Žarnica razpoloženja

Avtor: | Objava: 09.07.2007



Zamisel ameriškega podjetja Mood Litter sega v leto 2000, izhaja pa iz zanimanja ustanoviteljice Kathryn Goetzke White za psihologijo, ki jo je navdušila za proučevanje vpliva barv na človekovo počutje. Ko je Goetzke White opazila vse večje povpraševanje po različnih vrstah osvetljave, se ji je porodila zamisel za podjetje, ki bi prodajalo žarnice za ustvarjanje različnih razpoloženj. Z analizo trga je ugotovila, da je trg luči in osvetljave samo v Združenih državah Amerike vreden 2,5 milijarde dolarjev letno. Dobički so tu lahko zelo visoki. Na začetku je v podjetje vložila okoli 75 tisoč dolarjev (prihranki, posojila bank, prijateljev in sorodnikov). Naredila je analizo sedmih specifičnih barv in raziskala njihov vpliv na počutje ljudi. Proučila je tudi posebno oblogo za barvano steklo in oblikovala embalažo. Odločila se je tudi, da koncept žarnic, ki vplivajo na naše razpoloženje, patentira in jih poimenovala Mood Lites. Ker ji ni uspelo vzbuditi zanimanja za proizvodnjo pri domačih podjetjih, se je odpravila na Kitajsko, kjer je našla proizvajalca. Leta 2002 je začela s proizvodnjo.  

Danes žarnice Mood Lites uporabljajo v številnih wellnes centrih po Združenih državah Amerike, prodajajo pa jih po približno šest dolarjev v trgovinah z naravnimi izdelki ter izdelki za dom in po večjih trgovskih verigah. 

Z leti je Kathryn Goetzke White razvila še druge izdelke, ki dopolnjujejo prvotno zamisel. Tako je ustvarila Mood Scents (dišave za različna razpoloženja) in Mood Teas (čaji za različna razpoloženja).

Več: www.mood-lites.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *