Človek kot oglasni pano

Avtor: | Objava: 11.01.2010


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: od 2.000 evrov dalje
Marketing: spletna stran, vizitke, letaki, marketing od ust do ust, oglasi v izbranih revijah, klubih, barih …
Posebne zahteve glede izobrazbe: posebnih zahtev ni, imeti morate dobre organizacijske in marketinške spodobnosti
Potrebna oprema: telefon, računalnik
Podjetje lahko upravljate od doma: da
Popoldansko delo: da
Je v Sloveniji že konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto

Dejstva
Ali ste kdaj razmišljali, da bi začeli služiti s prodajo kakšne inovativne marketinške tehnike? Predstavljamo vam zanimivo poslovno idejo, ki jo lahko vodite od doma. Vse, kar potrebujete, so dobre marketinške spretnosti. Človeški oglaševalski panoji namreč lahko oglašujejo praktično vse od avtomobilov (to smo že videli v Sloveniji) dalje. Za takšne žive oglaševalske panoje potrebujete v prvi vrsti ljudi, ki so pripravljeni, seveda za plačilo, držati table z oglasnimi sporočili na področjih, kjer je gost promet. Navadno v bližini podjetja oziroma posla, ki ga oglašujejo.
 
Cilj tovrstnega oglaševanja je dvojen. Prvič: pritegniti pozornost mimoidočih pešcev in voznikov; drugič: ko imamo njihovo pozornost, jih je treba pripraviti do tega, da stopijo v akcijo in opravijo nakup. Kar preprosto pomeni, da si želite pripeljati ljudi do posla, ki ga promovirate.
 
Pri upravljanju takšnega posla sta ključni dve stvari: prva je marketing, druga pa so ljudje, ki naj bi delali kot človeški panoji. Za to delo najamete skoraj kogarkoli, ki je pripravljen občasno delati: gospodinje, študente, igralce, glasbenike, upokojence. Preden jih postavite na cesto, jih morate seveda tudi naučiti, kako se morajo vesti in govoriti, da bodo dosegli želeni rezultat.
 
Trženje storitve začnite pri lokalnih podjetjih. Jasno jim povejte, kje vidite prednosti tovrstnega oglaševanja za njihov posel. Cene storitve naj bodo odvisne od števila ljudi, ki jih potrebujete za posamezen projekt, trajanje promocije, od tega, ali potrebujte posebna oblačila in podobno.
 
Pripravite lahko tudi vnaprej pripravljene paketne ponudbe, da ljudje dobijo občutek o ceni, ki bi jo morali plačati, če bi se odločili za vas. Na primer, »mini paket« bi lahko bila ena oseba za štiri ure z enim ali dvema velikima promocijskima tablama in ducatom balonov, pripetih na oglasni tabli. Cena takega paketa bi se lahko gibala okrog 100 evrov (brez materialov).
 
Trg
Vsa lokalna podjetja, ki želijo povečati prodajo svojih izdelkov ali storitev na inovativen način (prodajalci avtomobilov, fitnes centri, restavracije …). 
 
Storitve lahko ponudite tudi marketinškim agencijam, ki vas lahko vključijo v promocijske akcije svojih naročnikov.
 
Nasvet
Pridružite se lokalnim poslovnim združenjem in klubom podjetnikov in tam promovirajte svojo storitev.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *