Izkušnje: Pomembna je osebna prisotnost

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 15.01.2007


Marko Miladinovič

Ko se podjetje nauči mednarodno poslovati, še ne pomeni, da bo naučeno formulo lahko uporabljalo na kateremkoli trgu. Vsak trg je zgodba zase in zahteva drugačen način dela.

Lep dokaz za gornjo trditev ponuja družinsko podjetje Marka iz Trzina. Ko so pred petimi leti začeli poslovati s Kitajci, so imeli za sabo že velike mednarodne izkušnje. Pred tem so iz Italije in Francije uvažali metrsko blago, zato so o uvozu tako rekoč že vse vedeli. Ko so začeli uvažati s Kitajske, si z evropskimi izkušnjami niso mogli veliko pomagati.   

»Če hočeš uspešno poslovati s kitajskimi podjetji, moraš izpolnjevati tri pogoje. Najpomembnejši pogoj je, da si fizično prisoten na Kitajskem, poznati moraš njihovo miselnost, prav tako je zelo dobro, da znaš kitajsko,« pojasnjuje svoje izkušnje solastnik Marke Slobodan Miladinovič.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *