Podjetnik september 2014

 

Vsi za podjetje, ker je podjetje za vse

Različnost mnenj, neskladja in bitke za prevlado so največje pasti večlastniških podjetij, pravijo odvetnik, kadrovski psiholog in terapevt. Mi pa smo poiskali tri podjetja, v katerih solastniki drug drugega podpirajo in pravijo, da je različnost mnenj hkrati tudi največja prednost pri upravljanju njihovih podjetij.

 

 

Ideje
Viseči šotori
Avtor: Petra Mauer
Časopis proti komarjem
Avtor: Petra Mauer
Sandali, ki iščejo zaklad
Avtor: Petra Mauer
Učitelj kampiranja
Avtor: Petra Mauer
Da se ne spotaknete
Avtor: Petra Mauer
Biti podjetnik
Bo elektro avtomobile poganjal slovenski izum?
Avtor: Vlado Kadunec
Ekipa v slovenskem podjetju Elaphe je razvila elektromotor, ki je nameščen v kolesih vozila, ter bo s pomočjo zmogljivega baterijskega akumulatorja nadomestil klasični avtomobilski motor. Na trgu lahko taka vozila pričakujemo v petih do desetih letih.
Z vrtenjem jezika do bogastva
Avtor: Vlado Kadunec
Vzpone, padce in vsakdanjost družine Clinton svetovna javnost spremlja od izvolitve Billa Clintona za ameriškega predsednika leta 1992. Od konca njegovega mandata leta 2001 pa časopisne naslovnice bolj zaseda Billova žena Hillary, ki tudi pušča močno sled v ameriški politiki. Četudi ji ne uspe priti v Belo hišo, je iz svoje politične kariere znala narediti uspešno podjetje.
Geodezija s pogledom iz zraka
Avtor: Vlado Kadunec
Jože Smrekar in Aleksander Parkelj sta nekdanje družbeno podjetje s korenito preobrazbo organiziranosti in razvojem uspešno preoblikovala v sodobno in ustvarjalno družbo. Posel sta iz »enostavnih« geodetskih meritev razvila v celovito ponudbo geodetskega inženiringa in geoinformatike in ga pred nekaj meseci razširila še s storitvami aerofotografiranja z brezpilotnim letalom.
OKo, ki vidi čez meje
Avtor: Anita Ivačič
Do sedaj je izšla že 270. številka lokalnega časopisa OKo, ki 6 tisoč bralcem iz Obsotelja in Kozjanskega prinaša aktualne in relevantne novice iz njihovega okolja. Idejni vodja lokalnega medija je Zdenka Ivačič, ki skupaj s partnerjem Friderikom Prahom poslovanje širi še na področje oglaševanja in tiska.
Izkušnje
Kaj pa ti sploh prodajaš?
Avtor: Marjan Bradeško
Izdelek je otipljiv, morebitni kupec ga vidi, jasno ga zaznava. Kako pa je s prodajo storitev?
Sponzoriranje? Vse drugo kot denar.
Avtor: Anja Žagar
Sponzorstvo je tako investicija kot tudi poslovna priložnost. Ko se podjetje odloča za sponzoriranca, mora zelo dobro poznati svoje kupce, njihove vrednote in življenjski slog.
Ob inoviranju poslovnega modela naj bodo vodilo vaše stranke
Avtor: Anita Ivačič
V globaliziranem svetu, v katerem so edina stalnica spremembe, potrebujejo podjetja - če želijo obstati na trgu - prebojen poslovni model. Nizozemski strokovnjak za poslovne modele Patrick van der Pijl je na 19. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu osvetlil proces inoviranja poslovnega modela.
Pohitrite vaš prodajni proces - skoraj zastonj
Avtor: Stanko Levičar
Ko razmišljamo, kako bi lahko pridobili nove kupce, se vse prepogosto osredotočamo predvsem na to, kje vse bi še lahko oglaševali. Zveni smiselno, saj z večjim obsegom oglaševanja praviloma povečamo tudi prodajo.
