetju imaš lahko zaposlenega inženirja z zelo specifičnim znanjem in bi rad šel na zelo specifično konferenco. Če pa se ukvarjaš z elektroniko, greš na CES, kjer je 150.000 ljudi. Mislim, da tu ni splošnega pravila, so pa nekatera druga, ki se jih je dobro držati.
Katera? Nekateri ljudje pridejo na dogodke in pričakujejo, da se bodo stvari preprosto zgodile. Vendar je dodana vrednost ustvarjena, preden prideš na dogodek. Dogodki oziroma konference so priložnost za mreženje, zato moraš ugotoviti, kdo se ga bo udeležil in že pred dogodkom delati za to, da si zagotoviš čim več sestankov. Mislim, da moraš ciljati na to, da si vse sestanke organiziraš v prvih nekaj urah dogodka, saj boš tako spoznal več ljudi, prosti čas pa potrebuješ za nadaljevalne sestanke ali za spoznavanje novih ljudi. To je skoraj zlato pravilo, ki velja za večino konferenc - za vsako uro, ki jo preživiš na dogodku, se pripravljaš dve uri. Če greš torej na tridnevni dogodek, porabiš za priprave šest dni. V tem času ugotoviš, kdo se bo konference udeležil, poskušaš se dogovoriti za sestanke, če katerih ljudi še ne poznaš, poiščeš skupne znance in prosiš, da te predstavijo in povežejo, da ne pošlješ »mrzlega« elektronskega sporočila. Na dogodku je morda nekaj govorcev, ki jih resnično želiš slišati, zanje si vzameš čas, tudi na kakšno večerjo si verjetno želiš. Pričakovati moraš intenzivnih 12 ur vsak dan in le nekaj od teh je namenjenih srečnim naključjem, spoznavanju ljudi ob kavi.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|