Podjetnik februar 2010
Ideje
Interaktivno bančništvo za otroke
Družbena odgovornost se obrestuje v poslu
Novo pakiranje za banane
Filter za čisto vodo
Okolju prijazne smuči
Atletska oblačila, izdelana iz odpadkov
Kako seksualno je vaše mesto?
Balzam za ustnice po vašem okusu
Kadilci so še vedno dober posel
Dnevni center dobrega počutja
Biti podjetnik
Slovenci preveč kritiziramo in jamramo
Avtor: Vlado Kadunec
Matjaž Čadež je tisti pronicljivi programer, zaradi katerega bančne storitve in elektronsko plačevanje lahko opravljamo varno kar iz svojega fotelja.
Posli na domu
Avtor: Carmen Leban
Mnogo podjetnikov, ki delajo na svojem domu, je doma pričelo delati iz nuje, ko so ostali brez službe. A izkušnje kažejo, da se da tudi na ta način uspeti.
Izkušnje
Gorski vodnik na tujih trgih
Avtor: Carmen Leban
Klemen Gričar je gorski vodnik, ki je že na začetku podjetniške kariere spoznal, da bo moral kruh služiti tudi v tujini.
Vrednostna veriga internetnega trženja
Avtor: Rok Hrastnik
Štiri ključne točke za uspešno spletno trženje.
Zakaj propadajo nova podjetja
Avtor: Primož Kaučič
Res je, davki so visoki in država premalo podpira mala podjetja. Toda raziskave kažejo, da nova podjetja propadajo predvsem zaradi pomanjkanja podjetniškega znanja pri podjetnikih.
Kako podpirajo nova podjetja na Irskem
Avtor: Primož Kaučič
Irski Enterprise Ireland v izbrana nova podjetja vloži povprečno po 250 tisoč evrov in jim ponuja celostno podporo od začetnega preverjanja poslovne ideje do poznejšega odpiranja tujih trgov.
S.p. ali d.o.o.?
Avtor: Katarina Kompara
Obdavčitev je samo eden, vendar zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na izbor primerne pravnoorganizacijske oblike bodočega podjetnika. Razlike v obdavčitvi so lahko velike.
Koliko je vredna dobra ideja?
Avtor: Primož Kaučič
Če je dobra ideja res ključna za uspeh, potem vsi izdelujmo izpušne sisteme in vsi bomo uspešni kot Akrapovič.
Zavzetost zaposlenih
Avtor: Nikolaj Mejaš
9 poslov v vzponu
Avtor: Nives Pahor
Namesto da čakate na protikrizne ukrepe vlade, raje poglejte, kateri posli imajo prihodnost tudi v slabih časih.
Ko prodaja novega izdelka ne steče
Avtor: Matej M. Peternelj
Vložili ste denar, razvili nov izdelek, a prodaja ne dosega pričakovanj. Preden izdelek umaknete s trga, preverite, ali ste res storili vse, da bi ga lahko uspešno prodajali.
Mentorji v podjetju
Avtor: Alenka Pegan
Učinkovit mentorski sistem, s katerim se znanje prenaša na novozaposlene, prinaša uspešnejše delovne rezultate in bolj zadovoljne zaposlene.
Prava vprašanja direktnega marketinga
Avtor: Tine Juha
Preden začnete pisati prodajno pismo, si zastavite naslednjih 14 vprašanj in nanje iskreno odgovorite.
Spletne konference
Avtor: Marjan Bradeško
S spletno konferenco lahko hitro, preprosto in poceni premostite razdalje.
Slovenci preveč kritiziramo in jamramo
Avtor: Vlado Kadunec
Matjaž Čadež je tisti pronicljivi programer, zaradi katerega bančne storitve in elektronsko plačevanje lahko opravljamo varno kar iz svojega fotelja.
Katerim podjetnikom pomagati in kako
Avtor: Igor Kadunc
Najbolj sposobni podjetniki bi svoja podjetja verjetno razvili tudi brez državne pomoči. Kljub temu je državna pomoč potrebna, le pravilno jo je treba usmeriti.
Posli na domu
Avtor: Carmen Leban
Mnogo podjetnikov, ki delajo na svojem domu, je doma pričelo delati iz nuje, ko so ostali brez službe. A izkušnje kažejo, da se da tudi na ta način uspeti.
Mreženje
Avtor: Vito Komac
Posebno večjih poslov včasih ne morete dobiti brez mreženja. Mreženje je zato nujna aktivnost uspešnega podjetnika. A pozabite na stereotipe o »zvezah in poznanstvih« ter denarjih, ki gredo iz enega žepa v drugi, mreženje je namreč resna dejavnost, ki zahteva načrtno in temeljito delo.
Težave s prodajalci
Avtor: Robert Rolih
Na japonski trg samo najbolj vztrajni
Avtor: Nataša Gjura
Velik trg, visoka kupna moč prebivalcev in visoke cene naredijo Japonsko zanimivo tudi za slovenska podjetja.
Marketinška strategija podjetja
Avtor: dr. Sara Brezigar
Par oglasov, dober glas in nekaj prodajnih pisem, pa bo. Morda res, a le za preživetje, ne pa za rast podjetja.
Ali merite prodajne aktivnosti?
Avtor: Stanko Levičar
Prodaja ni umetnost, ki jo obvladajo le posvečeni, ampak jo lahko pretvorimo v povsem merljiv skupek aktivnosti, ki jih je treba le dosledno in vztrajno izvajati v predvidenem obsegu.
V čem ste edinstveni?
Avtor: Dario Berginc
S premišljenim pozicioniranjem se boste umestili v glavah kupcev tako, da si vas bodo zapomnili po vaših ključnih konkurenčnih prednostih.
Denar & finance
S.p. ali d.o.o.?
Avtor: Katarina Kompara
Obdavčitev je samo eden, vendar zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na izbor primerne pravnoorganizacijske oblike bodočega podjetnika. Razlike v obdavčitvi so lahko velike.
Kako uspeti na javnem razpisu
Avtor: Larisa Vodeb
16 nasvetov za uspešno pridobivanje finančnih sredstev na javnih razpisih
Nakup vinjet
Avtor: Lidija Robnik
Denarne prevare
Avtor: Igor Kadunc
Banka ni edini vir
Avtor: Nataša Gjura
Naložbe tveganega kapitala v slovenska mala podjetja so resda zelo redka, a to ne pomeni, da so vam vrata zaprta. Vredno je poskusiti.
Plača direktorja in lastnika podjetja
Avtor: Alenka Maher
Oslabitve zalog
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Konflikti v franšizingu
Avtor: Nives Pahor
Čeprav je uspeh franšize odvisen od odnosa med franšizorjem in franšiziji, prihaja med njimi tudi do konfliktov.
Lepotni izdelki s stilom za vaš dom
Hitro do lastnega logotipa
Zdrava hitra prehrana iz ZDA
Express food
Poceni zabava s trgovino Party
Svetovalec
Spremembe pri plačilu DDV-ja
Avtor: Mojca Kunšek
V februarju bo treba obveznosti DDV poravnati po spremenjenem zakonu. Največja novost je sistem obrnjene davčne obveznosti.
Podjetnikov opomnik za februar
Težave s prodajalci
Avtor: Robert Rolih
Oslabitve zalog
Avtor: Lidija Robnik
Denarne prevare
Avtor: Igor Kadunc
S.p. ali d.o.o.?
Avtor: Katarina Kompara
Obdavčitev je samo eden, vendar zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na izbor primerne pravnoorganizacijske oblike bodočega podjetnika. Razlike v obdavčitvi so lahko velike.
Plača direktorja in lastnika podjetja
Avtor: Alenka Maher
Nakup vinjet
Avtor: Lidija Robnik
Zavzetost zaposlenih
Avtor: Nikolaj Mejaš
Druge rubrike
Površnik
Avtor: Renata Rudolf
Mrzli zimski dnevi prav kličejo po toplem zavetju, površnik je pravi odgovor.
Spletne konference
Avtor: Marjan Bradeško
S spletno konferenco lahko hitro, preprosto in poceni premostite razdalje.
Majhen in hiter
Avtor: Bor Trček
Z videokamero tudi v podjetje
Avtor: Bor Trček
Vrednostna veriga internetnega trženja
Avtor: Rok Hrastnik
Štiri ključne točke za uspešno spletno trženje.
Katerim podjetnikom pomagati in kako
Avtor: Igor Kadunc
Najbolj sposobni podjetniki bi svoja podjetja verjetno razvili tudi brez državne pomoči. Kljub temu je državna pomoč potrebna, le pravilno jo je treba usmeriti.
Banka ni edini vir
Avtor: Nataša Gjura
Naložbe tveganega kapitala v slovenska mala podjetja so resda zelo redka, a to ne pomeni, da so vam vrata zaprta. Vredno je poskusiti.
9 poslov v vzponu
Avtor: Nives Pahor
Namesto da čakate na protikrizne ukrepe vlade, raje poglejte, kateri posli imajo prihodnost tudi v slabih časih.
Ali merite prodajne aktivnosti?
Avtor: Stanko Levičar
Prodaja ni umetnost, ki jo obvladajo le posvečeni, ampak jo lahko pretvorimo v povsem merljiv skupek aktivnosti, ki jih je treba le dosledno in vztrajno izvajati v predvidenem obsegu.
Poslušajte!
Avtor: Marjan Bradeško
Da ne preslišite (poslovne priložnosti).
Tudi Google ima svojega
Avtor: Bor Trček
Odgovor na pomanjkanje prostora
Avtor: Bor Trček
Samodejno speti dokumenti
Avtor: Bor Trček
Zakaj propadajo nova podjetja
Avtor: Primož Kaučič
Res je, davki so visoki in država premalo podpira mala podjetja. Toda raziskave kažejo, da nova podjetja propadajo predvsem zaradi pomanjkanja podjetniškega znanja pri podjetnikih.
Kako podpirajo nova podjetja na Irskem
Avtor: Primož Kaučič
Irski Enterprise Ireland v izbrana nova podjetja vloži povprečno po 250 tisoč evrov in jim ponuja celostno podporo od začetnega preverjanja poslovne ideje do poznejšega odpiranja tujih trgov.
Na japonski trg samo najbolj vztrajni
Avtor: Nataša Gjura
Velik trg, visoka kupna moč prebivalcev in visoke cene naredijo Japonsko zanimivo tudi za slovenska podjetja.
Ko prodaja novega izdelka ne steče
Avtor: Matej M. Peternelj
Vložili ste denar, razvili nov izdelek, a prodaja ne dosega pričakovanj. Preden izdelek umaknete s trga, preverite, ali ste res storili vse, da bi ga lahko uspešno prodajali.
Doma
Mreženje
Avtor: Vito Komac
Posebno večjih poslov včasih ne morete dobiti brez mreženja. Mreženje je zato nujna aktivnost uspešnega podjetnika. A pozabite na stereotipe o »zvezah in poznanstvih« ter denarjih, ki gredo iz enega žepa v drugi, mreženje je namreč resna dejavnost, ki zahteva načrtno in temeljito delo.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *