Podjetnik maj 2006
Ideje
Poslovati s Kitajsko
Avtor: Staša Cafuta
Linda Belina že skoraj desetletje svetuje slovenskim poslovnežem na kitajskem trgu.
Podjetniški trendi bližnje prihodnosti
Avtor: Barbara Potrata
»Drobni trendi« pri hrani, obleki, kozmetiki …
Naključni duo do svetovnega uspeha
Pika na piko - milijon
Kolo za posebneže
Ni strahu pred tatovi
Gibljiv podstavek za fotoaparat
Nike – znamka iz sanj
Avtor: Primož Kaučič
Prvemu zaposlenemu v podjetju se je sanjalo o grški boginji zmage Nike - in res je pod tem imenom študentsko podjetje zraslo v multinacionalko, povezano s športom in zvezdniki po vsem svetu.
Moški sanjajo, ženske morajo biti realne
Avtor: Primož Kaučič
Tako vidi vlogo obeh spolov podjetništvu Zlatka Omahen, ki svojo proizvodnjo, recikliranje odpadne plastike, vztrajno širi že celih 25 let in je domači trg že zdavnaj prerasla.
Leče za nogometne navdušence
Potapljanje pod ledom
Tipkovnica za v žep
Hladna pijača vedno pri računalniku
Biti podjetnik
Najprej moraš želeti
Avtor: Nives Pahor
Kako slediti spremembam? Vzemite za vzor Jelico Pegan Stemberger, ki je v 16 letih ustvarila eno vodilnih zasebnih izobraževalnih ustanov v Sloveniji, z lastno mednarodno uveljavljeno metodo učenja Global Learning.
Moški sanjajo, ženske morajo biti realne
Avtor: Primož Kaučič
Tako vidi vlogo obeh spolov podjetništvu Zlatka Omahen, ki svojo proizvodnjo, recikliranje odpadne plastike, vztrajno širi že celih 25 let in je domači trg že zdavnaj prerasla.
Nike – znamka iz sanj
Avtor: Primož Kaučič
Prvemu zaposlenemu v podjetju se je sanjalo o grški boginji zmage Nike - in res je pod tem imenom študentsko podjetje zraslo v multinacionalko, povezano s športom in zvezdniki po vsem svetu.
Izkušnje
Ste že prijavili zbirko osebnih podatkov?
Avtor: Primož Kaučič
Če vodite zbirko podatkov o svojih zaposlenih, kupcih ali če se ukvarjate z direktno prodajo, ne spreglejte, kaj o tem predpisuje lani sprejeti Zakon o varovanju osebnih podatkov.
Poslovati s Kitajsko
Avtor: Staša Cafuta
Linda Belina že skoraj desetletje svetuje slovenskim poslovnežem na kitajskem trgu.
Podjetniški trendi bližnje prihodnosti
Avtor: Barbara Potrata
»Drobni trendi« pri hrani, obleki, kozmetiki …
Več samozavesti za podjetnice
Avtor: Saša Kelc
Predsodki, bojazni, zlasti pa pomanjkanje samozavesti ovirajo ženske na poti v podjetništvo. Kje so vzroki za to in kako do boljše samopodobe?
Nova medičejska doba
Avtor: Jože Vilfan
Potem ko se je vsa stoletja od renesanse naprej človeško znanje cepilo na vedno nove discipline, je zdaj v modi nasprotni trend – križanje idej iz najrazličnejših področij.
Ključno je poznati ciljne potrošnike
Avtor: Nives Pahor
Ključno je vedeti, kdo je vaša ciljna skupina, njen značaj, življenjski slog, značilna medijska potrošnja, in temu je treba prilagoditi komuniciranje, meni marketinški strateg Mitja Tuškej.
Za podjetništvo najbolje skrbi država
Avtor: Jože Vilfan
Kdo zasluži evropsko »nagrado za podjetništvo«?
Najprej moraš želeti
Avtor: Nives Pahor
Kako slediti spremembam? Vzemite za vzor Jelico Pegan Stemberger, ki je v 16 letih ustvarila eno vodilnih zasebnih izobraževalnih ustanov v Sloveniji, z lastno mednarodno uveljavljeno metodo učenja Global Learning.
Nike – znamka iz sanj
Avtor: Primož Kaučič
Prvemu zaposlenemu v podjetju se je sanjalo o grški boginji zmage Nike - in res je pod tem imenom študentsko podjetje zraslo v multinacionalko, povezano s športom in zvezdniki po vsem svetu.
Moški sanjajo, ženske morajo biti realne
Avtor: Primož Kaučič
Tako vidi vlogo obeh spolov podjetništvu Zlatka Omahen, ki svojo proizvodnjo, recikliranje odpadne plastike, vztrajno širi že celih 25 let in je domači trg že zdavnaj prerasla.
Uspeti z direktno pošto
Avtor: Boštjan Zrimšek
Kako lahko drobne spremembe prinesejo bistvene razlike v učinkih. Na primer: uporabite znamke in ne štampiljko »Poštnina plačana«.
Samo ustvarjalno oglaševanje je učinkovito
Avtor: Primož Kaučič
Najpomembnejši trend na področju oglaševanja v Sloveniji je ta, da je treba oglase vse bolj delati za posamezno ciljno skupino, meni direktor letos zelo uspelega Slovenskega oglaševalskega festivala.
Reorganizacija, optimizacija, racionalizacija
Avtor: Milan Krajnc Pavlica
Kaj pravzaprav pomeni, če rečemo, da podjetje ali postopke reorganiziramo, optimiziramo ali racionaliziramo?
Denar & finance
Referenčne obrestne mere
Avtor: Matej Tomažin
Vas pri bančnih kreditih begajo kratice LIBOR ali EURIBOR?
Franšize
Šest stopenj franšiznega odnosa
Avtor: Nives Pahor
Model svetovnega strokovnjaka za psihologijo franšizinga Grega Nathana je koristno orodje tako za franšizije kot za franšizorje.
WSI - najhitreje rastoča internetna franšiza
Svetovalec
Ste že prijavili zbirko osebnih podatkov?
Avtor: Primož Kaučič
Če vodite zbirko podatkov o svojih zaposlenih, kupcih ali če se ukvarjate z direktno prodajo, ne spreglejte, kaj o tem predpisuje lani sprejeti Zakon o varovanju osebnih podatkov.
Kako uspešno zaposliti novega sodelavca
Avtor: Valentina Franca
Novega sodelavca je nujno najprej preveriti s poskusnim delom, če pa gre za prvega iskalca zaposlitve pa je finančno najugodnejša možnost pripravništvo.
Podjetnikov opomnik za maj
Višina regresa za letni dopust za leto 2006
Avtor: Svetko Praštalo
Višina regresa za letni dopust v nekaterih kolektivnih pogodbah ni neposredno določena, zato se pojavljajo dileme. Kakšna je pravna ureditev te pravice delavca oziroma dolžnosti delodajalca?
Davkoplačevalkov dnevnik: Davčna (ne)morala
Avtor: Silva Koritnik Rakela
Davčna morala je toliko večja, kolikor več možnosti imajo državljani, da po neposrednih demokratičnih poteh vplivajo na davčno zakonodajo.
Druge rubrike
Poslovati s Kitajsko
Avtor: Staša Cafuta
Linda Belina že skoraj desetletje svetuje slovenskim poslovnežem na kitajskem trgu.
Povezovanje - samo na projektih
Avtor: Nives Pahor
Zakaj ministrstvo za gospodarstvo ne bo več financiralo grozdov in mrež v sedanji obliki? Zato, ker želi tako kot Evropa podpirati kakovostne skupne projekte podjetij in ustanov, ne pa dajati subvencije »pisarnam«. Kaj so tehnološke platforme in kaj je "coopetition"?
9 izkušenj pri sodelovanju v programih EU
Avtor: Nives Pahor
Visokotehnološko podjetje Temida iz Ljubljane že od leta 1999 sodeluje v evropskih okvirnih programih. Direktor dr. Bojan Cestnik povzema svoje izkušnje.
Podjetniški trendi bližnje prihodnosti
Avtor: Barbara Potrata
»Drobni trendi« pri hrani, obleki, kozmetiki …
O grozdih in mrežah iz prve roke
Avtor: Nives Pahor
Podjetniki in podjetnice iz nekaterih slovenskih tehnoloških mrež in grozdov imajo z njimi večinoma pozitivne izkušnje, tudi v novih razmerah so optimisti, ne manjkajo pa tudi kritični pogledi in celo - izstop.
Doma
Samo ustvarjalno oglaševanje je učinkovito
Avtor: Primož Kaučič
Najpomembnejši trend na področju oglaševanja v Sloveniji je ta, da je treba oglase vse bolj delati za posamezno ciljno skupino, meni direktor letos zelo uspelega Slovenskega oglaševalskega festivala.
Ključno je poznati ciljne potrošnike
Avtor: Nives Pahor
Ključno je vedeti, kdo je vaša ciljna skupina, njen značaj, življenjski slog, značilna medijska potrošnja, in temu je treba prilagoditi komuniciranje, meni marketinški strateg Mitja Tuškej.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *