Podjetnik april 2014
Kdo bo uspešen izvoznik in kdo ne?
V zadnjih dveh letih je število novih izvoznikov naraslo na dobrih 500 letno. Študija, ki sta jo izdelala Anže Burger in Matija Rojec, je pokazala, da lahko že po enem letu z dokaj veliko verjetnostjo napovemo, kdo izmed teh novih izvoznikov bo uspešen in kdo neuspešen.
Ideje |
|
| Biti podjetnik |
Mož, ki si podreja svetovni splet Avtor: Vlado Kadunec Smelost 56-letnega japonskega poslovneža, ki se sicer ima za Korejca, je vsekakor njegova že kar malce hazarderska lastnost, ki ga je po vrsti vzponov in padcev ustalila na spisku med najuspešnejšimi globalnimi poslovneži.
| Podjetništvo niso samo številke Avtor: Petra Mauer Podjetje Vivapen nadaljuje tradicijo obrtne delavnice, usmerjene v izdelavo orodij za brizganje tehničnih izdelkov iz umetnih mas in avtomatiziranje tehnoloških postopkov. Direktorica in vodja prodaje Petra Melanšek je ponosna, da se v podjetju zrcali življenjsko delo njenih staršev, ki ga ne le uspešno nadaljuje, temveč tudi nadgrajuje.
|
| Veliko ljudi, veliko idej, uspešna država Avtor: Vlado Kadunec Kanada, poudarjeno strpna do raznolikih kultur in običajev svojih državljanov, je resnično dežela združenih narodov, saj je v njej naseljena raznolika druščina ljudi iz vsega sveta. Državna usmeritev je, da želijo imeti veliko raznolikih ljudi, z veliko različnimi idejami, ki lahko le prispevajo k razvoju in kakovostnemu življenju dežele.
| Komunikacijsko podpiramo znanstvena in inovativna poslovna okolja Avtor: Anita Ivačič Tehnološko usmerjenim podjetjem, ki iščejo investitorje za raziskave in razvoj ter povezave z znanstvenimi inštitucijami in predvsem ne vedo, kako inovacije uspešno lansirati na trg, svetujejo v podjetju Kontekst.
|
| Izkušnje |
Boste prodali več, če boste prav pisali? Avtor: Marjan Bradeško Ko se pogovarjate, kaj hitro vidite, če vas je sogovornik razumel. Kaj pa, ko kaj napišete? V ponudbi, na spletu, v elektronski pošti. Odziva ne vidite takoj, najpogosteje pa sploh ne izveste zanj - ker vaše sporočilo ni bilo dovolj jasno ali prepričljivo, da bi se prejemnik nanj sploh odzval. In poslovna priložnost je (lahko) splavala po vodi.
| Do učinkovitih prodajalcev v 4 korakih Avtor: dr. David Đukić Od uspešnosti prodajalcev je odvisna uspešnost celotnega podjetja, vendar včasih neupravičeno vso odgovornost za prodajne rezultate naložimo zgolj prodajalcem. Zato vam bomo s serijo člankov skušali pomagati, da bodo vaši prodajalci dosegli boljše rezultate. V naslednjih štirih številkah bomo tako predstavili ukrepe, ki dvigujejo njihovo učinkovitost in jih motivirajo k še bolj aktivni prodaji.
|
| Z ustvarjalnim reševanjem konfliktov do večje produktivnosti Avtor: Anita Ivačič Konflikt je motor zgodovine, je trdil že Marx. Konflikt - bodisi v osebnem bodisi poslovnem odnosu - poraja spremembe, uvaja novosti in je temeljno gibalo ustvarjalnosti in razvoja, je prepričan tudi Dan M. Brown, avtor priročnika Designing Together.*
| Nesposobni ali neusposobljeni zaposleni? Avtor: Anja Žagar Vsaka veriga je toliko močna, kot je močan njen najšibkejši člen, zato preverite, kako močna je veriga znanja in usposobljenosti vaših zaposlenih.
|
| Denar & finance |
Poznate ceno vašega izdelka? Avtor: Anita Ivačič Če ne veste, kakšna je zaznana vrednost vašega izdelka za kupca, boste težko določili primerno ceno.
|
|
| Franšize |
Franšizno brezgotovinsko poslovanje Avtor: Petra Mauer Ob koncu lanskega leta se je v Sloveniji odprla nova franšiza - nekoliko drugačna od vseh, ki smo jih vajeni. Ormita Slovenija namreč temelji na brezgotovinskem poslovanju.
|
|
| Svetovalec |
|
| Druge rubrike |
Največ denarja za zabavne aplikacije Avtor: Anita Ivačič Se še znate sami orientirati? Sešteti porabo denarja ali kalorij? Se zabavati na igrišču? Ali ste opravila prepustili vašemu pametnemu telefonu ali tablici? Samo lani so si uporabniki po vsem svetu »pretočili« od 56 do 82 milijard mobilnih in 14 milijard tabličnih aplikacij. Ponudniki aplikacij so zaslužili okoli 25 milijard dolarjev. Preverili smo, ali so med finančno uspešnimi tudi aplikacije slovenskih razvijalcev.
| Ko govori mimika Avtor: Irena Potočar Papež Ali ste vedeli, da le 7 % vseh informacij, ki jih oddate v okolje z govorom, izhaja iz besed? Nadaljnjih 38 % izhaja iz tona glasu, kar 55 % pa iz neverbalnih značilnosti govora. Besede relativno lahko nadzirate in prilagodite določeni situaciji, nihče pa ne more dolgo popolnoma nadzorovati 93 % informacij, ki izhajajo iz nebesednih prvin govora.
| Najnovejše iz prestolnice mobilne panoge Avtor: Jernej Horvat Na letošnjem Mobile World Congressu smo bili priča predstavitvi velikega števila produktov, ki bodo olajšali naše vsakdanje življenje. Prvič pa na mobilnem kongresu v ospredju niso bili zgolj produkti za pametne telefone in tablice, ampak nova hitro razvijajoča se panoga, t. i. internet stvari.
| Enostavno in poceni tiskanje ter deljenje dokumentov Avtor: Bor Trček
| Pameten in dostopen Avtor: Bor Trček
| Sestanki brez papirja Avtor: Bor Trček
|
|
|
|
|