|
|||
Prvi vinski bar pri nas - MoviaAleš Kristančič, svetovno priznani slovenski vinar iz Brd in Podjetnik leta 2002, je leta 1999 odprl v središču Ljubljane prvi vinski bar v Sloveniji.
Na približno 60 m2 površine lahko že peto leto okusite kar 180 različnih vrst domačih in tujih vin ter poglobite okus izbranih vin s hladnimi prigrizki izbranih salam in sirov. Lokal je eden takih, ki skuša biti čim bliže ljudem, in čeprav je majhen (sprejme od 30 do 50 gostov), se ljudje počutijo precej sproščeno. Po besedah Tilena Drmote, vodje vinskega bara, razmišljajo že naprej, da bi morda naredili kaj takega še v kakšni drugi državi, kot so Rusija, Avstrija, Amerika, a to so zaenkrat želje.
Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom.
Zakaj vinski bar v Ljubljani?
Kot vsak dober podjetnik tudi Aleš Kristančič ustvarja trg; v tem primeru želi sodelovati pri ustvarjanju kulture pitja vina v Sloveniji, zato se je odločil za odprtje vinskega bara. S tem želi prispevati k širjenju kulture pitja dobrega vina, kar pa pomeni izobraževati ljudi, ki si tega želijo, in jim pokazati, da so v vinu globlje razlike kot le ločevanje na belo in rdeče. V tem duhu prirejajo tudi različna izobraževanja, to je pokušnje različnih vin. Cena zadnje pokušnje za štiri slovenska vina je bila 1500 tolarjev, za tuja pa 6500 tolarjev. Obvestila o pokušnjah pošiljajo gostom, ki to želijo, po pošti. Zdaj imajo krog približno 200 rednih strank, med njimi je tudi precej tujcev. Prirejajo tudi pokušnje po naročilu v podjetjih. Vse pogosteje se podjetja namreč odločajo, da poslovne partnerje pogostijo kar v svojem podjetju.
Gostje so čedalje zahtevnejši
Z leti opažajo, da so gostje čedalje zahtevnejši. »Gostje, ki so prišli prvo leto, danes pijejo povsem druga vina kot takrat, želijo vedno nova vina, nove letnike. To so dejansko ljudje, ki jim je do vina, kajti vino je stvar, da človeka pritegne; vsak letnik je novo doživetje, je živa stvar, ni mrtva,« pojasnjuje Tilen Drmota.
Pri izbiri vin pazijo predvsem, da izbrana vina niso v prosti prodaji, oziroma da jih jemljejo od vinogradnikov, ki znajo skrbeti za vino. Trudijo se izbrati vina, ki so drugačna, ki se približajo okusu posameznega kupca, individualna vina, vina po meri kupcev. Osemdeset odstotkov imajo rednih strank, od tega je pol Slovencev, pol tujcev. Najdražji kozarec vina je 7000 tolarjev. Vinski bar Movia si torej zelo prizadeva ustreči vsakemu posameznemu kupcu. Preberite si še:
- Podjetnik leta 2002 je Aleš Kristančič - Izbor Podjetnika leta 2002 - Ko je majhnost prednost |
|