Podjetnik april 2010
Ideje
Tenki upogljivi sončni paneli
Zbirka čestitk za zapornike
Bambus v sodobni tehnologiji
Mreža ekološko usmerjenih mamic
Praktična zapestnica
Kam lahko spravim mobilni telefon med tekom?
Pilates center
Investirajte v priljubljeno glasbeno skupino in zaslužite
Biti podjetnik
Podjetnik s trdno hrbtenico
Avtor: Vlado Kadunec
Tomaža Hama so bolečine v hrbtenici pripravile, da je izdelal svoj stol. Pozneje ga je patentiral in danes ga pod svojo znamko Spinalis prodaja po skoraj vsej Evropi.
Najprej ugled, šele potem dobiček
Avtor: Nives Pahor
82-letni Shintaro Tsuji, ki je ustvaril blagovno znamko Hello Kitty, še danes dela v svojem podjetju šest dni na teden in velja za enega najuspešnejših japonskih podjetnikov.
Izkušnje
Podjetnik s trdno hrbtenico
Avtor: Vlado Kadunec
Tomaža Hama so bolečine v hrbtenici pripravile, da je izdelal svoj stol. Pozneje ga je patentiral in danes ga pod svojo znamko Spinalis prodaja po skoraj vsej Evropi.
Nova tehnološka revolucija – e-mobilnost!
Avtor: Vito Komac
V nekaj letih bodo trg preplavila električna vozila – kolesa, motorji, avtomobili, ki odpirajo celo vrsto poslovnih priložnosti.
Kompetence zaposlenih
Avtor: Nikolaj Mejaš
Najprej ugled, šele potem dobiček
Avtor: Nives Pahor
82-letni Shintaro Tsuji, ki je ustvaril blagovno znamko Hello Kitty, še danes dela v svojem podjetju šest dni na teden in velja za enega najuspešnejših japonskih podjetnikov.
Tri napake iz moje prakse
Avtor: Aleš Lisac
Tudi tako znan marketinški lisjak, kot je Aleš Lisac, včasih dela napake in ne upošteva nasvetov, ki jih deli drugim. Tokrat razkriva tri takšne napake.
Kam s starejšimi? V podjetništvo!
Avtor: Primož Kaučič
Ena od zmot podjetništva je, da je podjetništvo primerno predvsem za mlade. V resnici je med podjetniki več starejših, njihov delež pa bo še naraščal.
6 načinov za izboljšavo mehkega dela ponudbe
Avtor: Matej M. Peternelj
Pogosto za slabo prodajo ni kriva slaba kakovost izdelka ali previsoka cena, ampak tako imenovani mehki del ponudbe. Slabosti lahko odpravite brez velikih vlaganj.
Zakonodaja gor, zakonodaja dol
Avtor: Robert Ličen
Namesto resnih sprememb vlada ponuja drobtinice, ki ničesar ne rešujejo.
Mlekomati tudi za Američane
Avtor: Metka Nograšek
Mitja Kavčič je tisti podjetnik, ki je Slovenijo opremil z mlekomati, zdaj pa posel širi v tujino.
Ko potrebujemo odvetnika
Avtor: Igor Kadunc
Odvetnika lahko najamete, ko se podajate na sodišče, lahko pa za vas opravlja tudi vsakodnevne pravne zadeve.
Postavljanje sistemov v podjetju
Avtor: dr. Sara Brezigar
Razvoj in rast podjetja sta nemogoča brez postavljenih sistemov oziroma standardov.
Oglašujte čutno
Avtor: Urša Eva Pucelj
Se zavedate, da se dobri oglasi trajnejše vtisnejo v spomin potrošnika, čim več njegovih čutov dosežejo? Skladen vpliv oglasnega sporočila na vseh pet čutov namreč lahko podvoji zavedanje o predstavljeni blagovni znamki in okrepi vtis, ki ga slednja pusti v okolju.
Kako izstopiti iz množice?
Avtor: Stanko Levičar
Konkurenca je vsak dan večja. Če v množici ponudnikov ne izstopate po nobenem kriteriju, ki je za stranke zares pomemben, potem se boste izgubili v sivem povprečju.
Zadovoljni zaposleni, zadovoljne stranke
Avtor: Meta Arh
Če menite, da boste zadovoljstvo strank povečali tako, da boste vso pozornost usmerili vanje, se motite. Temeljni pogoj za zadovoljne stranke so namreč zadovoljni zaposleni.
Denar & finance
Vlagatelji pogrešajo dobre projekte
Avtor: Primož Kaučič
V Klubu Poslovni angeli Slovenije opažajo, da je med podjetniki malo zanimanja za denar zasebnih vlagateljev. V krizi še celo manj kakor pred njo.
Najpogostejša vprašanja o izterjavi
Avtor: Nives Pahor
Iz prakse podjetnikov smo zbrali šest vprašanj. Odgovori nanje vam lahko prihranijo precej slabe volje in časa za izterjavo.
Franšize
S franšizo med največje
Avtor: Nives Pahor
Kako sta Tomaž Lorenzetti in Marko Guček vstopila v mednarodno franšizo Uniglobe Travel in se v dveh letih prebila med največje ponudnike letalskih vozovnic pri nas.
Specializirani za fotografiranje otrok
Hitra prehrana »made in Italy«
Svetovalec
Vrnitev plačanega denarja
Avtor: Boštjan J. Turk
Kompetence zaposlenih
Avtor: Nikolaj Mejaš
Ko potrebujemo odvetnika
Avtor: Igor Kadunc
Odvetnika lahko najamete, ko se podajate na sodišče, lahko pa za vas opravlja tudi vsakodnevne pravne zadeve.
Podjetnikov opomnik za april
Odgovornost pri montaži
Avtor: Emilija Bratož
Podjetnik in varstvo pri delu
Avtor: Max Vrečko
Katere so najpomembnejše obveznosti delodajalcev v zvezi z varnostjo in zdravjem pri delu?
Ko podjetnika »napadeta« bolniška in porodniška
Avtor: Boštjan J. Turk
Pri odmerjanju bolniške in porodniške odsotnosti z dela ter očetovskega dopusta delodajalec nima manevrskega prostora, saj zakonodaja zelo natančno določa pravice delavcev.
Druge rubrike
Socialna varnost, konkurenčnost ali oboje?
Avtor: Vlado Kadunec
Nad prvimi predlogi novega zakona o delovnih razmerjih so razočarani delodajalci in sindikati. Za ene so spremembe premalo odločne, za druge preveč radikalne.
Razočarani nad resnostjo vlade
Avtor: Primož Kaučič
Nakopičene težave v gospodarstvu niso posledica samo zadnje krize, ampak izvirajo iz preteklih let. Vlade so jih vedno potiskale na stran in kot kaže, tudi sedaj ni dosti drugače.
Podjetnik gre na letalo
Avtor: Marjan Bradeško
Od nakupa vozovnice do prtljage na cilju
Vlagatelji pogrešajo dobre projekte
Avtor: Primož Kaučič
V Klubu Poslovni angeli Slovenije opažajo, da je med podjetniki malo zanimanja za denar zasebnih vlagateljev. V krizi še celo manj kakor pred njo.
Večfunkcijska storilnost
Avtor: Bor Trček
Telefoni z dvema karticama SIM
Avtor: Bor Trček
Ogrožena varnost
Avtor: Esad Jakupović
Leto 2010 si bomo zagotovo zapomnili tudi po nenehnih napadih več milijonov zlonamernih programov na domače in podjetniške računalnike ter vdorih vse bolj nasilnih kiberkriminalcev.
Zakonodaja gor, zakonodaja dol
Avtor: Robert Ličen
Namesto resnih sprememb vlada ponuja drobtinice, ki ničesar ne rešujejo.
Nova tehnološka revolucija – e-mobilnost!
Avtor: Vito Komac
V nekaj letih bodo trg preplavila električna vozila – kolesa, motorji, avtomobili, ki odpirajo celo vrsto poslovnih priložnosti.
Srajca v poslovnem svetu
Avtor: Renata Rudolf
Paleta barv in vzorcev se širi, vendar pazite na usklajenost s kravato in obleko. Če ne želite tvegati, se odločite za klasiko.
Mini računalnik za celoten delovnik
Avtor: Bor Trček
Zaščita podatkov
Avtor: Bor Trček
Strežnik za shranjevanje podatkov
Avtor: Bor Trček
Ekspresna šola sponzoriranega iskalnega marketinga, 2. del
Avtor: Rok Hrastnik
Če ste izbrali ključne besede, po katerih bodo iskalniki usmerjali obiskovalce na vašo spletno stran, ste storili šele prvi korak do zares uspešnega iskalnega marketinga.
Doma
Kako izstopiti iz množice?
Avtor: Stanko Levičar
Konkurenca je vsak dan večja. Če v množici ponudnikov ne izstopate po nobenem kriteriju, ki je za stranke zares pomemben, potem se boste izgubili v sivem povprečju.
Zadovoljni zaposleni, zadovoljne stranke
Avtor: Meta Arh
Če menite, da boste zadovoljstvo strank povečali tako, da boste vso pozornost usmerili vanje, se motite. Temeljni pogoj za zadovoljne stranke so namreč zadovoljni zaposleni.
6 načinov za izboljšavo mehkega dela ponudbe
Avtor: Matej M. Peternelj
Pogosto za slabo prodajo ni kriva slaba kakovost izdelka ali previsoka cena, ampak tako imenovani mehki del ponudbe. Slabosti lahko odpravite brez velikih vlaganj.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *