|
|||
Aktivno trženje – odgovor na krizoV krizi se je treba še več ukvarjati s kupci, pa tudi z dobavitelji in vsemi, ki danes sestavljajo verigo podjetniškega delovanja.
Prav nič ni preprosto biti podjetnik v teh kriznih časih. A vendarle, podjetniki imate še posebej v tako izzivalnih obdobjih pomembno prednost: v primerjavi z velikimi lahko še hitreje zaznavate, kaj resnično pravi trg, kaj vam sporočajo kupci, dobavitelji in drugi deležniki. Zato je v takšnih obdobjih treba dobro opazovati trg in njegova dogajanja, hkrati pa ohraniti in spodbujati tisto najbolj podjetno v sebi in svojih zaposlenih – pogum, iznajdljivost, prilagodljivost, iskrivost idej in vse, kar na svojem področju poslovanja zmorete najbolje. Predvsem pa – ohranjati zdravo človeško in podjetniško intuicijo in vztrajnost. Seveda se ne gre zanašati samo nanjo, nasprotno, saj je treba tudi raziskovati in sistematično spremljati trge in procese. In na tej povezani osnovi intenzivno tržiti.
Uspešen je tisti, komur kupci zaupajo Trženje ni samo tržno komuniciranje, ampak mnogo več. Je ogledalo vaše resnične vrednosti na trgu, prepoznane v nakupni odločitvi kupca, odjemalca. Trženje razumemo danes kot »aktivnost, zbir institucij in procesov, ki ustvarjajo, komunicirajo, dobavljajo in izmenjujejo ponudbe, ki imajo vrednost za kupce, stranke, partnerje in celotno družbo«. Če prevedemo to v dnevni podjetniški jezik, to pomeni, da je treba biti na trgu drugačen s svojim izdelkom ali storitvijo (v primerjavi s konkurenco), tako da to v očeh kupca pomeni novo, drugačno, večjo vrednost. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|