Ideje |
|
|
Biti podjetnik |
Lonely Planet - biblije popotniških duš Avtor: Nives Pahor Kdo od nas ni že kdaj sanjal o tem, da bi nekam odpotoval in se ne bi več vrnil? To je zgodba Tonyja in Maureen Wheeler, ustanoviteljev svetovno znanega založniškega imperija Lonely Planet ... |
| Dr. Aleš Štrancar – podjetnik leta 2005 Avtor: Primož Kaučič Potencialni univerzitetni profesor je dobil v podjetništvu krila tako za znanstveni kot tudi za osebni razvoj. Kako gleda na podjetništvo, vlogo znanosti pri nas, državni politiki do podpiranja raziskovalcev v gospodarstvu ... Kakšne so skrivnosti svetovnega uspeha. |
|
Izkušnje |
Kako do zmagovalnega podjetništva Avtor: Jaka Vadnjal Preverjamo formulo podjetnika leta dr. Aleša Štrancarja z modrostjo evropske staroste tveganega kapitala. | Lonely Planet - biblije popotniških duš Avtor: Nives Pahor Kdo od nas ni že kdaj sanjal o tem, da bi nekam odpotoval in se ne bi več vrnil? To je zgodba Tonyja in Maureen Wheeler, ustanoviteljev svetovno znanega založniškega imperija Lonely Planet ... | Ali pišete svojim strankam? Avtor: Aleš Lisac Pismo, ki ga ocenjujemo tokrat, je odlično! In nekaj podobnega lahko naredi prav vsak podjetnik. Brez izgovora. Vendar pa ga devet od desetih podjetnikov žal še ni napisalo. |
| Magična kratica: RFID Avtor: Renato Vindiš Tehnologija radiofrekvenčne identifikacije lahko zelo spremeni način, kako bomo v prihodnje poslovali, nakupovali in živeli. Drobni čipi, ki spremljajo ljudi in predmete in omogočajo številne storitve, utegnejo prodreti v vse pore našega življenja. | Starejši porabniki – tržna priložnost ali nevarnost? Avtor: Jadranka Prodnik V razvitih državah to ni več vprašanje, saj postaja trg starejših porabnikov vse pomembnejši cilj tržnikov in oglaševalcev. Pri nas se ti očitno še ne zavedajo demografskih trendov v razvitem svetu. | BLAGOVNA ZNAMKA: deseta skrivnost Avtor: Andrej Pompe Deseta skrivnost oblikovanja najprivlačnejše blagovne znamke se glasi: Kultivirajte in oskrbujte celotno izkušnjo, ki jo prinaša znamka. Nikoli ne odnehajte. |
|
Denar & finance |
|
|
Franšize |
|
|
Svetovalec |
|
|
Druge rubrike |
Susanty - Indonezijka v Sloveniji Avtor: Nives Pahor Vsa njena družina je podjetniška, ima ameriško diplomo iz marketinga, zato ni čudno, da je po poroki s Slovencem tudi pri nas pognala podjetniške korenine in v Ljubljani odprla trgovino Moja soba. |
|
|
Doma |
Starejši porabniki – tržna priložnost ali nevarnost? Avtor: Jadranka Prodnik V razvitih državah to ni več vprašanje, saj postaja trg starejših porabnikov vse pomembnejši cilj tržnikov in oglaševalcev. Pri nas se ti očitno še ne zavedajo demografskih trendov v razvitem svetu. |
|
|