|
|||
Dnevni center dobrega počutja
Začetni stroški: od 80.000 evrov dalje
Marketing: vizitke, letaki, marketing od ust do ust, spletna stran, oglaševanje v izbranih revijah, časopisih, na radiu, avtomobilu, polepljenem z vašo ponudbo
Posebne zahteve glede izobrazbe: posebnih zahtev ni, imeti morate zaposlen primerno usposobljen kader (maserji, frizerji, pedikerji …) Potrebna oprema: telefon, računalnik, vsa potreba oprema za nemoteno delo wellness centra Podjetje lahko upravljate od doma: ne Popoldansko delo: ne Je v Sloveniji že konkurenca: da Čas delovanja: vse leto
Dejstva Glede na to da živimo v času, ko je življenje posameznika podvrženo precejšnjemu stresu, je ponudba dnevnega centra za sprostitev telesa in duha še kako dobrodošel posel. Res je, da začetni vložek ni majhen, a so prihodki lahko precej visoki.
Pri odpiranju tovrstnega salona morate posvetiti veliko pozornosti izbiri prave lokacije, ki je ena ključnih zadev pri tem poslu. Vaša ponudba mora biti čim bolj pestra (manikura, pedikura, razne masaže in lepotni tretmaji …) in hkrati posebna (vinoterapija, čokoladna terapija, otroški wellness). Ob otvoritvi salona lahko ponudite otvoritveni popust ali delite kupone s popusti za posamezne storitve. Na ta način si boste sicer nekoliko znižali prihodke, a so kuponi s popusti zelo močno marketinško orodje za privabljanje potencialnih strank.
Trg
Ljudje, ki so pod stresom in ki radi uporabljajo tovrstne storitve za sprostitev, pa tudi ljudje, ki skrbijo zase in se radi negujejo.
Nasvet Bodite domiselni in trgu ponudite kaj posebnega, kot je na primer čokoladna terapija, vinoterapija, otroški wellness, wellness za nosečnice … Poti za diferenciacijo je ogromno.
|
|