Podjetnik december 2012

 

 

Ideje
Zapeljite se do kupcev
Krompirček za na pot
Lažno streljanje
Sončna krema za širinožce
Pafrum za pse
Učenje varne vožnje
Varno na svojem mestu
Žoga, ki govori in hrani
Po volkovih stopinjah
Poslastice za kužke
Biti podjetnik
Delajo tam, kjer drugi odpovedo
Avtor: Martina Budal
Imeli so balon za pokrivanje športnih površin, ki pa ni bil primeren za rusko zimo. A jih to ni ustavilo. Izbrali so močnejši material, dodali še eno membrano in izboljšali izolacijske sposobnosti ter tako dobili produkt, ki je bil konkurenčen fiksnim objektom, hkrati pa nekajkrat cenejši.
Na respresso v London ali Dubaj
Avtor: Vesna Vilčnik
Kaj bi se zgodilo, če bi pripravili čaj na način, kot pripravljajo kavne napitke? Dobili bi čaj v obliki macchiata, capuccina, celo espressa, s tem da bi ga poimenovali respresso. Namesto kave bi vaše brbončice okusile okus južnoafriškega rdečega čaja rooibos, ki ne vsebuje teina. To pa še ni vse. Poleg edinstvene priprave je posebnost respressa v tem, da ga postrežejo v unikatni skodelici s pozitivnim sporočilom. Recimo: »Koliko je vreden nasmeh? Neprecenljiv je!«
Malo podjetje v eni osebi
Avtor: Petra Mauer
Tin Vodopivec je priznan stand-up komik, ki je svoje življenje posvetil zabavanju množic. Poleg tega piše scenarije za TV in film, vodi in povezuje prireditve, se ukvarja z organiziranjem dogodkov, ogromno truda in časa nameni tudi festivalu stand-up komedije, imenovanem Panč. Smeh torej ne pomeni le pol zdravja, temveč lahko tudi vir zaslužka!
Vohun, ki hoče medijski svet
Avtor: Martina Budal
Kaj imajo skupnega cvetoči limonovci v puščavi, trgovina z orožjem in hollywoodski hiti, kot so Čedno dekle, L.A. zaupno in Gospod in gospa Smith? Za njimi stoji skrivnostni Arnon Milchan, človek, ki celo za Hollywood, kjer ima sedež njegova produkcijska hiša New Regency in kjer velja, da vsi vedo vse o vseh, ostaja skrivnost.
Izkušnje
Delajo tam, kjer drugi odpovedo
Avtor: Martina Budal
Imeli so balon za pokrivanje športnih površin, ki pa ni bil primeren za rusko zimo. A jih to ni ustavilo. Izbrali so močnejši material, dodali še eno membrano in izboljšali izolacijske sposobnosti ter tako dobili produkt, ki je bil konkurenčen fiksnim objektom, hkrati pa nekajkrat cenejši.
Na respresso v London ali Dubaj
Avtor: Vesna Vilčnik
Kaj bi se zgodilo, če bi pripravili čaj na način, kot pripravljajo kavne napitke? Dobili bi čaj v obliki macchiata, capuccina, celo espressa, s tem da bi ga poimenovali respresso. Namesto kave bi vaše brbončice okusile okus južnoafriškega rdečega čaja rooibos, ki ne vsebuje teina. To pa še ni vse. Poleg edinstvene priprave je posebnost respressa v tem, da ga postrežejo v unikatni skodelici s pozitivnim sporočilom. Recimo: »Koliko je vreden nasmeh? Neprecenljiv je!«
Kdo pomaga podjetnicam doma, kdo v tujini
Avtor: Anja Žagar
Do pred kratkim je bilo ustanovljenih veliko organizacij za ženske s področja mode, lepote, zabave, zdravega načina življenja, urejanje doma ... Zelo malo pa je bilo organizacij, ki bi spodbujale ženske tudi na področju kariere in podjetništva.
Rusija - veliki slovanski brat
Avtor: Martina Budal
Z Rusijo, velikansko državo na vzhodu in enim od štirih najbolj perspektivnih gospodarstev na svetu, nas druži skupna slovanska zgodovina in mešani spomini iz obdobja Jugoslavije. Med državama zagotovo obstaja simpatija, ki se v medsebojnih stikih vedno znova pokaže, a se zaenkrat bolj slabo preliva v gospodarsko sodelovanje.
Več glav več ve
Avtor: Anita Ivačič
»Vsi pametni ljudje niso zaposleni pri nas,« je temeljna premisa koncepta »odprtih inovacij«, ki ga je predstavil prof. Henry Chesbrough in na praktičnih primerih pojasnil, kako jih poiskati znotraj in zunaj meja podjetja in izkoristiti njihovo znanje. Po ugotovitvah profesorja so odprte inovacije še posebej primeren koncept za srednja in manjša podjetja.
Kdo si upa stopiti v svetlo prihodnost?
Avtor: Vesna Vilčnik
Brez zaupanja v to, da je navkljub krizi in recesiji mogoče stopiti na pot podjetništva in uspeti, danes mladih študentov podjetništva ali podjetnikov sploh ne bi bilo. Da je ob želji in pogumu, ki je za to potreben, dobro brati iz poglavij zgodb bolj izkušenih, pa je nuja.
Je ideja tudi ideja za posel?
Avtor: Miha Skale Dolinšek
Ideja za posel je podjetniška ideja, ki ima svoj prostor na trgu. Je poslovna zamisel, ki je izvedljiva, tržna in lahko ustvarja pozitivni denarni tok. Kar pomeni, da je ekonomsko upravičljiva.
Danes prodajajo zgodbe, ne le izdelki
Avtor: Zdenka Nanut Planinšek
Kako danes kot podjetnik obstati in uspeti? Kdo in kje so vaši kupci? Kako priti do njih? Kako jih pridobiti, kako prepričati, kako navdušiti, da se bodo odločili za vas in vašo ponudbo? Ali še bolje: kaj storiti, da vas bodo sami poiskali? Odgovor leži v vaši marketinški zgodbi. Kajti tisti, ki ima najboljšo zgodbo med konkurenco in jo tudi zna povedati, zmaga.
Malo podjetje v eni osebi
Avtor: Petra Mauer
Tin Vodopivec je priznan stand-up komik, ki je svoje življenje posvetil zabavanju množic. Poleg tega piše scenarije za TV in film, vodi in povezuje prireditve, se ukvarja z organiziranjem dogodkov, ogromno truda in časa nameni tudi festivalu stand-up komedije, imenovanem Panč. Smeh torej ne pomeni le pol zdravja, temveč lahko tudi vir zaslužka!
Vohun, ki hoče medijski svet
Avtor: Martina Budal
Kaj imajo skupnega cvetoči limonovci v puščavi, trgovina z orožjem in hollywoodski hiti, kot so Čedno dekle, L.A. zaupno in Gospod in gospa Smith? Za njimi stoji skrivnostni Arnon Milchan, človek, ki celo za Hollywood, kjer ima sedež njegova produkcijska hiša New Regency in kjer velja, da vsi vedo vse o vseh, ostaja skrivnost.
Inovativnost je odličen potencial uspešnih
Avtor: Boštjan Pavlič
Vsi ljudje imajo potencial za inovativne ideje in zamisli, vsak človek je edinstven in prav vsak, čisto vsak ima sposobnost razmišljanja in ustvarjanja.
Vse več inovacij že v fazi izvedbe
Avtor: Martina Budal
Na letošnjem že sedmem Slovenskem forumu inovacij smo lahko videli 48 inovacij, ki jih je komisija izbrala med 130 prijavljenimi. Pohvalno je, da je kar 70 odstotkov izbranih inovacij že v fazi izvedbe oziroma realizacije.
Uspeh je darilo
Avtor: Martina Budal
Pot do uspeha je predvidljiva. Ne uspejo najbistrejši in uspeh ni vsota odločitev in prizadevanj posameznika. Uspeh je darilo. »Prebojniki so ljudje, ki so dobili priložnosti – in bili dovolj močni in prisebni, da so jih pograbili,« pravi Malcolm Gladwell.
Ponudba, ki je kupec ne more zavrniti
Avtor: Vito Komac
Če kupec sodeluje pri kreiranju ponudbe, izraža svoje želje in pomisleke in se mu ponudba povsem prilagaja kot dobra rokavica, jo bo težko zavrnil. Pri večjih poslih torej skušajmo oblikovati ponudbo z (nezavednim) sodelovanjem potencialnega kupca.
Interni prenos znanj
Avtor: Nikolaj Mejaš
Denar & finance
Je ideja tudi ideja za posel?
Avtor: Miha Skale Dolinšek
Ideja za posel je podjetniška ideja, ki ima svoj prostor na trgu. Je poslovna zamisel, ki je izvedljiva, tržna in lahko ustvarja pozitivni denarni tok. Kar pomeni, da je ekonomsko upravičljiva.
Davčne olajšave za raziskave in razvoj
Avtor: Cvetka Peršak
Najcenejša ponudba ni vedno najboljša
Avtor: Igor Kadunc
Dnevnice za službeno potovanje v tujino
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Pravno urejanje franšizinga
Avtor: Martina Budal
Franšizing je uspešen poslovni model po vsem svetu, ki omogoča franšizojemalcem dokaj varen vstop v podjetništvo. Čeprav je franšiz, tako domačih kot tujih, tudi pri nas kar lepo število, pa franšizing ni del nacionalne strategije razvoja podjetništva.
Razvajanje štirinožcev
Svetovalec
Konkurenčna prepoved in konkurenčna klavzula
Avtor: Boštjan J. Turk
Iz konkretnih primerov, ki so nanizani v članku, boste lahko ugotovili, da nam šele praksa pokaže vse zanimive razsežnosti obeh pravnih institutov.
