Hotel kot prodajni prostor

Avtor: | Objava: 09.11.2009



Hotel Emerald 5 Show Tel in konferenčni center v New Yorku sta dobila tako ime, ker naj bi tam razstavljali in prodajali okolju prijazne izdelke. Celotna vrednost hotela, ki je načrtovan kot del trgovsko-zabaviščnega kompleksa »Destiny USA« v New Yorku, znaša 450 milijonov dolarjev. Hotel bo zgrajen in urejen v skladu z najvišjimi okoljskimi standardi. V 39 nadstropjih bo kar 1300 sob. Imel pa bo tudi 37 kvadratnih metrov sončnih panelov. 

Za ljudi, ki se bodo v hotel pripeljali z okolju prijaznejšimi avtomobili, bodo namenili boljša parkirna mesta. Najzanimivejše pa je, da bodo vsi izdelki, ki jih bodo gostje videli v hotelu, na prodaj.  
 
Podjetje Destiny bo pri opremljanju sodelovalo s podjetji, ki želijo na inovativen način promovirati svoje blagovne znamke. Strankam hotela bodo omogočili spati vsako noč v drugi sobi, tako da bodo lahko preizkusili čim več različnih dizajnov in izdelkov. Dobro znano je, da potrošniki izdelke radi preizkusijo, preden se odločijo za nakup.  
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *