|
|
Podjetnik maj 2000
Izkušnje |
Ko mali kupi velikega Avtor: Primož Kaučič Nakup velikega podjetja je bila za lastnika malega podjetja strateška poteza, s katero se pripravlja na odprt evropski trg. |
| Prodaja podjetja kot čustveni dogodek Avtor: Primož Kaučič Pri prodaji podjetja Zaslon so najprej spregovorila čustva, nato razum. Lastnika podjetja sta namesto omejujočega slovenskega pojmovanja lastništva raje izbrala nadaljnji razvoj pod okriljem večjega partnerja. |
| Druge rubrike |
| Poslovne strategije za internet Avtor: Jože Vilfan Na že tako prenatrpani internet se ne kaže podati na vrat na nos. Le kdo vas bo sploh opazil? Preberite priporočila ameriškega guruja internetnega gospodarstva Evana I. Schwartza. | Sprostite se pred pomembnimi odločitvami Avtor: Silva Požlep Začnite z različnimi tehnikami sproščanja telesa in duha. Tako se boste bolj poglobili v vprašanje in intuitivno uresničili želeni cilj. |
|
|
|