Podjetnik marec 2010
Ideje
Maturantske halje iz recikliranih plastenk
Tabor za odpuščene profesionalce
Spremljajte svoj kondicijski napredek po mobilnem telefonu
Izgovor za starše brez otrok
Likanje na domu ali od doma
Osebno izbrani čevlji za mesečno članarino
Okolju prijazna trgovina z jogurti
Prodajni aparati za zdravo hrano
Pasji ovratnik z vgrajenim sistemom GPS
Biti podjetnik
»Še vedno ostajam podjetnik«
Avtor: Nives Pahor
Sandi Češko je zgradil najbolj znano slovensko multinacionalko, a se še vedno počuti kot podjetnik in ne kot menedžer. Dela po 14 ur na dan in pri tem uživa.
Družina, zapisana gumijastim medvedkom Haribo
Avtor: Nives Pahor
Ko je Hans Riegel mlajši od očeta prevzel družinsko podjetje, je v nekaj letih ustvaril mednarodno korporacijo, ki ima danes pet tisoč zaposlenih in 1,5 milijarde evrov letnega prihodka.
Izkušnje
Lectovo srce kot telegram
Avtor: Metka Nograšek
Jože Andrejaš dokazuje, da so tradicionalne dejavnosti in izdelki zanimivi še danes.
Navdušenje za podjetništvo upada
Avtor: dr. Miroslav Rebernik
Zadnja raziskava Svetovni podjetniški monitor razkriva, da imamo vse manj tistih, ki se odločajo za podjetništvo, in tudi vse manjši delež podjetnic. A po nekaterih pozitivnih kriterijih še vedno izstopamo.
Javna naročila bodo bolj zelena
Avtor: Primož Kaučič
Potem ko se je EU odločila pospeševati javne nakupe okolju prijaznejših izdelkov, zdaj to počne tudi Slovenija. Samo domači trg je velik več milijard evrov.
Potrošnik prihodnosti vs. marketing prihodnosti
Avtor: Primož Inkret
Ni res, da današnji kupec ni več lojalen. Res pa je, da je precej bolj zahteven, manj zaupljiv in da je zvest le tistemu, ki mu pri pomembnih odločitvah pomaga z dobrimi nasveti in informacijami.
O čem moram razmišljati?
Avtor: Cvetka Peršak
O tekočih in strateških vidikih poslovanja razmišljajte sistematično – naredite si načrt razmišljanja.
Otroški trg v vzponu
Avtor: Lidija V. Bricelj
Kljub nasičenosti slovenskega trga ponudnikov z izdelki in storitvami za otroke je na njem še vedno možno najti svojo tržno nišo. Predstavljamo tri podjetnice, ki jim je uspelo.
NLP v osebni prodaji
Avtor: Urška Eva Pucelj
S poznavanjem tehnik nevrolingvističnega programiranja lahko izboljšate odnose s strankami in okrepite čustveno vez med njimi in vašo blagovno znamko.
Stranki rešite problem
Avtor: Tine Juha
Prodajanje z zniževanjem cene je igra brez konca, je manj zabavna pa tudi bolj tvegana. Raje se posvetite ustvarjanju dodane vrednosti za stranko in si tako utrdite konkurenčno prednost na trgu.
Ali so teoretični modeli lahko koristni?
Avtor: dr. Jaka Vadnjal, Gregor Berginc
Manjša razvojna podjetja zlahka padejo v past nenehnega razvoja novih in novih izdelkov, pri čemer pozabljajo na strategijo trženja.
Ekspresna šola sponzoriranega iskalnega marketinga
Avtor: Rok Hrastnik
Ne glede na to, kako dobro imate spletno stran prirejeno za različne iskalnike, se vam skoraj vedno splača plačati za oglase na iskalnikih. Sponzorirani iskalni marketing prinaša denar.
»Še vedno ostajam podjetnik«
Avtor: Nives Pahor
Sandi Češko je zgradil najbolj znano slovensko multinacionalko, a se še vedno počuti kot podjetnik in ne kot menedžer. Dela po 14 ur na dan in pri tem uživa.
O uspehu odločamo sami
Avtor: Aleš Lisac
Ne glede na krize je v družbi vedno enak delež uspešnih in neuspešnih ljudi. Samo od nas je odvisno, v kateri skupini bomo.
Družina, zapisana gumijastim medvedkom Haribo
Avtor: Nives Pahor
Ko je Hans Riegel mlajši od očeta prevzel družinsko podjetje, je v nekaj letih ustvaril mednarodno korporacijo, ki ima danes pet tisoč zaposlenih in 1,5 milijarde evrov letnega prihodka.
Kupce zdravite z informacijami
Avtor: Primož Kaučič
Joe Pulizzi meni, da je vsebinski marketing največja priložnost v gospodarstvu doslej, saj uspeh ni več odvisen od denarja, ampak od idej.
In vendar se da
Avtor: Primož Kaučič
Čeprav je včasih stanje videti brezupno, moramo vedeti, da so danes nekatera največja svetovna podjetja nastala v časih gospodarskih kriz.
Alica v čudežni deželi informacijskih sistemov
Avtor: dr. Sara Brezigar
Uvedba ali prenova informacijskega sistema pogosto pomeni, da bo administrativnega dela še več, da bodo zaposleni še bolj zasedeni, in da bo zmeda še večja. Kako se temu izogniti?
Predstavite se z videom
Avtor: Stanko Levičar
Dodajte novo dimenzijo svoji predstavitvi in jo naredite bolj živo. Vse več podjetij se predstavlja z videoposnetki na svojih ali tujih spletnih straneh.
Nad krizo s produktnim vodenjem
Avtor: Matej M. Peternelj
Če vam zaradi hitre rasti podjetja stvari uhajajo iz rok, je morda produktno vodenje prava rešitev. Z njim boste dali podjetju nov zagon in ga ohranili v pravi smeri.
Vrednote v mojem podjetju
Avtor: Urša Černivec
Ko podjetnik napiše izjavo o vrednotah, sporoča zaposlenim, kupcem in dobaviteljem, kako posluje in kaj ceni. Taka izjava ima povsem praktičen pomen.
Denar & finance
Najpogostejše napake pri izterjavi
Avtor: Marko Repič
Marsikateremu zapletu bi se lahko izognili že na začetku, ko s kupcem podpisujemo pogodbo ali se šele dogovarjamo za posel. Ko pa se pojavi dolg, ga moramo znati izterjati.
Obdavčitev amortiziranega pohištva
Avtor: Lidija Robnik
O čem moram razmišljati?
Avtor: Cvetka Peršak
O tekočih in strateških vidikih poslovanja razmišljajte sistematično – naredite si načrt razmišljanja.
Franšize
Zakaj franšizing v Sloveniji ne zaživi
Avtor: Barbara Humar Gerbec
Medtem ko v tujini franšizing cenijo kot varnejši model podjetništva, ga imamo pri nas za manjvrednega.
Nanotehnologija za mega čistočo
Amorino – naravni sladoled
Kako razviti franšizno mrežo?
Avtor: Igor Pavlin
Svetovalec
Varnejše poslovanje s plačilnimi karticami?
Avtor: Boštjan J. Turk
Po novem izdajatelj plačilne kartice nosi precej večjo odgovornost v primeru zlorabe kartice. Tudi morebitno krivdo imetnika plačilne kartice mora najprej dokazati pred sodiščem.
Sistemi vodenja zdravja in varnosti
Avtor: Viljem Strašek
Skrb za varnost in zdravje pri delu ne sme biti le posledica strožje zakonodaje, ampak predvsem dejstva, da zaradi nezgod naraščajo stroški poslovanja in upada konkurenčnost podjetja.
Podjetnikov opomnik za marec
Kako razviti franšizno mrežo?
Avtor: Igor Pavlin
Najem stanovanja
Avtor: Boštjan J. Turk
Obdavčitev pri prehodu s.p. v d.o.o.
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Ko prenašate celotno premoženje, ste upravičeni do davčne ugodnosti, zaplete pa se, če hočete prenesti samo del dejavnosti in premoženja.
Davčni obračun ob prenehanju dejavnosti
Avtor: Mojca Kunšek
Pri izdelavi davčnega obračuna je letos treba upoštevati novosti, ki se nanašajo na prenehanje dejavnosti zaradi smrti, stečaja ali preoblikovanja podjetnika.
Obdavčitev amortiziranega pohištva
Avtor: Lidija Robnik
Pravilnik o varstvu pred mobingom
Avtor: Alenka Maher
Druge rubrike
Kaj sporoča telo?
Avtor: Marjan Bradeško
Poslovni pogovor bo učinkovitejši, če boste vedeli, kaj vam sogovornik sporoča z govorico telesa.
Klobuk gor
Avtor: Renata Rudolf
Trend pokrival se vrača tudi v poslovno modo.
Javna naročila bodo bolj zelena
Avtor: Primož Kaučič
Potem ko se je EU odločila pospeševati javne nakupe okolju prijaznejših izdelkov, zdaj to počne tudi Slovenija. Samo domači trg je velik več milijard evrov.
Sestankovanje prek spleta
Avtor: Bor Trček
Na pohodu so »spletne tablice«
Avtor: Bor Trček
TV in telefon v enem
Avtor: Bor Trček
Ekspresna šola sponzoriranega iskalnega marketinga
Avtor: Rok Hrastnik
Ne glede na to, kako dobro imate spletno stran prirejeno za različne iskalnike, se vam skoraj vedno splača plačati za oglase na iskalnikih. Sponzorirani iskalni marketing prinaša denar.
Samo za ženske, 2. del
Avtor: Bojana Košnik
Kakšno je pravilno sedenje in česa si pri poslovnem oblačenju ne smemo privoščiti.
Navdušenje za podjetništvo upada
Avtor: dr. Miroslav Rebernik
Zadnja raziskava Svetovni podjetniški monitor razkriva, da imamo vse manj tistih, ki se odločajo za podjetništvo, in tudi vse manjši delež podjetnic. A po nekaterih pozitivnih kriterijih še vedno izstopamo.
Otroški trg v vzponu
Avtor: Lidija V. Bricelj
Kljub nasičenosti slovenskega trga ponudnikov z izdelki in storitvami za otroke je na njem še vedno možno najti svojo tržno nišo. Predstavljamo tri podjetnice, ki jim je uspelo.
Barvno tiskanje hitro in poceni
Avtor: Bor Trček
Ugoden in varčen projektor
Avtor: Bor Trček
Predstavite se z videom
Avtor: Stanko Levičar
Dodajte novo dimenzijo svoji predstavitvi in jo naredite bolj živo. Vse več podjetij se predstavlja z videoposnetki na svojih ali tujih spletnih straneh.
Doma
Potrošnik prihodnosti vs. marketing prihodnosti
Avtor: Primož Inkret
Ni res, da današnji kupec ni več lojalen. Res pa je, da je precej bolj zahteven, manj zaupljiv in da je zvest le tistemu, ki mu pri pomembnih odločitvah pomaga z dobrimi nasveti in informacijami.
Kupce zdravite z informacijami
Avtor: Primož Kaučič
Joe Pulizzi meni, da je vsebinski marketing največja priložnost v gospodarstvu doslej, saj uspeh ni več odvisen od denarja, ampak od idej.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *