Podjetnik avgust 2001
Izkušnje
Kaj kupec zares potrebuje
Avtor: Jože Vilfan
Recept poslovne svetovalke Patricie B. Seybold za pridobivanje kupcev: preselite se v njihovo kožo, v trenutke, ko nekaj počnejo ali potrebujejo.
Kako zaščititi blagovno znamko?
Avtor: Primož Kaučič
Svoje izdelke ali storitve najbolj zaščitite in jih ločite od konkurenčnih z registracijo blagovne znamke. Kakšne so možnosti in omejitve, kako znamko registrirati?
Druge rubrike
Priprava na sestanek ali poslovno srečanje
Avtor: Bojana Košnik
Kako boste pripravili sestanek ali večje poslovno srečanje in kako se boste tudi osebno pripravili na nastop.
Pogajanja z dobrimi in zlimi
Avtor: Sara Brezigar
Pri poslovnih pogajanjih je lahko tehnika, kjer nekdo igra vlogo dobrega v določenem položaju, njegov partner pa vlogo zlega, zelo učinkovita.
Ne slika, pomembna je beseda
Avtor: Borut Kocič
Drugače kot pri tiskanih medijih obiskovalce spletnih strani najprej pritegne besedilo, vendar po drugi strani branju namenijo manj časa. Ravnajte temu primerno.
Umetnost reševanja konfliktov
Avtor: Katja Hleb
Konflikti so neločljiv del našega zasebnega in poslovnega vsakdana. Namesto, da jih pustimo, da se bohotijo, jih je boljše razumeti in razreševati.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *