|
|||
Poceni, enostaven, učinkovitČe želite dobro izkoristiti prednosti e-poštnega marketinga, morate poznati nekaj tehničnih skrivnosti, sicer bodo vaša sporočila romala v koš, ugled podjetja pa bo trpel.Skorajda ni podjetja, ki danes ne bi uporabljalo elektronske pošte kot sredstva za komuniciranje s strankami. Kljub priljubljenosti e-pošte pa je še veliko podjetij, ki je ne uporabljajo kot del marketinga, z drugimi besedami povedano, ne uporabljajo je za pošiljanje promocijskih sporočil. Če ste lastnik podjetja in spadate v to skupino, premislite o tem, da elektronska pošta postane del vašega marketinga, saj je še vedno ena izmed najcenejših oblik direktnega marketinga, ki daje oprijemljive rezultate v zelo kratkem času. Poleg tega je preprosta za uporabo, ponuja veliko različnih možnosti in daje jasne informacije o uspešnosti.
Trženje prek elektronske pošte ali e-poštni marketing se je v praksi pokazal kot zelo uspešen način trženja za tiste, ki ga uporabljajo pravilno. Eden od razlogov za to je zagotovo visok donos na vložen denar, ki je dokazano večji od vseh drugih oblik on-line marketinga, tudi od iskalniškega marketinga.
Eden najbolj znanih svetovnih tržnikov in avtor več knjig, Joe Girard, je zapisal, da je v času svojega službovanja kot prodajalec avtomobilov svojim strankam vsaj trikrat na leto poslal kartico ali kratko obvestilo. Svoj uspeh v prodaji tako pripisuje nenehnemu stiku s strankami in potencialnimi kupci. Pomembno je, da potencialni kupec v trenutku nakupa pomisli na nas, ne pa na našega konkurenta, pravi Girard. To zagotovimo z nenehnim komuniciranjem. Elektronska pošta je zato zagotovo eden od najlažjih načinov. Seveda pa je dobro, da pomislimo na nekaj ključnih dejavnikov, od katerih je lahko odvisen naš uspeh ali pa tudi neuspeh trženja z elektronsko pošto.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|