Podjetnik januar 2007
Ideje
Nenavadni hoteli
Knjigo objavite kar na spletu
Ura, ki vzbuja pozornost
Rokavice in copati z USB-priključkom
Ergonomska lopata za sneg
Od ekstremnega športnika do motivatorja
V posteljo z robotom
Mešalec koktajlov za lene
Novoletno drevo na plakatu
Biti podjetnik
Važno je, da pri delu uživaš
Avtor: Primož Kaučič
Franci Pliberšek je že kot študent ugotovil, da mu največ veselja prinaša posel. Z jasno predstavo, da je vsa skrivnost podjetništva v tem, da zadovoljiš stranko, je s svojim podjetjem Mik uspel na že zasičenem trgu oken. Njegova naslednja poteza bodo nepremičnine.
Moja teza je - Antiteza
Avtor: Lidija V. Bricelj
Že ime podjetja, ki ga je Špela Predan ustanovila po dolgih letih ukvarjanja z odnosi z javnostmi, kaže, da so ji všeč sveže, drugačne zamisli, kot so denimo spletne konference v živo, zajtrk za medije ...
Slovenska konoplja prodrla v Amsterdam
Avtor: Valentina Franca
To je kot če bi čokolado prodajali Švicarjem! Gre za kozmetične izdelke iz konoplje, ki jih izdeluje in čedalje uspešneje prodaja ljubljansko podjetje Pharmachem. Država glede konoplje nima nobene strategije, drugod v Evropi prinaša lepe prihodke.
Kako obogateti
Avtor: Barbara Potrata
Ključ je v dobri podjetniški izvedbi. O tem govori v svoji knjigi pesnik, svinjerejec, medijski mogotec in človekoljub v eni osebi − Felix Dennis. Njegovi nasveti podjetnikom so pogosto navzkriž s konvencionalnimi.
Izkušnje
Važno je, da pri delu uživaš
Avtor: Primož Kaučič
Franci Pliberšek je že kot študent ugotovil, da mu največ veselja prinaša posel. Z jasno predstavo, da je vsa skrivnost podjetništva v tem, da zadovoljiš stranko, je s svojim podjetjem Mik uspel na že zasičenem trgu oken. Njegova naslednja poteza bodo nepremičnine.
Slovenska konoplja prodrla v Amsterdam
Avtor: Valentina Franca
To je kot če bi čokolado prodajali Švicarjem! Gre za kozmetične izdelke iz konoplje, ki jih izdeluje in čedalje uspešneje prodaja ljubljansko podjetje Pharmachem. Država glede konoplje nima nobene strategije, drugod v Evropi prinaša lepe prihodke.
Kako obogateti
Avtor: Barbara Potrata
Ključ je v dobri podjetniški izvedbi. O tem govori v svoji knjigi pesnik, svinjerejec, medijski mogotec in človekoljub v eni osebi − Felix Dennis. Njegovi nasveti podjetnikom so pogosto navzkriž s konvencionalnimi.
Oglasi, ki prodajajo
Avtor: Aleš Lisac
Na kvalifikacijah za prvo državno prvenstvo v direktnem marketingu so lahko tekmovalci v praktičnih nalogah »na terenu« preverili učinkovitost svojih trženjskih zamisli. Predstavljamo nekaj primerov.
Tržna niša - priložnost za male
Avtor: Jaka Vadnjal
Mala podjetja si težko privoščijo tekmovanje na trgu z veliko kupci, preostane jim, da najdejo nišo, kjer je manjše količine mogoče nadomestiti z višjimi dobički. Imate primerno strategijo in dovolj inovativnosti?
Kje je prostor Slovencev na Zemlji?
Avtor: Jože Vilfan
Kako bomo izkoristili globalizacijo?
Italija ima edini evropski zakon o ženskem podjetništvu
Avtor: Lidija V. Bricelj
V Evropi se ženske v podjetništvo intenzivneje vključujejo zadnjih 15 let, Italija pa je edina evropska država, ki je tudi v svojo zakonodajo leta 1992 uvedla zakon o ženskem podjetništvu.
7 korakov do mednarodne dejavnosti
Avtor: Andrej Poglajen, Viljenka Godina
Pregled korakov, ki jih boste prehodili, da boste postali mednarodno uspešni.
Izkušnje: Najprej dobro spoznaj trg
Avtor: Primož Kaučič
Podatki in pomoč
Avtor: Primož Kaučič
Če se prvič podajate na tuje trge ali ko raziskujete nove trge, je dobro, da čim več podatkov zberete že v Sloveniji. Posredujemo vam nekaj koristnih virov.
Finska stavi na ustvarjalnost
Avtor: Staša Cafuta
Dušan Jovanovič, snovalec vizualnega sporazumevanja in ustanovitelj podjetja Karstium na Finskem, govori o državi, ki stavi na ustvarjalnost in možnostih podjetniškega uspeha na tem trgu.
Moja teza je - Antiteza
Avtor: Lidija V. Bricelj
Že ime podjetja, ki ga je Špela Predan ustanovila po dolgih letih ukvarjanja z odnosi z javnostmi, kaže, da so ji všeč sveže, drugačne zamisli, kot so denimo spletne konference v živo, zajtrk za medije ...
Butasta podjetja
Avtor: Barbara Potrata
Sodeč po raziskavi Britanskega združenja potrošnikov je takšnih podjetij izredno veliko, značilno zanje pa je, da slabo skrbijo za svoje kupce in jih celo odganjajo. Skrb za uporabnika je lahko vaša velika konkurenčna prednost.
Razvijte spodbudno podjetniško kulturo in klimo
Avtor: Renata Mihalič
Ne le zaposleni, temveč tudi kupci, dobavitelji in drugi občutijo dobro vzdušje že ob prvem stiku z našim podjetjem. Kako to kulturo in klimo načrtno ustvarjati in negovati?
Tržno nišo moraš ustvariti
Avtor: Primož Kaučič
Oblikovalcu plovil Danu Lenardu uspeva celo še več − tržno nišo ustvari z vsakim izdelkom!
Žensko podjetništvo - neizkoriščena priložnost
Avtor: Lidija V. Bricelj
Žensko podjetništvo je v razvitem svetu čedalje prodornejše in je pomemben dejavnik gospodarske rasti, pri nas pa o podpori podjetnicam razmišljamo kot o »socialni pomoči«.
Gremo na tuje trge
Avtor: Primož Kaučič
Malim podjetjem se danes bolj kot kdaj prej odpirajo možnosti internacionalizacije poslovanja. Pa vendar slovenska mala podjetja za to kažejo kaj malo ambicij. Kaj ugotavljajo in svetujejo poznavalci tega področja? Kakšne so izkušnje podjetnikov?
Pripravite se za tuje trge
Avtor: Janez Zdešar
Ne igrajte se z izvozom brez poštenega poslovnega načrta, v katerem boste odgovorili na temeljna vprašanja, kot so: zakaj, kaj, kam ... izvažati. Napor se vam bo obrestoval tudi zato, ker boste odkrili, kaj je dragulj v vašem podjetju.
Izkušnje: Pomembna je osebna prisotnost
Avtor: Primož Kaučič
Franšize
S franšizo pridobili pri nabavi
Avtor: Nives Pahor
Ugodnejša nabava in znanje franšizorja sta bila poglavitna razloga, ki sta direktorja podjetja AFP Aleksandra Poloviča pritegnila v franšizno razmerje z nemško verigo športnih trgovin.
Nitro Fitness
Zdravniki za pohištvo in les
Naravna in dietna restavracija s hitro prehrano
Mobilni prodajalci in monterji gum
Svetovalec
Kaj je podjetnikom prinesla nova davčna reforma
Avtor: Mojca Kunšek
Podjetnikov opomnik za januar
Avtor: Mojca Kunšek
Druge rubrike
Finska stavi na ustvarjalnost
Avtor: Staša Cafuta
Dušan Jovanovič, snovalec vizualnega sporazumevanja in ustanovitelj podjetja Karstium na Finskem, govori o državi, ki stavi na ustvarjalnost in možnostih podjetniškega uspeha na tem trgu.
Tržno nišo moraš ustvariti
Avtor: Primož Kaučič
Oblikovalcu plovil Danu Lenardu uspeva celo še več − tržno nišo ustvari z vsakim izdelkom!
Našo stran vsi poznajo...
Avtor: Boris Peruš
Ko z iskalniki iščemo neko informacijo, nas zanimajo ponavadi samo najvišje uvrščeni zadetki. Kako bomo dosegli, da bo spletna stran našega podjetja na vrhu seznama?
Gremo na tuje trge
Avtor: Primož Kaučič
Malim podjetjem se danes bolj kot kdaj prej odpirajo možnosti internacionalizacije poslovanja. Pa vendar slovenska mala podjetja za to kažejo kaj malo ambicij. Kaj ugotavljajo in svetujejo poznavalci tega področja? Kakšne so izkušnje podjetnikov?
Tržna niša - priložnost za male
Avtor: Jaka Vadnjal
Mala podjetja si težko privoščijo tekmovanje na trgu z veliko kupci, preostane jim, da najdejo nišo, kjer je manjše količine mogoče nadomestiti z višjimi dobički. Imate primerno strategijo in dovolj inovativnosti?
Kako do evropskega denarja prek države?
Avtor: Larisa Vodeb
Se želite prijaviti na razpise za pridobitev decentraliziranih evropskih finančnih spodbud, ki jih za podjetništvo namenja država? Predstavljamo vam najpomembnejša pravila.
Žensko podjetništvo - neizkoriščena priložnost
Avtor: Lidija V. Bricelj
Žensko podjetništvo je v razvitem svetu čedalje prodornejše in je pomemben dejavnik gospodarske rasti, pri nas pa o podpori podjetnicam razmišljamo kot o »socialni pomoči«.
Doma
Gremo na tuje trge
Avtor: Primož Kaučič
Malim podjetjem se danes bolj kot kdaj prej odpirajo možnosti internacionalizacije poslovanja. Pa vendar slovenska mala podjetja za to kažejo kaj malo ambicij. Kaj ugotavljajo in svetujejo poznavalci tega področja? Kakšne so izkušnje podjetnikov?
Pripravite se za tuje trge
Avtor: Janez Zdešar
Ne igrajte se z izvozom brez poštenega poslovnega načrta, v katerem boste odgovorili na temeljna vprašanja, kot so: zakaj, kaj, kam ... izvažati. Napor se vam bo obrestoval tudi zato, ker boste odkrili, kaj je dragulj v vašem podjetju.
Izkušnje: Pomembna je osebna prisotnost
Avtor: Primož Kaučič
7 korakov do mednarodne dejavnosti
Avtor: Andrej Poglajen, Viljenka Godina
Pregled korakov, ki jih boste prehodili, da boste postali mednarodno uspešni.
Izkušnje: Najprej dobro spoznaj trg
Avtor: Primož Kaučič
Podatki in pomoč
Avtor: Primož Kaučič
Če se prvič podajate na tuje trge ali ko raziskujete nove trge, je dobro, da čim več podatkov zberete že v Sloveniji. Posredujemo vam nekaj koristnih virov.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *