Podjetnik junij 2009
Ideje
Postaja s celostno ponudbo za kolesarje
Vaša miza je pripravljena
Vedno sveža zelišča
Za lažje prenašanje nakupovalnih vrečk
Kofeinski testerji
Spremljate svoje zdravje
Dekoracije za Ikeino pohištvo
Držalo za revije
Narava na vaši delovni mizi
Didžej
Biti podjetnik
Uspeh z okusom sadja
Avtor: Nives Pahor
Trije sošolci s faksa, Adam Balon, Jon Wright in Richard Reed, so v desetih letih ustvarili eno najmočnejših blagovnih znamk na področju zdravih gostih sadnih napitkov v Veliki Britaniji.
Oktober - globalna modna znamka
Avtor: Vlado Kadunec
Zakaj Valter Kobal in Uroš Belantič s svojo blagovno znamko modnih oblačil Oktober osvajata svetovne trge, medtem ko Mura propada?
Izkušnje
Motivirani sodelavci
Avtor: Janko Selinšek
Ne manjka nam strokovnih delavcev, manjkajo nam motivirani sodelavci!
Aktivno trženje – odgovor na krizo
Avtor: dr. Maja Makovec Brenčič
V krizi se je treba še več ukvarjati s kupci, pa tudi z dobavitelji in vsemi, ki danes sestavljajo verigo podjetniškega delovanja.
Kompetence podjetnikov in menedžerjev
Avtor: Jurij Bernik
Kompetence, ki jih potrebuje podjetnik za sprožitev začetne rasti podjetja, praviloma niso tiste, ki omogočajo tudi poznejše uspešno poslovanje. Te kompetence bi moral podjetnik poiskati pri vodilnih sodelavcih.
Uspeh z okusom sadja
Avtor: Nives Pahor
Trije sošolci s faksa, Adam Balon, Jon Wright in Richard Reed, so v desetih letih ustvarili eno najmočnejših blagovnih znamk na področju zdravih gostih sadnih napitkov v Veliki Britaniji.
EU z ukrepi pomaga malim podjetjem
Podpredsednik Evropske komisije in komisar Guenter Verheugen, odgovoren za industrijo in podjetništvo, za revijo Podjetnik.
V krizi ciljajte na ženske
Avtor: Nives Pahor
Ženske so odlične potrošnice, ki ne kupujejo samo kozmetičnih izdelkov, oblek in špecerije. Zato skoraj v vseh dejavnostih narašča število ponudnikov, ki ponujajo izdelke in storitve, namenjene ženskam.
Preklopimo na novo
Avtor: Primož Kaučič
Vsi nestrpno pričakujemo konec recesije, a kdo pravi, da bo potem (za naša podjetja) bolje.
Strokovnost ali osebne lastnosti?
Avtor: Franka Bertoncelj
Talent je trdo delo
Avtor: Tine Juha
Vedno več raziskovalcev ugotavlja, da talent kot nekaj, kar je posamezniku položeno v zibko, ne obstaja. Je le trdo delo. Deset tisoč ur vaje in »talent« je tu!
Sprememba
Avtor: Primož Kaučič
Kriza je idealno obdobje, da premislite, ali delate stvari na pravi način ali pa sta vas morda že povozila čas in konkurenca in boste morali začeti delati drugače.
Brez strahu na intervju
Avtor: Damjana Pondelek
Pogovor z novinarjem je lahko dobra promocija za vas, če se boste le dobro pripravili nanj.
Oktober - globalna modna znamka
Avtor: Vlado Kadunec
Zakaj Valter Kobal in Uroš Belantič s svojo blagovno znamko modnih oblačil Oktober osvajata svetovne trge, medtem ko Mura propada?
Podjetnik in ugled
Avtor: Jure Mikuž
Za vsakim uspešnim tujim podjetjem stoji oseba z imenom in priimkom, ki pomeni sinonim za blagovno znamko. Pri nas se pomena ugleda zaveda (pre)malo podjetnikov in še manj menedžerjev.
Fizioterapevt na domu
Avtor: Metka Nograšek
Urban Založnik - mladi podjetnik, ki namerava iz majhnega posla narediti veliko podjetje.
Najem programske opreme
Avtor: Esad Jakupović
Tako v svetu kot tudi pri nas se podjetja, zlasti mala, vse pogosteje odločajo za najem namesto za nakup programske opreme, ker se jim bolj splača. Opremo dobite kar na spletu.
Denar & finance
Kako se lotiti dolžnikov?
Avtor: Marko Repič
Kronični dolžniki navadno plačajo tistim upnikom, ki so najvztrajnejši. Obstaja nekaj temeljnih pravil za uspešno izterjavo.
