Podjetnik avgust 2012
Ideje
Izposoja šotorov
Iz majhnega veliko
Pojoči gel
Prenosna odlagalna površina
Magnetne lučke za kolo
Mini hladilnik
Biti podjetnik
Mercedes med podatkovnimi bazami
Avtor: Martina Budal
Država svojo dolžnost obveščanja o spremembah zakonodaje opravi z izdajanjem Uradnih listov. Brez informacijskega sistema bi danes listali po njih, strigli ven delčke novel zakonov in sestavljali čistopise.
Super Heidi
Avtor: Martina Budal
Svet, no pravzaprav Nemčija, je prvič slišala zanjo pred dvema desetletjema, ko se je prijavila na tekmovanje za obraz leta 1992 in proti vsem pričakovanjem, tudi svojim, zmagala. Svet pa je osvojila pet let zatem kot angel Victoria´s Secret. V dveh desetletjih je Heidi Klum prehodila pot od malo znane manekenke do supermodela in uspešne poslovne ženske v svetu mode in šovbiznisa.
Izkušnje
Mercedes med podatkovnimi bazami
Avtor: Martina Budal
Država svojo dolžnost obveščanja o spremembah zakonodaje opravi z izdajanjem Uradnih listov. Brez informacijskega sistema bi danes listali po njih, strigli ven delčke novel zakonov in sestavljali čistopise.
Direktni marketing - bolj živ kot kdajkoli!
Avtor: Martina Budal
Če svojim strankam pošiljate ponudbe, se ukvarjate z direktnim marketingom. Če jih pokličete po telefonu ali sprejemate njihove klice, se ukvarjate z direktnim marketingom.
Super Heidi
Avtor: Martina Budal
Svet, no pravzaprav Nemčija, je prvič slišala zanjo pred dvema desetletjema, ko se je prijavila na tekmovanje za obraz leta 1992 in proti vsem pričakovanjem, tudi svojim, zmagala. Svet pa je osvojila pet let zatem kot angel Victoria´s Secret. V dveh desetletjih je Heidi Klum prehodila pot od malo znane manekenke do supermodela in uspešne poslovne ženske v svetu mode in šovbiznisa.
Slovenska diaspora kot skrita priložnost
Avtor: Simon Pribac
V težkih gospodarskih časih ima ekonomska aktivacija slovenskega izseljenstva lahko izreden potencial.
Prepoznajte zaznavne kanale kupcev in povečajte prodajo
Avtor: Urška Eva Pucelj
Ste vizualec, avditivec, kinestetik ali digitalni komunikator? Kaj so pa vaše stranke in kako z njimi ravnati?
Zazrite se v prihodnost
Avtor: Vito Komac
Kot dobri prodajniki boste občasno analizirali svoje delo, postopke in metode ter skušali najti boljše in uspešnejše poti do uspeha. Pri realizaciji ciljev vam je lahko v pomoč tudi postavitev in uporaba prodajnega lijaka.
Medgeneracijsko sodelovanje
Avtor: Nikolaj Mejaš
Kdaj razkriti ceno izdelka
Avtor: Aleš Lisac
Nejavno vplivanje za interesne organizacije
Avtor: Martina Budal
V lobiranju pri nas vidimo predvsem zakulisno dogovarjanje za uresničevanje določenih zasebnih interesov, izsiljevanje, nemalokrat tudi podkupovanje. Čeprav je lobiranje pravzaprav nekaj drugega.
Klasično pismo je zakon. Že spet?
Avtor: Marko Sartor
Svoje prepričanje, da najbolje prodaja klasično pismo, ki ga prinese poštar, je Andy Owen podkrepil z besedami: »Časi se spreminjajo, a ljudje v bistvu ostajajo enaki.«
Turizem z dušo
Avtor: Tatjana Banovec
Mitja Jus in sedanji sodelavci so se po več letih dela v turizmu odločili ustanoviti lastno turistično agencijo.
Mlade podjetnice – začetni izzivi in ovire
Avtor: Anja Žagar
Pravijo, da je vsak začetek težak, ne glede na to za katero področje v življenju gre. Tudi odločitev za samostojno podjetniško pot je sprva težka, bolj kot moške pa začetek te poti skrbi ženske.
O čem in kako prepričevati stranko
Avtor: Marjan Bradeško
Veščine prepričevanja so vseobsežne in segajo od dobrega poslušanja in vživetja v stranko preko učinkovitega govora do vrhunskega pogovora ob spraševanju.
Znate opustiti posel pravi čas?
Avtor: Igor Kadunc
Kaj narediti, če se zgodi, da vam posel enostavno ne gre več, če so stroški glede na prihodek enostavno preveliki.
Delovni čas – prisotnost v podjetju
Avtor: Nikolaj Mejaš
Plača v družinskem podjetju
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Denar & finance
Znate opustiti posel pravi čas?
Avtor: Igor Kadunc
Kaj narediti, če se zgodi, da vam posel enostavno ne gre več, če so stroški glede na prihodek enostavno preveliki.
Delavec, napoten v Nemčijo
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Vonj po kavi
Avtor: Petra Mauer
Podjetje Coffeeshop z Dunaja je osnovano na principu franšiznega modela in uspešno sledi sodobnim poslovnim trendom.
S kiropraktikom do zdravja
Šopek dobrot
Svetovalec
Spremembe DDV – od 1. januarja 2013
Avtor: Mojca Kunšek
Glavni namen sprememb je uvajanje določb evropskih direktiv v nacionalno zakonodajo.
Podjetnikov opomnik za avgust
Medgeneracijsko sodelovanje
Avtor: Nikolaj Mejaš
Kdaj razkriti ceno izdelka
Avtor: Aleš Lisac
Delavec, napoten v Nemčijo
Avtor: Lidija Robnik
Pasti prevozne pogodbe
Avtor: Boštjan J. Turk
Kakšne so zakonite pravice in obveznosti, ki se jih morata držati prejemnik in prevoznik, da ne prihaja do sporov.
Odpoved najemne pogodbe
Avtor: Boštjan J. Turk
Delovni čas – prisotnost v podjetju
Avtor: Nikolaj Mejaš
Plača v družinskem podjetju
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Druge rubrike
Nejavno vplivanje za interesne organizacije
Avtor: Martina Budal
V lobiranju pri nas vidimo predvsem zakulisno dogovarjanje za uresničevanje določenih zasebnih interesov, izsiljevanje, nemalokrat tudi podkupovanje. Čeprav je lobiranje pravzaprav nekaj drugega.
Storitve v oblaku niso več megla
Avtor: Matic Zupančič
Pred dvema ali tremi leti je svet informacijske tehnologije zajel val prevzemanja izrazja iz meteorologije. Oblaki so postali veliki hit, a seveda najprej zgolj v tehničnih krogih. Megla okrog oblakov se tudi zaradi vedno bolj kakovostne ponudbe končno razblinja in v članku jo bomo skušali odpihniti še preostanek.
Prazna vreča ne stoji pokonci
Avtor: Gašper Predanič
Pregovor, ki pravi, da kar daš notri, dobiš tudi ven, še kako velja pri uživanju hrane kot vira zadostitve potrebam telesa po energiji, vitaminih, mineralih, beljakovinah, maščobah ter tekočini.
Napolnimo svoje naprave s sončno energijo
Avtor: Bor Trček
Zaslon za zahtevnejše
Avtor: Bor Trček
Slovenska diaspora kot skrita priložnost
Avtor: Simon Pribac
V težkih gospodarskih časih ima ekonomska aktivacija slovenskega izseljenstva lahko izreden potencial.
Kakovostno izobraženi ljudje so naša prihodnost
Avtor: Janez Škrlec
Po predvidevanjih naj bi leta 2020 potrebovalo visokošolsko izobrazbo 34 odstotka zaposlenih. Danes jih ima v Evropi takšno izobrazbo le 26 odstotkov, v ZDA 41, na Japonskem 44 in 50 odstotkov v Kanadi.
Poletna sprostitev na plaži
Avtor: Renata Rudolf
Tudi gospodje podjetniki si morajo napolniti baterije za nove jesenske podvige. Sončni žarki in poletni vetrič odpihnejo še tako velike skrbi.
Fotoaparat v telefonu
Avtor: Bor Trček
Tablica z dodano tipkovnico
Avtor: Bor Trček
Slušalka, ki nam piše SMS-e
Avtor: Bor Trček
Doma
Direktni marketing - bolj živ kot kdajkoli!
Avtor: Martina Budal
Če svojim strankam pošiljate ponudbe, se ukvarjate z direktnim marketingom. Če jih pokličete po telefonu ali sprejemate njihove klice, se ukvarjate z direktnim marketingom.
Klasično pismo je zakon. Že spet?
Avtor: Marko Sartor
Svoje prepričanje, da najbolje prodaja klasično pismo, ki ga prinese poštar, je Andy Owen podkrepil z besedami: »Časi se spreminjajo, a ljudje v bistvu ostajajo enaki.«
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *