|
|||
»Čez dve leti bomo največji v Evropi«Prodaja spletnega portala Ringaraja.net je druga največja prodaja spletnega podjetja v Sloveniji doslej. Idejni oče, Jaka Lindič, sedaj napoveduje, da bodo do 2010 postali največja evropska spletna mreža na področju nosečnosti in starševstva.
Jaka Lindič je doktor ekonomskih znanosti, ki se je odločil, da ne bo postal stereotipni akademik, ki vidi le teorijo in nič prakse, zato se je podal v podjetništvo. V sedmih letih bolj ali manj popoldanskega dela mu je uspelo ustvariti največji slovenski spletni portal, ki se ukvarja z zanositvijo, nosečnostjo in vzgojo otrok – Ringaraja.net. V začetku tega leta pa je že prodal 51-odstotni delež podjetja domačemu strateškemu partnerju in s tem izvedel drugo največjo prodajo spletnega podjetja v Sloveniji, takoj za Najdi.si.
Potreba ustvarila veliko idejo Ideja za spletno stran se je rodila razmeroma preprosto, iz potrebe, pojasnjuje Lindič: »Ko sem pričakoval svojega prvega otroka, leta 2001, sem opazil, da na internetu, sploh pa pri nas, o tej tematiki ni obstajalo praktično nič. Hkrati pa sem v tistem času začenjal tudi kariero na Ekonomski fakulteti, in nisem si želel postati stereotipen akademik, ki vidi le teorijo in nič prakse. Dokaj hitro sem se tudi z akademskega vidika začel spogledovati z idejo, ali bi lahko na tako majhnem trgu, kot je slovenski, ustvaril tako specializiran, nišni portal, ki bi lahko preživel sam od sebe.« Ringarja je danes eden najhitreje rastočih spletnih portalov v Sloveniji, ki zelo hitro stopa tudi na tuje trge; Lindič želi zgraditi največjo evropsko mrežo specializiranih portalov za nosečnice in starše. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|