Podjetnikov opomnik za december
Najcenejša ponudba ni vedno najboljša
Avtor: Igor Kadunc
Davčne olajšave za raziskave in razvoj
Avtor: Cvetka Peršak
Davčni obračun in akontacija davka po novem
Avtor: Mojca Kunšek
V letu, ki se izteka, smo bili deležni številnih zakonskih sprememb tudi na davčnem področju, pri čemer pa bo potrebno pri davčnem obračunu za leto 2012 upoštevati le nekatere spremembe predpisov.
Vse več inovacij že v fazi izvedbe
Avtor: Martina Budal
Na letošnjem že sedmem Slovenskem forumu inovacij smo lahko videli 48 inovacij, ki jih je komisija izbrala med 130 prijavljenimi. Pohvalno je, da je kar 70 odstotkov izbranih inovacij že v fazi izvedbe oziroma realizacije.
Interni prenos znanj
Avtor: Nikolaj Mejaš
Dnevnice za službeno potovanje v tujino
Avtor: Lidija Robnik
Druge rubrike
Kdo pomaga podjetnicam doma, kdo v tujini
Avtor: Anja Žagar
Do pred kratkim je bilo ustanovljenih veliko organizacij za ženske s področja mode, lepote, zabave, zdravega načina življenja, urejanje doma ... Zelo malo pa je bilo organizacij, ki bi spodbujale ženske tudi na področju kariere in podjetništva.
Neugodno je, ker ljudi ne vidim
Avtor: Marjan Bradeško
Večkrat nastopamo tako, da svojega občinstva ne vidimo. Lahko je to klasični telefonski pogovor, nastop pred zatemnjeno dvorano, spletne govorne konference, radijski in televizijski nastopi.
Kakšno tolmačenje izbrati?
Avtor: Luka Vučkovič
Posamezne vrste dogodkov zahtevajo različne načine tolmačenja.
Za boljše poslovanje podjetij
Avtor: Esad Jakupović
V Münchnu se je več kot 12.000 predstavnikov podjetja Fujitsu ter partnerskih podjetij in strank iz vsega sveta, tudi iz Slovenije, udeležilo Fujitsu Foruma 2012, največjega podjetniškega dogodka s področja informacijsko-komunikacijske tehnologije v Evropi.
Zasloni na dotik so prihodnost
Avtor: Bor Trček
Brezžično polnjenje mobilnikov postaja realnost
Avtor: Bor Trček
Filmčki za podjetja so »in«
Avtor: Bor Trček
Vse več inovacij že v fazi izvedbe
Avtor: Martina Budal
Na letošnjem že sedmem Slovenskem forumu inovacij smo lahko videli 48 inovacij, ki jih je komisija izbrala med 130 prijavljenimi. Pohvalno je, da je kar 70 odstotkov izbranih inovacij že v fazi izvedbe oziroma realizacije.
Kakšna bo pogodba, ki jo bomo podpisali?
Avtor: Sabina Žampa
Ob pozitivnem sklepu nam je poslana pogodba, ki jo moramo podpisati. Če smo bili pri pripravi vloge dovolj pozorni in smo si prebrali vzorec pogodbe, jo bomo z veseljem podpisali. Če pa se ob podpisu pogodbe prvič srečate z njo, vas določene zahteve lahko zmedejo in prestrašijo.
Glas in vonj se vtisneta v spomin
Avtor: Minka Jerebič
Glas je odsev našega življenja, vonj pa »pika na i« naše podobe.
Samovarovanje v digitalni dobi
Avtor: Matic Zupančič
Digitalna doba od nas zahteva, da se kar naprej nekam prijavljamo. To zahtevajo banke, to zahtevajo ponudniki elektronske pošte pa trgovci v svojih B2B trgovinah in še in še.
Kako postati kupčeva prva izbira?
Avtor: Žiga Cerar
Pregledali bomo nekaj osnov, ki jih morate vedeti o spletnem tržišču, in šli čez korake, s katerimi boste lahko začeli ali optimizirali spletno poslovanje.
Lične kuverte lahko naredimo tudi sami
Avtor: Bor Trček
Tipkovnica za tri naprave hkrati
Avtor: Bor Trček
Rusija - veliki slovanski brat
Avtor: Martina Budal
Z Rusijo, velikansko državo na vzhodu in enim od štirih najbolj perspektivnih gospodarstev na svetu, nas druži skupna slovanska zgodovina in mešani spomini iz obdobja Jugoslavije. Med državama zagotovo obstaja simpatija, ki se v medsebojnih stikih vedno znova pokaže, a se zaenkrat bolj slabo preliva v gospodarsko sodelovanje.
Doma
Danes prodajajo zgodbe, ne le izdelki
Avtor: Zdenka Nanut Planinšek
Kako danes kot podjetnik obstati in uspeti? Kdo in kje so vaši kupci? Kako priti do njih? Kako jih pridobiti, kako prepričati, kako navdušiti, da se bodo odločili za vas in vašo ponudbo? Ali še bolje: kaj storiti, da vas bodo sami poiskali? Odgovor leži v vaši marketinški zgodbi. Kajti tisti, ki ima najboljšo zgodbo med konkurenco in jo tudi zna povedati, zmaga.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *