Ženske v srednjih letih - močan trg

Avtor: | Objava: 05.10.2006


iStockPhoto

Najstniki že dolgo niso več edina skupina, ki pritegne pozornost tržnikov, saj so spoznali, da imajo ženske v srednjih letih (35-55) vse večjo kupno moč, ki je ne smemo podcenjevati. Te namreč sprejemajo večino nakupnih odločitev v družini. Ženske v tej starostni skupini iščejo vse mogoče izdelke in storitve, ki bi lahko poenostavile njihovo življenje, pravi Martha Barletta, avtorica knjige Marketing to Women. Priložnosti za posel so zato na vseh področjih. Zanimiv je lahko podatek, da ženske v tej starostni skupini spadajo med najpomembnejše kupce zdrave hrane in raznih prehranskih dopolnil. Veliko priložnosti je tudi na področju izdelkov in storitev za ženske, ki so na prehodu v menopavzo. Avtorica prej omenjene knjige pravi, da so izdelki, ki so namenjeni lajšanju simptomov menopavze, vse popularnejši.  

Če mislite, da imate storitev ali izdelek, primeren zanje, kar pogumno na trg. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *