Prepoznajte zaznavne kanale kupcev in povečajte prodajo

Avtor: Urška Eva Pucelj | Objava: 09.08.2012

Ste vizualec, avditivec, kinestetik ali digitalni komunikator? Kaj so pa vaše stranke in kako z njimi ravnati?



Si želite spoznati, kateri je vaš prevladujoči zaznavni kanal in s tem izboljšati način vodenja podjetja, obseg prodaje, pomnjenja, mišljenja in vsakodnevnega učenja? Želite izkoristiti svoje prednosti in spoznati oziroma odpraviti nekatere svoje slabosti?
 
Odgovori na zgoraj zastavljena vprašanja se skrivajo v zanimivi transdisciplinarni vedi, imenovani nevrolingvistično programiranje. Ta je bila ustvarjena kot veja psihoterapije v zgodnjih 70-ih letih prejšnjega stoletja na univerzi v Santa Cruzu (Kalifornija) in je plod sodelovanja med lingvistom dr. Johnom Grinderjem in študentom psihologije Richardom Bandlerjem.
 
Zaradi svoje uspešnosti so se tehnike nevrolingvističnega programiranja hitro razširile tudi na področje osebnega in poslovnega uspeha oziroma odličnosti. Ena izmed pomembnih predpostavk tega programiranja je, da vsaka oseba daje prednost enemu izmed petih čutov (reprezentativnih sistemov) oziroma zaznavnih kanalov, po katerih vsak trenutek poteka sprejem in shranjevanje informacij v možganih. To so:
-   Vizualni (vid),
-   Avditivni (sluh),
-   kinestetični (tip),
-   olfaktorični (vonj) in
-   gustatorični zaznavni kanal (okus).
 
Poznavanje naših čutnih zaznav je izjemnega pomena!
 
Poznavanje naših čutnih zaznav in ugotavljanje tistih resnično prevladujočih, je lahko za nas izjemnega pomena v poslovnem svetu, saj nam med drugim omogoča razumevanje temeljnih razlik med ljudmi v sklopu komuniciranja in s tem ustvarjanje boljšega odnosa (»raporta«), kar lahko vodi v večjo zvestobo naših strank, povišano stopnjo njihove nakupne odločitve in obenem v večjo poslovno učinkovitost tudi v razmerah, ko trg prežema prevladujoči ton recesijskega ozračja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *