Podjetnik maj 2000
Izkušnje
Ko mali kupi velikega
Avtor: Primož Kaučič
Nakup velikega podjetja je bila za lastnika malega podjetja strateška poteza, s katero se pripravlja na odprt evropski trg.
Prodaja podjetja kot čustveni dogodek
Avtor: Primož Kaučič
Pri prodaji podjetja Zaslon so najprej spregovorila čustva, nato razum. Lastnika podjetja sta namesto omejujočega slovenskega pojmovanja lastništva raje izbrala nadaljnji razvoj pod okriljem večjega partnerja.
Druge rubrike
Ali je vaše podjetje lahko zanimivo za drugega vlagatelja?
Avtor: Jaka Vadnjal
Številni naši podjetniki ne vidijo dlje od družinskega koncepta lastništva - kaj pomeni lastniško financiranje.
Za mizo nismo »mali bogovi«
Avtor: Bojana Košnik
Naj ste glede bontona za mizo privrženec »stare dunajske šole« ali sodobnejših nazorov, se pravilom olikanega vedenja pri poslovnih kosilih, sprejemih in podobnem ne morete izogniti.
Poslovne strategije za internet
Avtor: Jože Vilfan
Na že tako prenatrpani internet se ne kaže podati na vrat na nos. Le kdo vas bo sploh opazil? Preberite priporočila ameriškega guruja internetnega gospodarstva Evana I. Schwartza.
Sprostite se pred pomembnimi odločitvami
Avtor: Silva Požlep
Začnite z različnimi tehnikami sproščanja telesa in duha. Tako se boste bolj poglobili v vprašanje in intuitivno uresničili želeni cilj.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *