|
|
Ponudba, ki je kupec ne more zavrnitiČe kupec sodeluje pri kreiranju ponudbe, izraža svoje želje in pomisleke in se mu ponudba povsem prilagaja kot dobra rokavica, jo bo težko zavrnil. Pri večjih poslih torej skušajmo oblikovati ponudbo z (nezavednim) sodelovanjem potencialnega kupca.Številne ponudbe, ki jih dnevno dobimo med (nezaželeno) elektronsko pošto, so le en klik odmaknjene od večne pogube v elektronskem košu. Te ponudbe so pogosto bližje razširjenim oglasom kot pa pravim ponudbam. Če nas ne bo nihče poklical, nas opozoril, celo prisilil, da jih odpremo in se seznanimo z »edinstveno priložnostjo, ki se nam ponuja«, bodo šle največkrat neopažene, neprebrane mimo nas.
Ponudba mora biti prilagojena kupcu z imenom in priimkom in s kar najbolj prepoznavnimi potrebami, za katere naj naša ponudba zagotavlja rešitve. Seveda, če je le možno, naj bo ponudba taka, da jo bo moč zlahka in čim bolj enostavno v detajlih spreminjati in prilagajati potrebam drugih potencialnih kupcev. Opravimo predprodajni intervju! Dober prodajnik napelje kupca, da mu sam pravzaprav »pomaga« sestaviti ponudbo zanj. Takšno, kjer so njegove potrebe čim bolj izražene in koristi, ki bi jih z nakupom pridobil, prav tako jasno izražene. Kupec bo pristal na tak predprodajni intervju, če bo menil, da je prodajnik lahko ustrezen dobavitelj ali partner in če zaupa v njegovo strokovnost. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|