Kako vodite svoje podjetje? Demokratično ali diktatorsko?
Avtor: Petra Škarja
Kaj prinaša boljše rezultate? Kaj si želijo zaposleni? In kaj je pokazala praksa uspešnih podjetnikov? Sandi Češko pravi: »Ko ne poznam rešitve, uporabim demokratični način vodenja. Ko rešitev imam, uporabim diktatorski način vodenja, brez ugovarjanj!« 
Denar & finance
(Ne)varnost brezgotovinskega poslovanja
Avtor: Petra Mauer
Brezgotovinsko poslovanje je čedalje bolj priljubljeno tudi v poslovnem svetu. Toda dejstvo, da v manjši meri razpolagate s fizičnim denarjem, še ne pomeni, da poslujete bolj varno. Tudi če uporabljate spletne ali mobilne banke ter kartice, morate biti previdni, pozorni in natančni.
Franšize
Franšiza nove generacije kadrovanja
Avtor: Petra Mauer
Aplikacija Jobnomads se je pod taktirko Henka Schoutena na trgu prvič pojavila v letu 2012, naslednje leto pa so posel razširili s prvo franšizo, Jobnomads Adriatic, ki je v lasti slovenske agencije Agencija Agado. Franšizodajalec se je odločil poslovati z modelom krovne franšize, ki pokriva določeno regijo in ni omejena na vertikalne trge.
Svetovalec
Kaj moram vedeti, če želim pridobiti javno naročilo?
Avtor: Aleš Avbreht
Pripravili smo kratek in jedrnat pregled najpomembnejših stvari za podjetnike - ponudnike v postopkih javnega naročanja.
Podjetnikov opomnik za september
Avtor: Tax-Fin-Lex
Ali se nadurno delo opredeli pisno?
Avtor: Boštjan J. Turk
Davek plačan v tujini
Avtor: Lidija Robnik
Z novo računovodsko direktivo do novih pravil poročanja in računovodenja
Avtor: Mojca Kunšek
Obe pomladanski srečanji računovodij, ki sta bili izvedeni v organizaciji Zveze računovodij, finančnikov in revizorjev Slovenije ter Slovenskega inštituta za revizijo, sta namenili osrednjo temo novi računovodski direktivi, tj. Direktivi 2013/34/EU, ki bo prinesla nemalo sprememb pri poročanju in računovodenju pravnih subjektov v slovenskem prostoru.
Izjava o DDV pri nakupu ali prodaji nepremičnin
Avtor: Lidija Robnik
Prijava in odjava v socialno zavarovanje
Avtor: Andreja J. Koderman
Druge rubrike
Ne rokuj se na pragu, ker to prinaša nesrečo
Avtor: Vlado Kadunec
Čeprav Poljake zaradi skupne komunistično-socialistične preteklosti neredko jemljemo bolj »na lahko«, se njihov trg z vrsto konstruktivnih ukrepov vlade zelo uspešno razvija. Po načinu dela jih nekateri naši sogovorniki primerjajo kar z Nemci, Slovenci pa smo zaradi skupnih slovanskih korenin pri njih dobro zapisani.
Borza tehnologij za september
Avtor: Podjetnik
Majhna pika na svetovnem vinskem zemljevidu
Avtor: Vlado Kadunec
Priznana angleška strokovnjakinja za vino Jancis Robinson, ki je objavila ali uredila več deset knjig o vinih sveta, med drugim tudi Vinski atlas sveta, avtorica številnih člankov o vinih v uglednem časniku Financial Times in svetovalka v vinski kleti britanske kraljice Elizabete II., je ob obisku slovenskih vinorodnih območij navdušeno pokomentirala: »Nikjer na svetu ni na tako majhni površini toliko različnih vinarskih filozofij.«
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *