|
|
Želja po večjem plačilu za opravljeno deloImam manjše storitveno podjetje z nekaj manj kot petdeset zaposlenih. Eden od ključnih zaposlenih je prišel k meni z željo po višji plači. Časi niso rožnati, pa vendar ga nikakor ne želim izgubiti. Hkrati pa sem to doživel tudi malo kot izsiljevanje, pravi, da ima ponudbo od konkurenčnega podjetja z boljšimi pogoji (plačilom za delo). Kaj mi lahko svetujete?
Legitimna pravica vsakega zaposlenega je, da poskuša doseči čim večjo tržno vrednost. Ta je seveda odvisna od njegovih kompetenc ter ponudbe in povpraševanja za te. Vaš sodelavec je ugotovil, da je njegova tržna vrednost višja, kot jo trenutno dosega pri vas. Glede na to, da se je o tem prišel pogovarjat z vami, ni dal odpovedi in odšel drugam, to pomeni, da mu delo in delovno okolje v vašem podjetju ustrezata, rad pa bi dosegel višje plačilo za svoje delo.
S tem je odprl pogajanja z vami. Na vas je, da pretehtate, ali je za vas res ključen kader in koliko je za vas vreden, oziroma kaj mu lahko ponudite. Ker se je prišel pogajat, ocenjujem, da bo pri vas ostal, tudi če bo vaša ponudba nekoliko nižja od konkurenčne. Svetujem vam, da raziščete tudi, kaj sodelavcu veliko pomeni, v pogajanjih mu namreč lahko ponudite tudi še kaj drugega kot le povečanje denarnega plačila: dodaten dan dopusta, strokovno usposabljanje, prilagojen delovni čas njegovemu življenjskemu ritmu ali kaj drugega.
|
|