Podjetnik junij 1998
Izkušnje
Odkrijte zaklad - svoje stranke!
Avtor: Aleš Lisac
Seznam strank je pogosto neizkoriščeno premoženje. Trije načini za izrabo tega skritega zaklada.
Kako pridobiti bivše stranke
Avtor: Nikola Grubiša
Ko iščete nove stranke, nikar ne prezrite svojih nekdanjih strank in jih skušajte spet pridobiti. Najceneje je poslovati s starimi dobavitelji in strankami.
Potlačite ego, šarmirajte stranko!
Avtor: Nikola Grubiša
Edinstvena lastnost vseh super poslovnežev je, da lahko pred stranko »potlačijo« svoj ego. Obvladajte svojo podzavest!
Načrtovanje potreb po kadrih
Avtor: Mirjana Ivanuša-Bezjak
Načrtovanje kadrov je poleg načrtovanja finančnih sredstev najpomembnejša strateška dejavnost glede virov v podjetju.
Skrivnost je v pakiranju!
Avtor: Aleš Lisac
Če tržite izdelke ali storitve, ki jih stranke znova in znova kupujejo (porabne dobrine), lahko prodajo in profit povečate z avtomatičnim naročanjem.
Denar & finance
Izkaz finančnih tokov kot diagnoza in načrtovanje
Avtor: Cvetka Peršak
Načrtovanje finančnih in denarnih tokov je bisteveno za uspešno poslovanje.
Druge rubrike
Navzočnost podjetja v spletu II.
Avtor: David Pahor
Svoje spletne strani lahko obogatite z interaktivnimi zmožnostmi in večpredstavnostjo, celo z navidezno resničnostjo, ne smete pa zanemariti varnosti, če so podatki količkaj zaupni.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *