|
|||
Posli na domuMnogo podjetnikov, ki delajo na svojem domu, je doma pričelo delati iz nuje, ko so ostali brez službe. A izkušnje kažejo, da se da tudi na ta način uspeti.
Slovenija slovi po svojih tradicionalnih izdelkih, kot so mesnine, siri in žganja, a redki so posamezniki, ki so si upali tradicijo združiti z odločitvijo za lastno podjetje. Podobnikova kranjska klobasa in šebreljski želodec, Čuševi siri in domača žganja Valter so samo dokaz več, da se z vztrajnostjo in dobro voljo daleč pride. Vsem trem podjetnikom pa je skupno tudi to, da delajo na svojem domu.
Mesarija na domu
Mesarstvo Podobnik iz Čepleza nad Cerknim se že nekaj let zapovrstjo ponaša z najboljšo kranjsko klobaso in šebreljskim želodcem z zaščitenim geografskim poreklom (česar pa v prihodnje ne bodo več obnavljali, saj je treba za blagovno znamko vsako leto plačati 1500 evrov za posamezni izdelek). »Naši izdelki slovijo po kakovosti, zato so kupci zanje pripravljeni odšteti tudi kakšen evro več,« pravi Ivan Podobnik, ki je uspešno prikrmaril do upokojitve in sinu predal dobro uveljavljeno in uspešno podjetje za predelavo in prodajo mesa in mesnih izdelkov.
Ivan Podobnik je začel svojo pot zasebnika kot avtoprevoznik, a je po desetih letih spoznal, da se dobro znajde tudi pri predelavi mesnih izdelkov, saj sta bila ded in oče mesarja. »Rad dobro jem in zato sem si mislil, zakaj ne bi ponudil trgu izdelkov, ob katerih bi tudi drugi uživali v dobri hrani?«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|