Na respresso v London ali Dubaj

Avtor: Vesna Vilčnik | Objava: 06.12.2012

Kaj bi se zgodilo, če bi pripravili čaj na način, kot pripravljajo kavne napitke? Dobili bi čaj v obliki macchiata, capuccina, celo espressa, s tem da bi ga poimenovali respresso. Namesto kave bi vaše brbončice okusile okus južnoafriškega rdečega čaja rooibos, ki ne vsebuje teina. To pa še ni vse. Poleg edinstvene priprave je posebnost respressa v tem, da ga postrežejo v unikatni skodelici s pozitivnim sporočilom. Recimo: »Koliko je vreden nasmeh? Neprecenljiv je!«


Kostja Klabjan: »Da je pijača res nekaj posebnega, je potrdil tudi letošnji izbor respressa med finaliste za nagrado InterBev Aword 2012 oktobra v Las Vegasu.«

S Kostjo Klabjanom sva se za srečanje dogovorila v Sputniku, na Viču v Ljubljani. Samo tam je namreč v Sloveniji mogoče spiti skodelico krepčilnega respressa. To je sicer težko verjeti, glede na to, da ga z decembrom uvajajo v ponudbo hotela Hilton v Londonu, se dogovarjajo za sodelovanje z elitnimi hoteli v Dubaju (Hilton, H-Hotel, InterContinental Hotels Group, Crowne Plaza), pili pa ga bodo tudi gostje enega najboljših hotelov na Kitajskem W Hotel Hong Kong – Starwood Hotels. V čem je torej problem? Previsoka cena, komplicirana priprava ali morda neprijeten okus čaja? Nič od tega - ravno nasprotno. Cena je primerljiva s ceno kave, priprava je s posebno oblikovano ročko za ta napitek enostavna kot priprava kave iz avtomata, okusi pa – classic, goji, gvarana, meta, ginseng s pomarančo – različni, da lahko vsak najde najljubšega.  

»Ko sem v enem od slovenskih lokalov na obali vprašal, če bi ga želeli ponuditi svojim gostom, so bili zelo skeptični. V Londonu je bilo glavno vprašanje, kako strežno osebje naučiti prodajati ta izdelek, kako ga vključiti v ponudbo. Pri nas pa gostince zanima najprej cena, potem, ko vidijo, da ni drago, pa se jim zdi, da bodo imeli s tem le še dodatno delo. V tujini želijo biti prvi, imeti nekaj novega, celo drugim priporočijo, da se novost prej prime. Vedo, da bodo imeli tako vsi več od tega,« razloži Kostja Klabjan, ki je že pred leti dodobra spoznal način mišljenja in delovanja poslovnežev iz tujine.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *