Kupce zdravite z informacijami

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 05.03.2010

Joe Pulizzi meni, da je vsebinski marketing največja priložnost v gospodarstvu doslej, saj uspeh ni več odvisen od denarja, ampak od idej.


Joe Pulizzi: »Strankam moramo stalno sporočati koristno, relevantno in zanimivo vsebino.«

Joe Pulizzi velja za glavnega avtorja in predavatelja o vsebinskem marketingu. V svoji knjigi Get content, get customers pravi, da ljudje ne želijo več poslušati oglasov, v katerih podjetja trdijo, kako dobre izdelke jim ponujajo, ampak želijo koristne in nepristranske informacije. Rešitev je zato na dlani – kupce pridobite z vsebinami.
 
Imamo gverilski marketing, marketing z dovoljenjem, direktni marketing in tako naprej. Zakaj zdaj še vsebinski marketing?
Koncept založništva v podjetjih seveda ni nov. Podjetja že leta izdajajo najrazličnejše informacije. Danes, ko smo v eri vsebinskega marketinga, so odpadle vse zapreke, ki so nas ovirale pri neposredni komunikaciji s strankami. Kaj lahko strankam sporočamo? Stalno jim moramo sporočati koristno, relevantno in zanimivo vsebino. V preteklosti nam tehnologija tega ni omogočala. V preteklosti je bilo tradicionalno oglaševanje najbolj učinkovito orodje za komuniciranje s strankami. To ne velja več. Vsebinski marketing mora biti že danes temeljni kamen trženja. Ali imamo še kakšno drugo možnost, če želimo razvijati svoje podjetje?
 
Po vaših navedbah podjetja povečujejo izdatke za vsebinski marketing tudi v zadnji krizi. Zakaj?
Že tretje leto zapored tržniki načrtujejo občutno povečanje naložb v vsebinski marketing. V letu 2010 šest od desetih marketinških strokovnjakov načrtuje povečanje sredstev za ta namen.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *