|
|||
Važno je, da pri delu uživašFranci Pliberšek je že kot študent ugotovil, da mu največ veselja prinaša posel. Z jasno predstavo, da je vsa skrivnost podjetništva v tem, da zadovoljiš stranko, je s svojim podjetjem Mik uspel na že zasičenem trgu oken. Njegova naslednja poteza bodo nepremičnine.
Saj poznate reklamno geslo »Odkar imam Mikova okna, zrak v stanovanju ni več slab« oziroma nekaj podobnega, odvisno od tega, katero izvedbo televizijskega oglasa ste nazadnje videli, saj so jih posneli več in jih po nekaj časa zamenjajo. Kako ga ne bi opazili, saj nas celjski rokometaš Edvard Kokšarev na malih zaslonih nenehno prepričuje, kako dobro živi, odkar ima Mikova okna. V primerjavi z drugimi oglasi, ki jih vztrajno ponavljajo, nam je še vedno nekako simpatičen (tako kot vsak tujec, ki govori slovensko).
Tukaj ne bomo govorili o Kokšarevu, še o Miku Celje ne veliko, ampak o človeku, ki stoji za tem celjskim podjetjem. Govorimo o Franciju Pliberšku. To je človek, ki je dokazal, da v podjetništvu ni vse v iskanju izvirnih priložnosti, razvoju novih zapletenih izdelkov, kaj šele v visoki tehnologiji. Leta 1998, ko je začel izdelovati PVC-okna, je prav taka okna v Sloveniji izdelovalo že 160 proizvajalcev. Če k njim prištejemo še izdelovalce lesenih oken, je bil trg že zasičen. Kdor se je pojavil na tem trgu, je moral biti naiven ali podjetniško neizobražen. Kljub vsemu je Mik Celje v nekaj letih postal drugi največji izdelovalec PVC-oken pri nas, ki bo letos ustvaril za 3,5 milijarde tolarjev prihodkov in zaposluje okrog 250 ljudi (150 redno zaposlenih in 100 kooperantov oziroma monterjev). Vsak dan naredijo 330 oken, z januarjem se bo ta številka povečala na 600. Prodajajo jih na trge bivše Jugoslavije, Švice, Italije, Nemčije, Albanije, Hrvaške in celo na Karibe. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|