Oglasi, ki prodajajo

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 12.01.2007

Na kvalifikacijah za prvo državno prvenstvo v direktnem marketingu so lahko tekmovalci v praktičnih nalogah »na terenu« preverili učinkovitost svojih trženjskih zamisli. Predstavljamo nekaj primerov.



DRŽAVNO PRVENSTVO V DIREKTNEM MARKETINGU  

Poročali smo že, da podjetnik in naš dolgoletni avtor Aleš Lisac organizira prvo državno prvenstvo v direktnem marketingu, ki poteka kot športno prvenstvo. V vsakem krogu se na neki nalogi soočita dve ali več moštev, ki pripravijo marketinško akcijo za istega naročnika. 13. decembra 2006 so bili znani rezultati uvodnih kvalifikacij in prvega kroga tega prvenstva. Od začetnih 73 tekmovalcev jih je naloge oddalo 52, na glavni turnir pa se jih je uvrstilo 32. V predtekmovanju so tekmovalci reševali 14 različnih nalog. Poglejmo si rezultate dveh nalog. Komentarje za več nalog pa lahko preberete na www.lisac-lisac.si


1. Naloga: »Pripravite letak, ki bo v frizerski salon privabil čim več novih strank. Ponudite lahko 25-odstotni popust za prvi obisk.«
 

To je skrajšano besedilo naloge, ki so jo dobili štirje tekmovalci. Vsi so pripravili svojo rešitev, organizator pa je natisnil 10.000 letakov (vsako različico po 2500). Za razdeljevanje letakov po domovih v okolici frizerskega salona je poskrbela Pošta Slovenije.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *