|
|||
Štart na ameriške nišeKdor resno razmišlja o testiranju svoje niše na ameriškem trgu, ima zaradi nizke vrednosti dolarja letos dobro podlago – seveda pa potrebuje tudi konkurenčen izdelek.
Na 300-milijonskem trgu Združenih držav Amerike deluje 13,5 milijona podjetij. Kljub svoji velikosti pa ta trg ni enoten, temveč je izjemno segmentiran, zato na njem uspe tisti, ki odkrije pravo poslovno nišo.
Za ameriški trg je v zadnjem času značilen naraščajoč uvoz izdelkov nižje kakovostne ravni iz Kitajske, Indije in Mehike, zaradi česar je evropskim izvoznikom težko ohranjati konkurenčnost. In prav zato lahko uspemo v izbranih tržnih nišah, kjer cene in ogromne količine niso na prvem mestu, kot so na primer informacijska tehnologija, a le z natančno premišljenimi in izdelanimi paketi ali izdelki višjega kakovostnega razreda, je prepričana Irena Lukač, ekonomska svetovalka na slovenskem veleposlaništvu v Washingtonu. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|