So obresti previsoke?
Avtor: Igor Kadunc
Podjetnik na zavodu za zaposlovanje
Avtor: Igor Kadunc
Kriza. Kaj narediti, ko dela ni niti za pokrivanje osnovnih stroškov in prispevkov? Podjetnik se lahko prijavi na zavod za zaposlovanje, a le pod določenimi pogoji.
Franšize
Pet metod franšizinga
Avtor: Nives Pahor
Izbira prave oblike franšizinga, lahko pomembno vpliva na uspeh vaše franšize.
Bar svežih sadnih sokov
So stroški previsoki?
Avtor: Igor Pavlin
Otroški fitnes center
Balloon Express
Svetovalec
Preden zahtevate revizijo
Avtor: Julija Karlovšek
Če se ne strinjate z izborom najugodnejšega ponudnika pri javnem naročilu, potem lahko vložite zahtevek za revizijo. Še prej pa poskusite pravico doseči drugače.
Odškodninska odgovornost delodajalcev
Avtor: Boštjan J. Turk
Delodajalec oziroma direktor podjetja lahko odškodninsko odgovarja na podlagi dejanske krivde, lahko pa tudi objektivno, če ne poskrbi za varno delo.
Strokovnost ali osebne lastnosti?
Avtor: Franka Bertoncelj
Kako do zbirk zakonov?
Avtor: Emilija Bratož
Prispevki za dopolnilno dejavnost
Avtor: Borut Borštnik
Ko se zalomi z davčnim obračunom
Avtor: Mojca Kunšek
Če ste zamudili z oddajo davčnega obračuna ali ste oddali napačen obračun, lahko napako še vedno popravite.
So obresti previsoke?
Avtor: Igor Kadunc
Slab učinek spletne strani
Avtor: Robert Rolih
So stroški previsoki?
Avtor: Igor Pavlin
Podjetnikov opomnik za junij
Druge rubrike
EU z ukrepi pomaga malim podjetjem
Podpredsednik Evropske komisije in komisar Guenter Verheugen, odgovoren za industrijo in podjetništvo, za revijo Podjetnik.
Grozdi kljub vsemu dajejo mošt
Avtor: Nataša Gjura
Grozdov se še vedno drži sloves instrumenta za črpanje državnega denarja. V resnici jih država že dolgo ne financira, mnogi grozdi pa se lahko pohvalijo s tržnimi uspehi.
Projektor z LED-diodami
Avtor: Jaka Žorž
Celovit sistem obračunavanja plač
Avtor: Jaka Žorž
Tiskanje brez meja
Avtor: Jaka Žorž
Poceni, enostaven, učinkovit
Avtor: Miran Žgeč
Če želite dobro izkoristiti prednosti e-poštnega marketinga, morate poznati nekaj tehničnih skrivnosti, sicer bodo vaša sporočila romala v koš, ugled podjetja pa bo trpel.
Slab učinek spletne strani
Avtor: Robert Rolih
Ministri na zaslišanju
Avtor: Primož Kaučič
Na uresničitev vlade čaka 118 zahtev podjetnikov in obrtnikov. Nekatere med njimi so pristojni ministri že v izhodišču zavrnili.
V krizi ciljajte na ženske
Avtor: Nives Pahor
Ženske so odlične potrošnice, ki ne kupujejo samo kozmetičnih izdelkov, oblek in špecerije. Zato skoraj v vseh dejavnostih narašča število ponudnikov, ki ponujajo izdelke in storitve, namenjene ženskam.
Lažje in varnejše upravljanje z več tiskalniki
Avtor: Jaka Žorž
Sodoben telefon za mobilne poslovneže
Avtor: Jaka Žorž
Čas je za piknik
Avtor: dr. Tanja Pajk Žontar
Z vabilom na piknik boste zaposlene vedno razveselili. Še zlasti če pokažete nekaj ustvarjalnosti pri kulinarični ponudbi.
Pomembno pri oblikovanju trženjske e-pošte
Avtor: Miran Žgeč
Z nekaj preprostimi smernicami lahko bistveno povečate uspeh svoje trženjske kampanje.
Doma
Poceni, enostaven, učinkovit
Avtor: Miran Žgeč
Če želite dobro izkoristiti prednosti e-poštnega marketinga, morate poznati nekaj tehničnih skrivnosti, sicer bodo vaša sporočila romala v koš, ugled podjetja pa bo trpel.
Pomembno pri oblikovanju trženjske e-pošte
Avtor: Miran Žgeč
Z nekaj preprostimi smernicami lahko bistveno povečate uspeh svoje trženjske kampanje.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *