|
|||
Razvijte spodbudno podjetniško kulturo in klimoNe le zaposleni, temveč tudi kupci, dobavitelji in drugi občutijo dobro vzdušje že ob prvem stiku z našim podjetjem. Kako to kulturo in klimo načrtno ustvarjati in negovati?
Če je podjetje nenehno uspešno pri uresničevanju dobrih zamisli, pridobivanju novih tržnih deležev ali razvoju visokokakovostnih izdelkov, potem pogosto rečemo, da je tako, ker imajo to že v svoji kulturi oziroma da njihova klima to spodbuja. Pri tem se ponavadi niti ne zavedamo, kako zelo prav imamo. Tako kultura kot tudi klima sta namreč povsem vpeti v vse aktivnosti podjetja in vplivata na vsak posamezni postopek, na vsakega zaposlenega in ne nazadnje na vse kazalnike uspeha podjetja ter se prek vseh naštetih dejavnikov tudi izražata. Na srečo je ta vpliv tudi obraten, saj v nasprotnem primeru podjetniške kulture in klime ne bi mogli uspešno upravljati.
Kultura in klima podjetja pomenita dobro vzdušje v podjetju, ki ga vsi zaposleni nenehno občutijo. Kupci, dobavitelji in drugi ga občutijo že ob prvem stiku z našim podjetjem. Kultura in klima podjetja sta zelo občutljivo in zahtevno področje. Gradnja želene kulture in klime je namreč dolgotrajna, medtem ko lahko samo z enim nepremišljenim ukrepom želeno stanje zelo hitro uničimo. Ker imata kultura in klima v podjetju zelo pomembno vlogo, je za vsakega podjetnika pomembno, da se ju nauči usmerjati v želeno smer ter ju zna imeti pod nadzorom, zato si poglejmo, s katerimi prijemi lahko razvijemo spodbudno kulturo in klimo. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|