Podjetnik november 2009
Ideje
Piškoti po vašem okusu
Pekoča omaka iz zapora
Modne vrečke za bruhanje
Kdo od slavnih je enako visok kot vi?
Čokoladni bombon ali ličilo za ustnice
Naredite svojo e-revijo
Hotel kot prodajni prostor
Naj vam za zajtrk zapoje Elvis
Budilka sestavljanka
Osebni pomočnik
Biti podjetnik
Za pitno vodo bo vedno trg
Avtor: Boris Šavle
Hakim El Khiar je po rodu Maročan. Verjetno ni naključje, da danes izdeluje filtre za čiščenje vode, s katerimi ima velike ambicije.
Hotelir z 90 tisoč sobami
Avtor: Nives Pahor
Gabriel Escarrer Juliá je pri 21-ih letih najel prvi hotel, danes pa upravlja mednarodno verigo hotelov štirih blagovnih znamk s 350 hoteli.
Podjetnik leta
Podjetnika leta 2008: O krizi ne razmišljava
Avtor: Primož Kaučič
Andrej Orožen in Jure Knez sta letos pripravila toliko novosti, da prihodnje leto pričakujeta 50-odstotno rast prodaje.
Nominiranci za podjetnika leta 2009
Avtor: Primož Kaučič
Komisija je spet izbrala tri izjemne podjetnike, ki vsak na svoj način postavljajo slovensko podjetništvo na svetovni zemljevid. Kateri bo podjetnik leta 2009?
Izkušnje
Za pitno vodo bo vedno trg
Avtor: Boris Šavle
Hakim El Khiar je po rodu Maročan. Verjetno ni naključje, da danes izdeluje filtre za čiščenje vode, s katerimi ima velike ambicije.
Razvoj z večjimi davki?
Avtor: Aljoša Domijan
Namesto o protikriznih ukrepih spet poslušamo napovedi o višjih davkih.
Vsak plesni gib da zadovoljstvo
Avtor: Metka Nograšek
»Naučiti plesati nekoga, ki misli, da nikoli v življenju ne bo znal plesati, je zame izziv,« pravi Katarina Venturini, ki se po tekmovalni karieri vidi kot podjetnica.
Ali so podatki o kupcih res brez koristi?
Avtor: Borut Dretar
Če zbirate prave podatke o svojih kupcih, potem vam ne bo težko narediti učinkovito marketinško akcijo ali pa posameznega kupca presenetiti takrat, ko je za pozornost najdojemljivejši.
Poslovni klubi odpirajo tuje trge
Avtor: Lidija V. Bricelj
Podjetjem pri vstopanju na nove trge pomagajo tudi slovenski poslovni klubi, ki delujejo v posameznih državah. Dejavnih je več kot 20 takšnih klubov.
Zakulisne igrice izbora podjetnika leta
Avtor: Primož Kaučič
Ali se da vplivati na komisijo in postati podjetnik leta?
Postavite organizacijo v svojem podjetju
Avtor: dr. Sara Brezigar
Če ste rast podjetja prepustili trgu in navdihu, potem vas z rastjo čaka obilo težav. Več boste delali, manj boste zadovoljni.
Ustvarjanje vrednosti za stranko
Avtor: Matjaž Krč
Res vrhunska inovacija nastane samo, če se podjetnik z enako vnemo kot tehnični izboljšavi izdelka posveti koristim, ki jih bo novost prinesla kupcem.
Za neplačila ni kriva samo kriza
Avtor: Vlado Kadunec
Plačilno nedisciplino bi sicer lahko omejili z ustreznejšo zakonodajo, vendar to ni optimalna rešitev. Nedisciplina je namreč bolj posledica splošne klime kot pa zakonodaje.
Hotelir z 90 tisoč sobami
Avtor: Nives Pahor
Gabriel Escarrer Juliá je pri 21-ih letih najel prvi hotel, danes pa upravlja mednarodno verigo hotelov štirih blagovnih znamk s 350 hoteli.
Kako navdušiti stranke?
Avtor: Matej M. Peternelj
Kanov model je odlično orodje za razvoj novih izdelkov, s katerimi boste navdušili kupce in prehiteli konkurenco. Uporaben je tudi v najmanjšem podjetju.
Kako prodati prestrašenim kupcem? 2. del
Avtor: Bojan Straže
Prestrašen kupec ne bo kupil vašega izdelka, pa če je ta še tako dober. Če želite uspešno prodajati, morate torej pri kupcih odpraviti občutek tveganja.
Nanotehnologija
Avtor: Primož Kaučič
Nanotehnologija je tehnologija prihodnosti, ki pa se uporablja že danes. Tudi slovenska podjetja že izdelujejo izdelke iz nanomaterialov.
Vtikanje lastnika v dnevno delo
Avtor: Igor Kadunc
So naši zaposleni lahko tudi podjetniki?
Avtor: Tina Kociper
V podjetju ste razvili izdelek, ki ne sodi v osnovno dejavnost podjetja, a ima velik tržni potencial. Kaj zdaj? Skupaj z zaposlenimi ustanovite novo podjetje.
Podjetnika leta 2008: O krizi ne razmišljava
Avtor: Primož Kaučič
Andrej Orožen in Jure Knez sta letos pripravila toliko novosti, da prihodnje leto pričakujeta 50-odstotno rast prodaje.
Denar & finance
Za neplačila ni kriva samo kriza
Avtor: Vlado Kadunec
Plačilno nedisciplino bi sicer lahko omejili z ustreznejšo zakonodajo, vendar to ni optimalna rešitev. Nedisciplina je namreč bolj posledica splošne klime kot pa zakonodaje.
Izterjava terjatve v tujini
Avtor: Sabina Rupert
Pogosto je tako, da bolj zaupamo tujemu poslovnemu partnerju kot domačemu. A ko nam ta ne plača, je terjatev težje izterjati.
Kako do tehnološke subvencije
Avtor: Nataša Gjura
Priprava vloge za pridobitev tehnoloških subvencij je naporna, a na koncu se splača, trdijo v podjetjih, kjer so letos prejeli subvencije.
Franšize
Terapevtska masaža
Zaslužite z nogami
Čiščenje kuhinjskega olja
Life & Beauty
Zdrava hitra prehrana
Svetovalec
Sedež podjetja in rubežniki
Avtor: Boštjan J. Turk
Vtikanje lastnika v dnevno delo
Avtor: Igor Kadunc
Izobraževanje v času bolniške
Avtor: Lidija Robnik
Odgovornost in etika pri prodaji
Avtor: Boštjan J. Turk
Za napake izdelka praviloma odgovarja prodajalec, toda v določenih primerih lahko svojo odgovornost omeji oziroma izključi.
Podjetnikov opomnik za november
Delodajalec noče prevzeti izuma
Avtor: Dušan Borštar
Vrečke v stiku z živili in kot klasična nosilna embalaža
Avtor: Emilija Bratož
Znižanje davčne osnove
Avtor: Lidija Robnik
Pravočasno se pripravite na letni popis ali inventuro
Avtor: Mojca Kunšek
Podjetja morajo najmanj enkrat letno preveriti, ali se stanje posameznih aktivnih in pasivnih postavk v poslovnih knjigah ujema z dejanskim stanjem. Zakaj in kako to narediti?
Druge rubrike
Za neplačila ni kriva samo kriza
Avtor: Vlado Kadunec
Plačilno nedisciplino bi sicer lahko omejili z ustreznejšo zakonodajo, vendar to ni optimalna rešitev. Nedisciplina je namreč bolj posledica splošne klime kot pa zakonodaje.
Kako na internetu prodati rešitev za 100.000 evrov?
Avtor: Rok Hrastnik
Če menite, da svojega izdelka ne morete prodajati prek interneta, se motite. Prek interneta lahko prodajate skorajda vse. A za to morate razviti ustrezen prodajni model.
Sveže sadje med računalniki
Avtor: Jaka Žorž
BlackBerry Bold 9700
Avtor: Jaka Žorž
Poslovno obdarovanje
Avtor: Bojana Košnik
Poslovna darila pogosto izberemo na hitro in brez pravega premisleka. Tako ne le kršimo poslovni bonton, ampak zapravimo priložnost za poglobitev odnosa s partnerji.
Poslovni klubi odpirajo tuje trge
Avtor: Lidija V. Bricelj
Podjetjem pri vstopanju na nove trge pomagajo tudi slovenski poslovni klubi, ki delujejo v posameznih državah. Dejavnih je več kot 20 takšnih klubov.
Razvoj z večjimi davki?
Avtor: Aljoša Domijan
Namesto o protikriznih ukrepih spet poslušamo napovedi o višjih davkih.
Pomnilnik za vse priložnosti
Avtor: Jaka Žorž
Poslovna prenosnika
Avtor: Jaka Žorž
Linux »za ljudi«
Avtor: Jaka Žorž
Živilo kot poslovno darilo
Avtor: dr. Tanja Pajk Žontar
Tudi med živili lahko dobite zanimive ideje za obdarovanje poslovnih partnerjev.
Nanotehnologija
Avtor: Primož Kaučič
Nanotehnologija je tehnologija prihodnosti, ki pa se uporablja že danes. Tudi slovenska podjetja že izdelujejo izdelke iz nanomaterialov.
Doma
Kako navdušiti stranke?
Avtor: Matej M. Peternelj
Kanov model je odlično orodje za razvoj novih izdelkov, s katerimi boste navdušili kupce in prehiteli konkurenco. Uporaben je tudi v najmanjšem podjetju.
Kako prodati prestrašenim kupcem? 2. del
Avtor: Bojan Straže
Prestrašen kupec ne bo kupil vašega izdelka, pa če je ta še tako dober. Če želite uspešno prodajati, morate torej pri kupcih odpraviti občutek tveganja.
Ali so podatki o kupcih res brez koristi?
Avtor: Borut Dretar
Če zbirate prave podatke o svojih kupcih, potem vam ne bo težko narediti učinkovito marketinško akcijo ali pa posameznega kupca presenetiti takrat, ko je za pozornost najdojemljivejši.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *