Podjetnik julij 2011
Ideje
»LED poi«
Virtualna asistenta
Svetilnik – mesto oddiha
Detektor laži
Pištola za kečap in gorčico
Nealkoholni bar
Nudistično golf igrišče
Sveče za močnejši spol
Koliko denarja!
Vse za potovanje
Ali se redim?
Biti podjetnik
Kmet, ki po svetu gradi elektrarne
Avtor: Petra Mauer
Kmet Marjan Kolar je najprej za svoje potrebe postavil bioplinsko elektrarno. Zdaj njegova družba Keter Organica gradi take elektrarne po Sloveniji in tujini, vstopa pa tudi v druge dejavnosti.
Novi podjetniški val
Avtor: Blaž Kos
Predstavljamo osem mladih, inovativnih slovenskih podjetij, ki imajo potencial, da postanejo svetovne podjetniške zvezde. Gre za značilne predstavnike »podjetniške kulture 2.0«.
Izkušnje
Kmet, ki po svetu gradi elektrarne
Avtor: Petra Mauer
Kmet Marjan Kolar je najprej za svoje potrebe postavil bioplinsko elektrarno. Zdaj njegova družba Keter Organica gradi take elektrarne po Sloveniji in tujini, vstopa pa tudi v druge dejavnosti.
(Ne)moč bančnega sistema
Avtor: Petra Mauer
Banke se bodo spet usmerile v zdravo kreditiranje gospodarstva, kljub temu pa finančna prihodnost ni jasna.
Priložnost za zaslužek
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Za prodajo podjetja in druge oblike podjetniške žetve se podjetniki odločajo iz različnih razlogov, ne samo finančnega. Kaj vse moramo vedeti, da bo žetev zares uspešna?
Čar mobilnih aplikacij
Avtor: Jernej Horvat
»Dajmo narediti še svojo mobilno aplikacijo« je stavek, ki se danes sliši v marsikaterem slovenskem podjetju. Kdaj se to podjetju res splača in kdaj ne?
Facebook za resne poslovne rezultate
Avtor: Rok Hrastnik
Če merite uspeh svoje strani na Facebooku samo po številu oboževalcev, se bo uspeh hitro sprevrgel v poslovni neuspeh. Ključna je prodaja.
Kako tržiti zeleno?
Avtor: Anže Ulčar
Zeleni oziroma okolijski marketing skriva tudi nekaj pasti. Predvsem naj okolju prijazno ne bo edina konkurenčna prednost izdelka ali storitve.
Obstaja samo formula za neuspeh
Avtor: Primož Kaučič
Podjetje je živ organizem, ki temelji na zamisli, izvedbi in sredstvih. Če te sestavine niso v sozvočju, organizem zboli, trdi Edvard Golob.
7 receptov za hitro povečanje prodaje
Avtor: Robert Rolih
Naj vam pomagamo skuhati večjo prodajo s 7 preprostimi recepti.
Se bodo podjetja odselila v tujino?
Avtor: Mija Repovž
Gre pri napovedanih selitvah podjetij in podjetnikov v tujino za lažni alarm ali realno nevarnost? Množične selitve ne bo, lahko pa izgubimo nekaj najuspešnejših podjetij.
Zakaj ni tujih investitorjev
Avtor: Aljoša Domijan
Visoki prispevki, gradbena dovoljenja, nizke subvencije ... Vse to so ovire zgolj za opozicijo, ne pa za resne investitorje.
Novi podjetniški val
Avtor: Blaž Kos
Predstavljamo osem mladih, inovativnih slovenskih podjetij, ki imajo potencial, da postanejo svetovne podjetniške zvezde. Gre za značilne predstavnike »podjetniške kulture 2.0«.
Delaj, kar te veseli
Avtor: Metka Nograšek
Aleksandra Ilič pravi, da sta za uspeh pomembna pozitivna naravnanost in vera v posel.
Zakaj podjetniki krvavijo 2
Avtor: Primož Kaučič
Trpijo podjetniki, ki iščejo rešitev v izdelkih, tehnologijah, naložbah, pri tem pa pozabljajo, da je podjetje živ organizem, zgrajen na odnosih.
Pot do trajne konkurenčnosti
Avtor: Aleš Štempihar
Največ podjetij gradi konkurenčnost le na nizkih cenah ali inovativnih izdelkih. Tako se da doseči kratkoročno konkurenčnost, za dolgočno pa so potrebni drugačni prijemi.
Razvoj močne blagovne znamke
Avtor: Dr. Mihael Kline
Kako nastane in se razvija celostna podoba blagovne znamke? Študija primera Akrapovič.
Napeti odnosi med vodjema
Avtor: Nikolaj Mejaš
Denar & finance
Priložnost za zaslužek
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Za prodajo podjetja in druge oblike podjetniške žetve se podjetniki odločajo iz različnih razlogov, ne samo finančnega. Kaj vse moramo vedeti, da bo žetev zares uspešna?
Honorar za tujega umetnika
Avtor: Lidija Robnik
Težko je, a se splača
Avtor: Martina Budal
Evropska komisija ponuja malim in srednje velikim podjetjem finančna sredstva za razvojne projekte. Žal do njih ni lahko priti, pravi dobra poznavalka evropskih programov Celia Gavaud.
Stroški dela na terenu
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Halo? Tu franšiza.
Avtor: Petra Mauer
Ana Petančič je bila prva Simobilova franšizojemalka. S poslovanjem je kljub krizi zadovoljna.
Veriga slastnega peciva
Dostava črnila na dom
Svetovalec
Pasti podjemne pogodbe
Avtor: Boštjan J. Turk
Ko izvajalec zavlačuje z dokončanjem dela, lahko naročnik odstopi od pogodbe, tudi če rok za dokončanje dela ni izrecno naveden v pogodbi.
Podjetnikov opomnik za julij
Pogodbena kazen
Avtor: Boštjan J. Turk
Stroški dela na terenu
Avtor: Lidija Robnik
Zaščita modela
Avtor: Dušan Borštar
Razširjene pristojnosti davčnih inšpektorjev
Avtor: Mojca Kunšek
Novela zakona o davčni službi je razširila pristojnosti davčnih inšpektorjev in povečala število izterjevalcev.
Napeti odnosi med vodjema
Avtor: Nikolaj Mejaš
Honorar za tujega umetnika
Avtor: Lidija Robnik
Prijava na zavod za zaposlovanje
Avtor: Lidija Robnik
Druge rubrike
Se bodo podjetja odselila v tujino?
Avtor: Mija Repovž
Gre pri napovedanih selitvah podjetij in podjetnikov v tujino za lažni alarm ali realno nevarnost? Množične selitve ne bo, lahko pa izgubimo nekaj najuspešnejših podjetij.
Zakaj ni tujih investitorjev
Avtor: Aljoša Domijan
Visoki prispevki, gradbena dovoljenja, nizke subvencije ... Vse to so ovire zgolj za opozicijo, ne pa za resne investitorje.
Projektor, vgrajen v ohišje prenosnika
Avtor: Bor Trček
Registracija delovnega časa tudi na poti
Avtor: Bor Trček
S formatom A3 lahko naredite več
Avtor: Bor Trček
Rojstvo delovnega stola
Avtor: Nina Belopavlovič
Delovni stoli, kakršne uporabljamo danes, imajo svoje korenine v izvirnikih, starih več desetletij. Nekateri so postali zimzelene klasike.
Kako tržiti zeleno?
Avtor: Anže Ulčar
Zeleni oziroma okolijski marketing skriva tudi nekaj pasti. Predvsem naj okolju prijazno ne bo edina konkurenčna prednost izdelka ali storitve.
(Ne)moč bančnega sistema
Avtor: Petra Mauer
Banke se bodo spet usmerile v zdravo kreditiranje gospodarstva, kljub temu pa finančna prihodnost ni jasna.
Čar mobilnih aplikacij
Avtor: Jernej Horvat
»Dajmo narediti še svojo mobilno aplikacijo« je stavek, ki se danes sliši v marsikaterem slovenskem podjetju. Kdaj se to podjetju res splača in kdaj ne?
Bodite posebni, posnemite fotografije 3D
Avtor: Bor Trček
Pisarna v oblaku
Avtor: Bor Trček
Golf in pravila oblačenja
Avtor: Renata Rudolf
Ni pomembno le, kako dobro igramo golf in kako kakovostne palice imamo, pomembno je tudi, kako smo oblečeni.
Facebook za resne poslovne rezultate
Avtor: Rok Hrastnik
Če merite uspeh svoje strani na Facebooku samo po številu oboževalcev, se bo uspeh hitro sprevrgel v poslovni neuspeh. Ključna je prodaja.
Doma
Priložnost za zaslužek
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Za prodajo podjetja in druge oblike podjetniške žetve se podjetniki odločajo iz različnih razlogov, ne samo finančnega. Kaj vse moramo vedeti, da bo žetev zares uspešna?
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *